Telecom News - איך עסקים זעירים יכולים לשמור על קשר עם הלקוחות ולהגדיל המכירות?

איך עסקים זעירים יכולים לשמור על קשר עם הלקוחות ולהגדיל המכירות?

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> איך עסקים זעירים יכולים לשמור על קשר עם הלקוחות ולהגדיל המכירות?
איך עסקים זעירים יכולים לשמור על קשר עם הלקוחות ולהגדיל המכירות?
מאת: אבי וייס, 21.8.14, 22:00תומר סער
 
חשיפת שירות חדש, קליל, זול וקל לתפעול על כל סמארטפון, כשבעל העסק יכול לשלוח קמפיינים ועדכונים ללקוחותיו ב-Push notification ולהגיע אליהם בכל זמן ובכל מקום.
 
"הרעיון שלנו הוא לפנות אל העסקים הקטנים. זאת, לאחר שראינו, שלעסקים הקטנים אין פתרונות פשוטים, זולים, מידיים ונוחים לשווק את עצמם", מתאר תומר סער, יזם, מייסד-משותף ומנכ"ל Appdator. "הפתרון שלנו מאפשר ייצור אפליקציה ממותגת באמצעות סמארטפון, שמאפשרת לכל בעל עסק לסיים את התהליך תוך 5 דקות, תוך שימוש במצלמה או בתמונות קיימות. מאותו רגע זה הופך עבורו לכלי שיווקי ממדרגה ראשונה".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם תומר סער (בתמונה), כדי לשמוע על מימוש הרעיון של אפליקציה ממותגת לבתי עסק קטנים, שמעוניינים ליצר אינטראקציה מובנית עם הלקוחות תוך יצירת ממשק אינדיבידואלי במספר פעולות פשוטות, עם יצירת ערך מיידי וויראלי לעסקים קטנים.
 
שאAppdator Logoלה: מהיכן צמח הרעיון של Appdator?
תומר סער: "אנו חברת סטארטאפ בתחילת הדרך. אנו כיום 5 אנשים, כשאת הדרך התחלתי עם משה מרציאנו, השותף-מייסד יחד אתי, כשהתחלנו לפתח לפני פחות משנה. מאז הוספנו עוד 3 עובדים. גייסנו גיוס ראשוני בתחילת השנה, כמה מאות אלפים, וגם שמנו הרבה כסף מכיסנו וזמננו. אנו ממוקמים בהוד השרון.
 
ראינו, שהבעיה העיקרית של עסקים קטנים זה 'שימור לקוחות'. לקוח הרוכש מוצר או שירות בעסק קטן, העסק חסר כלים לשמור על קשר עם הלקוח הזה. כל אחד יודע, שההשקעה בלקוח חוזר קטנה יותר מהשקעה ברכישת לקוח חדש.
 
מה שאנו פיתחנו לעסקים הקטנים זו אפליקציה סלולרית עסקית ממותגת לעסק שלהם. זה נעשה לגמרי בשיטת 'עשה זאת בעצמך' בלי כל צורך בכל ידע מוקדם. האפליקציה הזו מופצת ללקוחות של העסק ודרך האפליקציה ניתן להציג את העסק, לספק זימון תורים, כרטסת החתמות, מבצעים, קטלוג תמונות, קמפיינים וכך הלאה.
 
למעשה, כל תהליך ניהול הקשר עם הלקוח הופך קל ופשוט באפליקציה סלולרית קלה ביותר לתפעול, הן מצד בעל העסק והן מצד הלקוחות שלו".
 
שאלה: מה היתרונות לבעל העסק הקטן להפעיל את האפליקציה הזו אצלו?
תשובה: "או לוקחים כל מותג, אפילו המותג הכי קטן של כל עסק זעיר, אפילו עסק ביתי של אדם אחד, ובונים לו את המותג בצורה נכונה המביאה לו ערך ממשי ומעשי באופן מיידי.
 
אנו למעשה מעצימים את המותג ושמים אותו בכיס של כל הלקוחות שלו. כך, שבכל רגע בעל העסק יכול להזכיר ללקוח, שהוא קיים ושהוא יכול לתת לו מענה לצרכים שלו.
 
תהליך בניית אפליקציה סלולרית זה לא משימה אפשרית ביכולת של בעל עסק קטן. אם הוא יפנה לחברה, שתפתח לו אפליקציה, זה יהיה מאוד יקר. כדי להפיץ אפליקציה של עסק קטן צריך לעבור מסלול מכשולים מאוד קשה ויקר, רק כדי להגיע להעלאה לחנות האפליקציות ולהשיג הפצה יעילה שלה. פיתוח אפליקציה סלולרית לבד או באמצעות בית תוכנה, לא יחזיר את ההשקעה לעסק קטן.
 
מה שאנו מספקים זו יכולת להפיק בזמן אפס אפליקציה סלולרית, שלמעשה, מסתתרת בתוך האפליקציה שלנו וממותגת עבור העסק הקטן, עם הפצה קלה ביותר לכל הלקוחות של העסק".  
 
שאלה: במה זה שונה מכל הכלים לקידום ושיווק עסקים קטנים?
תשובה: "ברוב המקרים, לקוח, שנכנס לעסק, יוצא מהעסק ולא חוזר. הוא גם לא משאיר את הפרטים המלאים שלו. לעסקים הקטנים אין יכולת לקבל את הטלפון, הכתובת והדוא"ל של רוב הלקוחות. כך, שהקמפיינים, שמציעים להם, לא רלוונטיים ללקוחות, שהיו ממש בעסק.
 
לרוב, אנשים לא מספקים את הפרטים שלהם לעסקים זעירים וקטנים וגם לעסקים הללו אין כל כלי או מנגנון לאסוף את הפרטים הללו ולהשתמש בהם באופן מושכל.
 
מול זה, כל עסק יודע, שקל יותר למכור ללקוח קיים, שכבר מכיר את העסק, מאשר למכור ללקוח חדש. לכן, הפתרון שלנו מתאים לכל עסק בכל תחום ובכל סדר גודל".
 
שאלה: איך המערכת הזו עובדת בפועל?
תשובה: "בעל העסק מוריד האפליקציה מהאתר שלנו או מחנות האפליקציות (כרגע יש לנו גרסה ל- iOS, בקרוב נציג גרסה לאנדרואיד). האפליקציה היא בחינם. התשלום מגיע ממנגנון אחר, שאתאר בהמשך. בעל העסק נרשם, מכניס את הלוגו שלו, ובכמה צעדים קצרים הוא מעלה תמונות, שהוא יכול לצלם בסמארטפון שלו או מאוסף התמונות שלו. הוא מוסיף את פרטי העסק וכמה פיצ'רים כרצונו, דוגמת: כרטיסיית החתמות המספקת הטבות ללקוח חוזר. בנוסף הוא מחבר את לוח השנה שלו לאפליקציה, מה שמאפשר ללקוחות שלו להירשם לשירות כשיש מקום פנוי ומתאים בתור המקוון, יכול לייצר קמפיינים, ובסוף נוצרת אפליקציה פרטית וממותגת של העסק. כל התהליך הזה לוקח בקושי 5 דקות.
 
אחרי כן, בעל העסק מקבל במייל, שנרשם בו בעת בניית האפליקציה, קובץ PDF עם הלוגו שלו ו-QR-Code. את זה הוא אמור לצלם ולשים במקום בולט בעסק. כל לקוח, שמגיע לעסק, מופנה על ידו ל-QR-Code והלקוח מצלם את ה- QR-Code, מה שמוריד אליו למכשיר את האפליקציה הממותגת של בעל העסק. מאותו רגע, יש קשר ישיר ומתמשך בין בעל העסק והלקוח, שמביא ערך ברור לבעל העסק".  
 
שאלה: איך האפליקציה הופכת לממותגת ופרסונלית לכל עסק, כאשר מדובר באפליקציה אחת בלבד הנמצאת בחנות האפליקציות?
תשובה: "הסוד טמון במערכת שפיתחנו. זה די פשוט: אחרי שמורידים את האפליקציה ופותחים אותה בפעם הראשונה, כל פרטי עסק יורדים לאפליקציה מהשרת שלנו בענן.
 
יש לנו כמה שרתים המבוזרים בעננים שונים ברחבי העולם, חלק באמזון וחלק ב-DigitalOcean, ויש בהם את כל הפרטים הנוגעים לכל עסק הנרשם אצלנו. כל סנכרון, שבעל העסק מבצע מול האפליקציה, למשל, נותן הטבה או שולח מבצע, המידע יעודכן אוטומטית בכל האפליקציות, שהורידו הלקוחות שלו, כי המידע הזה מבוזר דרך הענן".
 
שאלה: מה קורה אם הלקוח של העסק לא פותח את האפליקציה שלו, מנטרל אותה, או חוסם אותה?
תשובה: "אם הלקוח לא פתח את האפליקציה או חסם אותה, בעל העסק יראה זאת ברגע שהוא יבצע הפצה חדשה, למשל יפתח קמפיין חדש. הסיבה: כל מי שהוריד את האפליקציה מקבל 'התרעה קופצת' על המבצע. זה מגיע אליו ב-Push. אם הלקוח חסם או הסיר את האפליקציה, בעל העסק רואה זאת בכלי השליטה הקיים באפליקציה. הוא רואה במדויק כמה פתחו את ההודעה וכמה המשיכו, מה שמכונה Engaged, ובעל העסק יכול להחליט מה לעשות עם אלה, שלא הגיבו.
 
יש לבעל העסק מגוון כלים להפיץ את המסר בדרך אחרת. למשל: לפתוח פוסט בפייסבוק, לשלוח ציוץ בטוויטר, לשלוח מסרון, לשלוח דוא"ל ועוד. בכל הכלים הללו הוא שולח למעשה URL להודעה על המבצע.
 
אם הלקוח ביקש להסיר את עצמו – הוא מוסר מהרשימה. העסקים לא יכולים לכפות את עצמם על הלקוחות – זה ברור. אבל, מהנסיון, שכבר צברנו בהרצה של המערכת, אין כמעט לקוחות המבקשים להסיר את עצמם. הניסיון שלנו מראה, שהלקוחות, שהורידו את האפליקציה, אוהבים את הקשר הזה עם בעל העסק. לדוגמה: בעלת עסק לייבוא בגדי נשים מעוצבים, הלקוחות שלה מאוד מעוניינות לדעת מתי הגיעה סחורה חדשה עם דגמים חדשים.
 
בנוסף, מצאנו, שהאפליקציה היא כלי ויראלי ממדרגה ראשונה. מתברר, שבין הלקוחות המבקרים אצל עסקים, יש רבים, שהם בעצמם עסקים קטנים וזעירים. דהיינו: הם מגלים את הכלי הזה לאחר שהורידו אותו כלקוחות ופותחים בעצמם כרטיסיית עסק ממותגת לעצמם כבעלי עסק. כך, הם קודם היו לקוחות וכעת הופכים גם לעסק המפיץ עצמו באותה צורה. כך, המעגל של המשתמשים במערכת שלנו הולך ומפיץ את עצמו לבד".
 
שאלה: מה המודל העסקי שלכם?
תשובה: "כפי שציינתי, הורדת האפליקציה ובניית המותג העסקי באפליקציה הן בחינם. אנו גובים על שליחת ההודעות, כאשר 50 הלקוחות הראשונים של העסק מקבלים הודעות בחינם. דהיינו: בעל העסק משלם רק על שליחת הודעות מהלקוח ה-51 ומעלה.
 
אין לנו כרגע כל תכנון לגבות מבעלי העסקים על דברים נוספים, כמו דמי מנוי או תמיכה וכיו"ב, מה שגובות חברות הבונות אפליקציות לעסקים.
 
אנו, מתחילת דרכנו, הלכנו על שוק קיים עם צורך מוכח. זה שוק גדול עם הרבה שחקנים וזה שוק הגדל במהירות. הסיבה: שוק האפליקציות בסלולר צומח הכי מהר בהשוואה לכל תחום אחר.
 
היות ואנו מביאים ערך ממשי ומדיד לכל בעל עסק קטן, בעל העסק רואה, שאנו מספקים לו יכולת להגיע ללקוחות שלו בקלות. עד היום, הוא לא ידע איך לעשות זאת בלי השקעות גדולות.
 
אנו מעודדים בעלי עסקים לשמר את הקשר וליזום קמפיינים. אנו רואים במערכת שלנו את הפעילות של כל בעל עסק. לכן, אנו יכולים לייעץ להם איך לקדם את עצמם. זה שירות חינמי, שאנו מספקים כחלק מהמערכת.
 
אנו משתמשים ב-Wisdom of the Crowd. זו 'חוכמת ההמונים' המשתמשים במערכת. היות ואנו מנטרים את כל הפעילות, אנו יכולים להצביע בפני בעל העסק איזה קמפיין הצליח ומה לא הצליח. זה נותן לבעל העסק את היכולת להשתפר כל הזמן. אנו רואים מיהם מובילי דעת הקהל של בית העסק וכו'. את המידע הזה מתרגמת אפדייטור לעצות והנחיות שיווקיות לבעל העסק. למעשה, אנו מספקים לבעל העסק BI בחינם. עסקים משלמים הרבה מאוד כסף על ה-BI".
 
שאלה: מיהם הלקוחות שלכם?
תשובה: "מאז שעלינו לאוויר בשלב הבטא, יש לנו עסקים גם בארץ, עשרות עסקים, וגם בארה"ב, מאות עסקים. בהמשך, נוסיף עוד שפות ונחפש מפיצים – שותפים. כך, שצפוי, שנגיע די מהר לכמות גדולה מאוד של עסקים מעבר להפצה הוויראלית של המערכת.
 
אנו מציגים לעסקים את התפיסה שלנו, שאנו מעוניינים לעזור לעסקים בלי לשלם כסף רב להפצת המסרים שלהם, כמו שמתבצע בשיטות המסורתיות. כך, שזה יתאים לתקציב שלהם. אנו אומרים להם, שהם ישלמו רק עפ"י הערך האמיתי, שזה מביא להם. אנו מאמינים, שזה המנגנון הכי הגון כלפי עסקים קטנים. כך, שאנו מכבדים את ההתנהגות הכלכלית שלהם, שהיא מאוד לחוצה מבחינת ההוצאות".
 
שאלה: מה קורה עם לקוח המוריד את האפליקציות מכמה עסקים, שמשתמשים במערכת שלכם?
תשובה: "למעשה, הוא מוריד רק פעם אחת את האפליקציה המקורית. כל השאר הם עדכונים של כל עסק ממותג הקיים במערכת. כך, שעל האפליקציה שלו במכשיר יכולים לשכון כמה עסקים במקביל והוא רואה במכשיר כמה עסקים ופונה לכל עסק בנפרד ומקבל הודעות על כל עסק בנפרד. הכל מנוהל באופן שקוף למשתמש - בענן".
 
שאלה: מה עם מסחר אלקטרוני דרך האפליקציה הסלולרית?
תשובה: "כרגע אין לנו מסחר אלקטרוני באפליקציה. זה עדיין לא חלק מהמערכת. זה נמצא אצלנו בתכנון. כפי שציינתי, אנו בתחילת הדרך".
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?
תומר סער: "אני חולם להיות 'סוכנות הפרסום האוטומטית' של העסקים הקטנים בארץ ובעולם. אנו רוצים להיות היועצים הצמודים של העסקים הקטנים לענייני שיווק ללקוחות הקצה שלהם.
 
מכיוון שאנו אוספים מידע רב על כל הקמפיינים וכל הלקוחות, אנו יודעים מה כל בעל עסק מעוניין, מה הלקוחות אוהבים ומה יביא אותם לרכישה חוזרת. אלה שירותי ,BI שהיו עד כה נחלת העסקים הגדולים בכלים מאוד יקרים. אנו מספקים זאת לכל עסק קטן, לא חשוב הגודל שלו. העסקים לא משלמים על זה, כי זה חלק מובנה בתוך המערכת. הם משלמים רק על שליחת ההודעות.
 
מהניסיון, שכבר צברנו, ראינו, שעסקים קטנים מחזירים את ההשקעה (ROI) אחרי כמה חודשים ספורים. יש עסקים המצליחים מאוד יפה בהרחבת המכירות שלהם באמצעות האפליקציות המופצות ויראלית.
 
כך, אפדייטור הוא שירות המאפשר לעסקים קטנים לבצע פעילויות שיווקיות ע"י בניית אפליקציה לבית העסק שלהם ולסייע בהפיכת לקוחות מזדמנים ללקוחות קבועים.
 
אנו מאמינים, שגביית תשלום הוגן מהעסקים עבור השירות שלנו יוביל לידי כך, שהמודל שלנו יצליח. אנו מאוד בטוחים במודל שפיתחנו.
 
אנו בעצמנו עסק כלכלי מהיום הראשון בו יצאנו עם האפליקציה. זאת, מאחר שעסקים מוכנים לשלם כאשר הם רואים ערך. אנו מראים להם ערך. תחשוב על קוסמטיקאית, שמעלה את היומן שלה לאפליקציה הממותגת שלה, והלקוחות שלה לא צריכות להתקשר כדי לקבוע תור אלא עושות זאת מהסמארטפון מתי שנוח להן והן מקבלות מבצעים והטבות של 'לקוח חוזר'. זה בונה מערכת יחסים טובה לטווח ארוך בין בעלת העסק והלקוחות שלה ומביא עוד ועוד לקוחות מרוצים".
 
תמונות מסך של האפליקציה:
תמונת מסך 1
תמונת מסך 2



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים