איך מיישמים את "השיווק החדש"?

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לארגון ולעסק >> איך מיישמים את "השיווק החדש"?
איך מיישמים את "השיווק החדש"?
מאת: נגה וידר, 6.2.14, 20:20נגה וידר
 
עבור בעלי עסקים קטנים ובינוניים, "השיווק החדש" הוא הדבר הטוב ביותר, שיכול לקרות להם. "השיווק החדש" חוסך הרבה כסף, מקרב לקהל היעד ומאפשר נראות ובולטות בתחום של העסק.
 
מדיה ישנים לשיווק הם: עיתונים, מגזינים, עלונים, טלוויזיה, קולנוע. מדיה חדשים הם: אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, פורומים, בלוגים, דוא"ל, סמסים (מסרים מידיים) ואפליקציות מובייל. רק לפני 15 שנים עסקים עוד ספרו אינצ'ים עבור מודעות בעיתון. מאז עסקים מצליחים סופרים לייקים, מיקום בגוגל ו"יחס המרה".

מה ההבדל בין "שיווק ישן" ל"שיווק חדש"?
השיווק של פעם נועד לשרת את המשווק. השיווק החדש מיועד למען הצרכן, ותפקידו לספק ערך ולהצמיח את הלקוח. כך, שגם אם הוא יבחר כרגע לא לקנות את המוצר / השירות, הוא עדיין קיבל משהו היכול גם להצמיח פוטנציאל רכישה עתידי.
השיווק הישן דיבר בסיסמאות. השיווק החדש נותן תוכן מעניין ורלוונטי.
השיווק הישן העביר מסר אחיד לכולם. השיווק החדש מבין, שלא כולם הם באמת לקוחות פוטנציאלים, ולכן הוא מוותר על "כולם" לטובת קהל יעד מפולח ומאוד מדויק, כי "כל אדם הוא אחר", ופונה באופן שונה ללקוחות שונים.
 
איך מיישמים את השיווק החדש?
את השיווק החדש מפעילים במדיה החדשים. לבעלי עסק קטן וגם בינוני, השיווק החדש הוא הדבר הטוב ביותר, שיכול לקרות להם. השיווק החדש חוסך הרבה כסף, מקרב לקהל היעד ומאפשר נראות ובולטות בתחום של העסק.
למשל:

רשתות חברתיות כמו פייסבוק, לינקדאין וכד' – ראוי להעלות ברשתות החברתיות למיניהן סטטוסים הנותנים ערך ולשתף תכנים היכולים לעניין לקוחות פוטנציאליים.  

יוטיוב – העלאת סרטון על העסק היא הזדמנות מצוינת לקהל היעד להכיר את העסק. רצוי להדגים מה עושה העסק ולתת ללקוחות מרוצים לספר את הסיפור שלהם וכיצד הפיקו תועלת מהעסק או הסתייעו בו.

בלוג – פתיחת בלוג יכולה להוות ערוץ שיווק נוסף. מומלץ לקחת בכל פעם נושא המעניין לקוחות ולהרחיב אותו לעומק, לשתף מהניסיון, לאפשר טוקבקים ולענות על שאלות. פרסום תוכן – פוסט בבלוג של גוגל (Blogger) כמו גם ברשת החברתית "גוגל +" מביא ליתרון נוסף: הפוסט הזה מקדם את המיקום של האתר במערכת החיפוש של גוגל.

מערכת דיוור אוטומטית – כדאי להכין רשימת תפוצה לדיוור בתדירות סבירה בדוא"ל וגם במסרים של ידיעות, מאמרים וגם קישורים ליוטיוב, לאתר ולבלוג. מידי פעם ניתן לשלוח גם הצעה מכירתית. ככל שנותנים יותר ערך על בסיס קבוע, הרשימה  תגדל  ויותר לקוחות פוטנציאליים ירצו לקנות את שירותי/מוצרי העסק.

פורומים – השתתפות והעלאת פוסטים לגבי העסק בפורומים ברשת הקשורים לתחום של העסק ולאוכלוסיות המטרה שלו עשויים מאד להועיל.

פרסום באפליקציות סלולריות בתחומים שונים, כמו למשל באפליקציות צרכניות מבוססות מיקום המתאימות לתחום של העסק, הוא ערוץ שיווק המתפתח במהירות.
 
בעלי עסקים קטנים, שלא מסוגלים ליצור מערכת שיווקית העובדת בשבילם, שאין להם ידע /יכולת להקים מערכת דיוור אוטומטית, שבלוג נראה להם מסובך, שאין להם מושג איך ליצור אסטרטגיה של מותג בפייסבוק, או שלא מכירים פורומים מתאימים וכלים חדשניים להפצת המסרים שלהם במדיה החדשים, ראוי שיפנו למומחים בתחומים הללו כדי לקדם את העסק שלהם בעידן החדש של המדיה ושל השיווק כדי לא להישאר רחוק מאחור.
 
מאתנוגה וידר, מנכ"לית Up-Grade, פברואר 2014.
 מומחית למיתוג ולשיווק יצירתידוא"ל.
www.NogaWider.co.il
 
 
המדיה החדשה



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

חנות המוצרים המובילה מסין -Chinabuy בעברית ובמחירי מבצע מטורפים

ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקים, תוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקים, תוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.
 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

22.3.17 - GEMIC - TLV  

28/3/17 - Community Interfacing Technologies  

29/3/17 - Telco2017 - תערוכת מוקדים טלפוניים  

4/4/17 -  Israel AdTech 2017

18/5/17 - Israel's Annual Programmatic Video conference

25-29/6/17 - Cyber Week 2017  

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לפברואר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

התרגיל לחיסול "השוק הסיטונאי" כבר כמעט מוכן, קוראים לו Vectoring - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

הפלופ הבא של "השוק הסיטונאי" שירות SLU (שבלעדיו הנוטשים יחזרו לבזק) - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

חי בסרט: סמנכ"ל הכלכלה במש' התקשורת בטוח שהתכנית שחיבר תצא לפועל - כאן

מכרז התדרים ל-LTE הסתיים (בחלוקת תדרים) בדיוק כמו שהחל: בפלופ - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

האם נטפליקס זקוקה לרישיון כדי לפעול, לשדר ולמכור שירותים בישראל? - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2016 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
TLV-Generator
 
TLV-Generator
 
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
TLV-Generator
 
ChinaBuy
 
טלי וייס
 
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים