אם הכללים של עולם השיווק המקוון השתנו אזי הכלים גם השתנו

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לארגון ולעסק >> אם הכללים של עולם השיווק המקוון השתנו אזי הכלים גם השתנו
אם הכללים של עולם השיווק המקוון השתנו אזי הכלים גם השתנו
מאת: חלי יעקבס וירט, 2.4.14,  21:30חלי יעקבס וירט

ב-T-ROO פותחה מערכת פורצת דרך, מבוססת ענן, לשיווק אינטרנטי רב- ערוצי, שמאפשרת להפיץ מסרים ל-80 יעדי פייסבוק ביום, לעדכן תוכן בבלוגים ולהפיץ דיוור אלקטרוני בלחיצת כפתור אחת.
 
אם אתם בעלי עסק, ומשתמשים באינטרנט כדי לקדם אותו, אתם מודעים היטב לדינמיקה המהירה של עולם השיווק המקוון. מגמות משתנות חדשות לבקרים, ומשאירות אסטרטגיות מוכרות לא רלוונטיות בן רגע.

העולם שהכרנו השתנה:
ריבוי הערוצים האינטרנטיים החינמיים פתחו לבעלי העסקים אפשרויות זמינות, זולות ויעילות להגיע לקהל מטרה מדויק ולהגדיל את החשיפה. גם סגנון השיווק השתנה, וכיום גם החברות הגדולות ביותר מפעילות פרופיל במדיה החברתית, ושולחות דיוור אישי למועדון הלקוחות שלהם מתוך הבנה, שרק שיווק שיחתי, בגובה העיניים יעלה את יחסי ההמרה.

יותר ערוצים ופחות פתיחות:
הרשתות החברתיות הן האיום הגדול ביותר על השיווק בדיוור ישיר, ומאז כניסתן למשחק נמדדת ירידה מתמדת באחוזי הפתיחה של מיילים, כאשר נכון להיום, שיעור הפתיחה עומד על כ-9% עד 13% לברי המזל שבינינו (לעומת כ- 20% בעבר הלא רחוק). זאת בין היתר, בשל השינויים הנרחבים, שעברה תיבת הדוא"ל GMAIL עם חלוקה לכרטיסיות, מהלך, שפגע קשות בפתיחת מיילים שיווקיים.

המסקנה ברורה: חייבים כלים נוספים לחשיפה. רק שילוב בין פלטפורמות מאפשר למשווק להגיע ללקוחות באזור הנוחות שלהם ובמקום בו הם נוהגים לצרוך תוכן. במילים אחרות, העידן בו משווקים בנו על כך, שהלקוחות שלהם צמודים לתיבת המייל חלף מן העולם.

הנתונים הללו אינם דבר חדש, מדובר במגמה מתמשכת, שמתעצמת עם התחזקותם של ערוצי התוכן החינמיים ברשת. השיווק האינטרנטי הפך לטבעי יותר לצרכנים ולמשווקים. ב-T-ROO הוחלט לפני כשנתיים לצאת לפיתוח מערכת, שתאפשר לעשות זאת בדיוק. שיווק טבעי, מהיר ויעיל בערוצי התוכן החינמיים של הרשת.

ב-T-ROO פותחה מערכת פורצת דרך, מבוססת ענן, לשיווק אינטרנטי רב- ערוצי. T-ROO מאפשרת להפיץ מסרים ל-80 יעדי פייסבוק ביום, לעדכן תוכן בבלוגים ולהפיץ דיוור אלקטרוני בלחיצת כפתור אחת.

כבר מההתחלה ולאורך תקופה ארוכה טענו מתחרים מתחום הדיוור הישיר בנחרצות, שהשיטה ש-T-ROO אימצה אינה שיווק. היום, כמעט שנתיים אחרי, ועם אלפי משתמשים ב-,T-ROO שהבינו, שרק שיווק חוצה פלטפורמות הוא השיטה להגיע ללקוחות,יצאו המתחרים עם מערכת דומה, אך פחות שלמה מ- T-ROO. גם הם הבינו, שאי אפשר להיאחז אך ורק בדיוור ובדפי נחיתה. חייבים לשלב ולהיות בכל מקום כל הזמן.

T-ROO היא מערכת שיווק ולא רק מערכת מסרים. המערכת מספקת לבעל העסק את כל הכלים הדרושים לניהול ה-MARCOM באופן עצמאי, נייד ומהיר. פעולות מורכבות הופכות ב-Front End לפשוטות לביצוע, גם לאלה שאינם מיומנים בסביבה הממוחשבת או האינטרנטית.

במוצר שולבו תכונות מתקדמות כמו תזמון מסרים, מנגנון נחיתה, שאינו תלוי במערכת הדיוור, יצירת דיוור ישיר בממשק Free Editor ושידור מסרים לקבוצות פייסבוק בקצב "אנושי". בעלי העסקים לומדים לצאת מהדפוס התבניתי בשיווק שלהם, וגם מערכת השיווק שלהם צריכה לחשוב ולהתנהג כך. זה הקו המנחה של T-ROO.

כניסת מתחרה חדשה ל-T-ROO  לשוק עם תוסף הפצה לקבוצות פייסבוק, סיפקה ל-T-ROO  רגע קטן של חשש, אבל בעיקר הרבה רוח גבית, וחיזוק המותג T-ROO והאג'נדה הראשונית, שהוא הביא לעולם השיווק האינטרנטי. מערכת T-ROO איננה עוד רכיב ועוד רכיב אלא מנגנון שיווקי הוליסטי שלם.

אם עד עכשיו עוד היו ספקות, ששיווק רב-ערוצי הוא השיטה להגיע לקהל היעד, שווה להתחיל לשנן: "הכללים השתנו והכלים השתנו".
 
מאת: חלי יעקבס וירט, אפריל 2014.
סמנכ"ל שיווק, תיראו טכנולוגיות
שיווק רב ערוצי



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

29-31/1/18 - CybertechTLV 2018  

7/2/18 - iNNOVEX2018 

8/2/18 - Beyond Agile 

13-14/2/18 - Muni Expo 

5/3/18 - GoforIsrael Investment Conference 

13-14/3/18 - NOAH Tel Aviv 2018 

19/3/18 - כנס Teleco 2018    

15/5/18 - Israel's annual Programmatic Video conference  

23/5/18- EcoMotion Main Event 2018 

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

סלקום החלה למכור חיבורי סיבים לבתים בחבילות מתחרות לפרטנר - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2017 בעולם התקשורת והייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
TLV-GENERATOR
 
TLV-Generator
 
מידע
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Ruckus
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים