איך עוברים לדאטה-סנטר וירטואלי ולאפליקציות טבעיות הרצות בענן?

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> איך עוברים לדאטה-סנטר וירטואלי ולאפליקציות טבעיות הרצות בענן?
איך עוברים לדאטה-סנטר וירטואלי ולאפליקציות טבעיות הרצות בענן?
מאת: אבי וייס, 20.10.15, 08:10מייקל אדמס
 
השלב של המעבר לווירטואליזציה נגמר, כש-80% ממערכות המחשוב בארגונים הן כבר וירטואליות. איך הולכים קדימה ולאן? מה יביא השילוב של דל עם VMware ללקוחות?
 
"הלקוחות שלנו כבר יודעים מה זה וירטואליזציה ומה זה vSphere. כך, שאת השלב של השכנוע ביתרונות של הווירטואליזציה סיימנו", מתאר מייק (מיכאל) אדמס (Michael Adams), מנהל שיווק עולמי מערכות vSphere, חברת VMware. "יש מנהלים הפוחדים מהמושג SDDC, כשהם שומעים אותו לראשונה. לכן, אני אומר להם: אני מספק לכם פתרון של הגירה, שלוקח כמה שעות בסך הכל. אתם מקבלים מאתנו 'דאטה-סנטר בקופסה': Data Center in a Box. זה משכנע את כל מי שהיסס לעבור ל-SDDC".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם מייק אדמס (בתמונה), כדי לשמוע על מימוש הרעיון של 100% וירטואליזציה בכל התחומים ומעבר לדאטה-סנטר וירטואלי בכל השכבות שלו (כולל רמות האחסון, כל האפליקציות וכל שכבות האבטחה).
 
שאלה: מה תחום האחריות שלך?
מייק אדמס: "אני מנהל ב-VMware את השיווק העולמי של פתרונות vSphere, פתרונות וירטואליזציה בענן הכוללים כיום פתרונות של: Big-Data, OpenStack, DevOps, Native Applications, מערכות ניהול, מערכות אבטחה וכל מה שנלווה לכך".
 
שאלה: מהן העדיפויות הנוכחיות של הלקוחות שלכם?
תשובה: "יש כרגע מבחינתנו שלושה תחומים מועדפים:
 
א. מתן דגש רב על פיתוח Cloud Native Applications. אפליקציות שנולדו בעידן הענן ויכולות לרוץ בכל מקום ועל כל מכשיר קצה. 
 
ב. Hybrid Cloud (ענן היברידי), עם יכולות להגירה חלקה, שקופה ומהירה בין עננים.
 
ג. קידום המובילות של טכנולוגיות הענן בעזרת הפתרון הוותיק שלנו ,vSphere שכעת הוא בגרסה 6 ונמצא כמעט בכל ארגון ועסק גדול בעולם.
 
מנקודת מבטי על השוק העולמי, אני רואה רצון חזק של מנהלים בכל מקום לעבור למערכות וירטואליות, ו-vSphere היא הבסיס למעבר הזה".  
 
שאלה: מה יעשה האיחוד עם דל, שרכשה אתכם, לשוק, שבו אתה עוסק?
תשובה: "אנו לא נמצאים כיום כמעט בעולם ה-SMB. ההצלחה הגדולה שלנו היא בעולם ה-SME והארגונים הגדולים.
 
בשיטת העבודה שלנו, כ-80% מהקשר שלנו עם הלקוחות נעשה דרך השותפים, האינטגרטורים והמפיצים שלנו. יש לנו מכירה ישירה רק לכמות קטנה של ארגונים מאוד גדולים וספציפיים.
 
בישראל, יש לנו כמה מפיצים, למשל, Arrow ואבנט. המודל של המפיצים עובד טוב בכל העולם וגם בישראל.
 
החיבור עם דל ייתן לנו גישה חדשה לרשת של מפיצים, שדל נמצאת בה. זה יחשוף עבורנו את כל עולם ה-,SMB שאנו לא נמצאים בו, ודל כן נמצאת בו, מזה שנים רבות. גם שווקי ה- SMBרוצים פתרונות של וירטואליזציה. כך, שהשילוב הזה הוא שילוב מנצח".
 
שאלה: מה המסר שלך ללקוחות הארגוניים, שאתה עומד מולם?
תשובה: "אנו אומרים ללקוחות שלנו, שהם צריכים אופטימיזציה של הסביבה הווירטואלית שלהם. הם צריכים להתחבר לעולמות החדשים, שהתפתחו: העולמות הניידים, ולהתקדם לענן היברידי.
 
אחד הכלים להתקדמות הזו הוא כלי בשם vSphere with Operations Management, שנועד לספק אופטימיזציה ורמת ביצועים מיטבית של כל המערכות הווירטואליות. זה מתאים גם ללקוחות חדשים וגם ללקוחות ותיקים.
 
מהניסיון שלי, כל לקוח, שיש לו מעל ל-50 מכונות וירטואליות, זקוק לכלים לשיפור סביבת העבודה אצלו.
 
יש שלושה תחומים, שאנו יכולים לעזור לארגונים בתחום זה:
 
א. לבחון כמה סביבת העבודה היא קריאה ומובנת למשתמשים.
 
ב. לבדוק מה רמת הביצועים של המערכות הקיימות בארגון.
 
ג. לתכנן אופטימיזציה של כל התשתיות, החל מה-CPU, דרך האחסון, הזיכרונות וכלה במערכות ההפעלה והאפליקציות.
 
עד 2013 היינו צריכים לשכנע מנהלים, שווירטואליזציה היא הדרך הנכונה שלהם להתקדם. מאז 2013 אנו כבר לא עוסקים בהדרכה והסברה מה זה וירטואליזציה, אלא מדברים על ניהול הפלטפורמות והתקדמות מעבר לפלטפורמות הבסיסיות, אל עבר הענן ההיברידי. אלה המסרים, שכעת אנו משקיעים בהם את רוב זמננו".  
 
שאלה: מה חלקכם בשוק הווירטואליזציה בעולם?
תשובה: "על פי אנליסטים מובילים דוגמת גרטנר, אנו מספר 1. ב'ריבוע הקסם' של גרטנר אנו מובילים בפער ניכר בתחום הווירטואליזציה. ברוב העולם אנו מעל ל-50% נתח שוק.
 
במחקרים, שעשינו אצל הלקוחות שלנו, אנו רואים, שבממוצע הם נמצאים כיום במצב של 80% וירטואליזציה של מערכות המחשוב שלהם. דהיינו: הלקוחות שלנו מחפשים כעת אפליקציות מתאימות לסביבה הווירטואלית, אפליקציות מתקדמות ויכולות חדשות, יכולות של הפעלת אפליקציות על כל מכשיר קצה בכל מקום.
 
המספרים הללו מראים, שהצלחנו להיכנס לכל פינה בשוק הארגוני עם רעיון הווירטואליזציה. אנו חושבים, שנוכל להוביל את השוק ל-100% וירטואליזציה".
 
שאלה: מה העתיד של vSphere?
תשובה: "אנו כל הזמן עומדים מול הדרישות של הלקוחות שלנו ובוחנים לאן vSphere אמורה ללכת.
 
מה שלמדנו מהלקוחות, שהם מעוניינים, שניתן תשובות לשאלות הבאות שלהם:
 
א. מה עושים עם OpenStack, שזה פתרון קוד פתוח ל'תשתית כשירות' (Infrastructure as a Service (IaaS למחשוב ענן?
 
ב. איך מיישמים קונטיינרים המאפשרים להריץ כל אפליקציה (גם ותיקה מאוד) על כל מערכת הפעלה בכל מקום?
 
ג. איך משלבים פתרונות ביג-דאטה בעולם הווירטואלי הקיים בארגונים?
 
מהשאלות הללו אנו מבינים, שהאתגר שלנו הוא לבנות פלטפורמה המספקת תשובות לכל השאלות הללו גם יחד תחת מעטפת שליטה אחת קלה לתפעול.
 
במקביל, אנו עוזרים ללקוחות לנהל את חיי המחזור של מערכת vSphere כדי לשלב יותר יכולות ויותר ממשקים ולקבל יותר ביצועים.
 
אנו מביאים את כל הדרישות והשאלות של הלקוחות שלנו ליחידות המו"פ אצלנו וזה מקבל את הטיפול המתאים, לפי סדרי העדיפויות לפיתוח מוצרים חדשים ויכולות חדשות".
 
שאלה: לאן השוק הולך?
תשובה: "מה שמניע את השוק הארגוני בכל מקום הוא תהליכי המעבר לעננים. מנהלים שואלים אותי בכל מקום את אותה שאלה: האם האפליקציות הקיימות אצלם ירוצו מקומית או שירוצו בענן.
 
הכוח של הענן הוא כוח הורס, מבחינה זו, שהוא משפר את כל מה שהיה בסדרי גודל. יש עדיין מנהלים המפחדים להעביר את האפליקציות שלהם לענן. אבל זה מיעוט שנעלם.
 
לקוחות רבים, שיש להם וירטואליזציה עם vSphere, שואלים, מה ייתן להם הענן ההיברידי. אני אומר להם, שזה המודל הכלכלי והניהולי המוביל, זה העתיד.
 
השילוב של כל הכלים החדשים דוגמת הקונטיינרים, DevOps, OpenStack, Big-Data, Native Cloud Applications דוחפים את השוק לכיוון ענן היברידי. אני כבר צופה, שנראה מיליארדי קונטיינרים לכל האפליקציות הקיימות בעולם, שכולן רצות בענן היברידי.
 
כשאני מגיע לדבר עם מנהלים, אני קודם כל מציג את התפיסה הכוללת. התפיסה הזו קרויה SDDC (ר"ת: Software Defined Data Center). זה מה שצפוי להצליח בכל השווקים בשנים הקרובות".
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?
מייק אדמס: "אני מאמין בטכנולוגיות של VMware אחרת לא הייתי בתפקיד הזה. אני מעוניין להתקדם בחברה ואני בטוח, שיש לי עוד דברים רבים לפתח ולהשיג.
 
אני מאמין, שנוכל להגיע ל-100% וירטואליזציה וזה חזון בר השגה. אני מאמין, שלקוחות, שבחרו ב-,vSphere יבחרו ללכת קדימה מעבר למערכת הבסיסית.
 
אני מאמין, שאחרי שהלקוחות ראו את היתרונות של הווירטואליזציה, הם ילכו קדימה לפתרונות הנוספים שלנו. יש לנו מעל ל-5,000 לקוחות בעולם ואני מרגיש, שאנו רק בתחילת הדרך.
 
אני מאוד מוקסם מהשילוב הצפוי שלנו עם דל, כי הוא ייתן לנו נקודת מבט חדשה על השוק. דל חזקה בתחום ה-SMB וזה ייתן לנו את הגישה החסרה לנו לשווקי ה-SMB.
 
דל גם חזקים בעולם השרתים והשילוב ייתן לנו הזדמנויות חדשות להצליח בפתרונות בעולם השרתים, בשילוב מערכות וירטואליות לכל מטרה. עד היום דל מכרה המון פתרונות שלנו, ששולבו במערכות שלה. כך, שלא מדובר באיזה קושי או אתגר של חיבור בין המערכות. המערכות של דל כבר מכילות מזה שנים פתרונות שלנו. כך, שנוכל לצאת די מהר לשוק עם פתרונות חדשים ומשולבים ולהוביל להצלחה שלנו ושל הלקוחות שלנו. אני משוכנע בהצלחת המהלך הזה".
 
הכל עובר לענן



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נפתחה ההרשמה למחזור הראשון של TLV Generator. ההרשמה - כאן

חנות המוצרים המובילה מסין -Chinabuy בעברית ובמחירי מבצע מטורפים

ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקים, תוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקים, תוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.
 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

15-16.2.17 - GLOBAL INVESTOR SUMMIT OurCrowd    

6-7.3.17 - BrainTech 2017 

22.3.17 - GEMIC - TLV

29/3/17 - Telco2017 - תערוכת מוקדים טלפוניים  

25-29/6/17 - Cyber Week 2017  

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לדצמבר 2016 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

התרגיל לחיסול "השוק הסיטונאי" כבר כמעט מוכן, קוראים לו Vectoring - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

הפלופ הבא של "השוק הסיטונאי" שירות SLU (שבלעדיו הנוטשים יחזרו לבזק) - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

חי בסרט: סמנכ"ל הכלכלה במש' התקשורת בטוח שהתכנית שחיבר תצא לפועל - כאן

מכרז התדרים ל-LTE הסתיים (בחלוקת תדרים) בדיוק כמו שהחל: בפלופ - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2015 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן

האם נטפליקס זקוקה לרישיון כדי לפעול, לשדר ולמכור שירותים בישראל? - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

איגוד האינטרנט התקין מערכת המסכנת את חברות האינטרנט וגולשי האינטרנט - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2016 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
MediaVenus
 
TLV-Generator
 
 
Telecom Experts
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
TLV-Generator
 
ChinaBuy
 
טלי וייס
 
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים