איך מגינים על מוקדי שירות המטפלים בכספים מהונאות ברמת המרכזיה?

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> איך מגינים על מוקדי שירות המטפלים בכספים מהונאות ברמת המרכזיה?
איך מגינים על מוקדי שירות המטפלים בכספים מהונאות וגנבות ברמת המרכזיה?
מאת: מיכאל פנחס, 2.1.16, 17:50מיכאל פנחס
 
ההגנה על מוקדי שירות, שמטפלים בתשלומי לקוחות והעברות כספים של שותפים ומפיצים, מפני איומי סייבר היא משימה מורכבת. אפשר לפתור את הבעיה ברמת המרכזיה במוקד השירות, באמצעות פתרון חדש של תדיראן טלקום בשם Semafone.  
 
הגנה על הטלפוניה אינה רק הגנה על השיחות וקווי התקשורת, אלא גם הגנה על התוכן של השיחות. בשיחות למוקדי שירות עובר כסף (למשל, תשלום חשבונות, תשלום חובות, תשלום עבור סחורה או שירות). הכסף עובר גם בשיחה עצמה בין הצדדים וגם בהקשת הנתונים של המשלם (ב-DTMF, דהיינו בהקשה על ספרות לצרכי זיהוי ואימות), לרבות בתהליך של ה-IVR (ר"ת: Interactive Voice Response).
 
פתרונות סייבר ואבטחה רגילים, שקיימים בשוק, אינם מספקים כל מענה לבעיה הזו.
 
תקני ה-PCI DSS - Payment Card Industry Data Security Standards, עוזרים לארגון ועומדים לצידו, אבל אלה תקנים מחמירים ביותר וקשים למימוש. כאן משתלבים פתרונות חברת Semafone הבריטית, שמשווקת ומתופעלת ע"י תדיראן טלקום.
 
פתרונות אלה מגינים על ארגונים מפני איומי Fraud הגורמים לנזקים כספיים משמעותיים, כתוצאה מגניבת מידע כלכלי של לקוחות הקצה. בפתרון החדש פותחו שיטת תשלום מקוונת הפועלת במעטפת הגנתית מלאה על סביבת מוקדי השירות.
 
יכולות עיקריות של הפתרון החדש:
 
• פלטפורמת Semafone מאפשרת ללקוחות להקיש את מספר כרטיס האשראי שלהם באמצעות מכשיר טלפון (או סמארטפון או טאבלט) במקום לומר בקול את הפרטים. נתונים אלה נשלחים ישירות לספק האשראי, ללא התערבות מצד טכנולוגיית ה-CES (ר"ת: Customer Experience services) של המוקדן ובאמצעות אתר מקוון מאובטח.
• הצפנה של המידע, שמופק באמצעות הקשת המספרים בטלפון (צלילי DTMF), מה שמונע ממערכת ההקלטות המקליטה את השיחה, את האפשרות לתרגם צליל למספר ומונע את גניבת פרטי האשראי של הלקוח.
• בזמן הקשת פרטי האשראי באתר המקוון, ניתן להמשיך בשיחה בין הנציג ללקוח. הנציג יוכל לעזור בתהליך התשלום, מה שמאפשר קשר חיובי בין לקוח הקצה לארגון המספק את השירות במוקד השירות.
 
פלטפורמת Semafone מותאמת במיוחד לסקטורים המחויבים רגולטורית בתקני PCI, כגון ממשל, פיננסים, בריאות ביטוח וכו'. הפתרון משתלב בכל שיטות ופתרונות תדיראן טלקום הקיימים למוקדי שירות (לרבות: איוניקס, ג'נסיס, קומפוזיט, אלקטל-לוסנט-ארגונים, Interactive Intelligence) ובמערכות ה-CRM וה-Billing הקיימים כבר בעסק. הפתרון מתאים במיוחד לעסקים ולארגונים הבאים:
 
• ארגונים בעלי סביבות מוקדי שירות המאחסנים ומעבירים את המידע הכספי של לקוחות הקצה לגורמי הסליקה.
• מוקדי שירות המחויבים רגולטורית להקליט את האינטראקציה (Voice & Data), עם לקוחות הקצה. זה כולל עסקים, ש"חוק ה-3 דקות" חל עליהם.
• ארגונים בעלי סביבת CES בעלי טכנולוגיית VoIP.
• סביבות מוקדי שירות המעוניינות להצפין את המידע המתקבל באמצעות אינטראקציה ישירה עם הלקוח (בשיחה, באמצעות דף אינטרנט וכו').
 
לסיכום: מומלץ קודם להחלטה על בחירת פתרון הגנה למערכות הטלפוניה והתקשורת בעסק, לרבות על השיחות והטרנזקציות הכספיות המתבצעות בשיחות הללו, לבצע ניתוח צרכים ובדיקת ROI בסיוע אנשי מקצוע, ולבדוק המלצות של חברות, שהתנסו בהפעלת מערכות כאלו. זאת, כדי להגיע להחלטה מושכלת בנושא ולתחר בין הפתרונות השונים הקיימים בשוק בתחום זה. המעבר של מוקדי שירות למערכות מודרנית וחדישות לרבות בענן, דורש לא רק תכנון מדוקדק, אלא שינויים בהרגלי העבודה והתקשורת של כל העובדים במוקד השירות, תוך מציאת פתרונות הגנה ושרידות מלאים למערכות הללו. 

מאת: מיכאל פנחס, מהנדס תקשורת, ינואר 2016.
מחבר המדריך לחיסכון בהוצאות התקשורת ולרכישת מרכזיות טלפון לעסקים
 
מרכזיה



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

1/5/18 - ChipEx2018  

7/5/48 - BMR 2018 - Broadband, Mobile, RF  

9-10/5/18 - האקאתון "ניצוץ לדורות" 

15/5/18 - Israel's annual Programmatic Video conference  

15/5/18 - Bynet Expo 2018  

23/5/18 - EcoMotion Main Event 2018 

5/6/18 - Israel Mobile Summit 2018 

17-21/6/18 - Cyber Week 2018 

21/6/18 - 2018 Afeka Conference for Speech Processing  

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם למרץ 2018 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

מורה נבוכים בפרשת "תיק 4000" מי עוד צפוי להיחקר ומה עדיין לא נחקר - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

מרוב Fake News, ספינים ותרגילי חקירה, הציבור מקבל שפע של מידע מטעה - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2017 בעולם התקשורת והייטק הישראלי - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן


 
זרקור חברות
 
TLV-GENERATOR
 
TLV-Generator
 
קפל
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Schneider Electric
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים