Telecom News - ב-2015 ישראלים רכשו ב-8 מיליארד דולרים באינטרנט, חצי מזה בחו"ל

ב-2015 ישראלים רכשו ב-8 מיליארד דולרים באינטרנט, חצי מזה בחו"ל

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> ב-2015 ישראלים רכשו ב-8 מיליארד דולרים באינטרנט, חצי מזה בחו"ל
חשיפת המחקרים והנתונים הכי טריים של עולם המסחר האלקטרוני בישראל. למה כל כך מעט קונים באופן מקוון בסופרמרקטים בישראל אבל לא נרתעים מרכישות ב-ZAP. מה קונים בחו"ל ולמה לא הגענו לרמה של אתרי מסחר אלקטרוני בחו"ל. מידע מועיל ליזמים, מפתחים, משקיעים, מעצבים, מנהלים ובעלי עסקים.
מאת: אבי וייס, 18.1.16, 08:00ברק דנין

ביום 11.1.16 בהשתתפות כ-300 יזמים, מפתחים, משקיעים, מעצבים ומנהלים, התקיים במכללה האקדמית תל-אביב-יפו (שמפעילה "מתחם יזמות" שבמסגרתו התקיים האירוע), מפגש פורום המנהלים למסחר מקוון, תחת הכותרת: UX meets E-Commerce. 

ברק דנין, (בתמונה), מייסד UXI ומנכ"ל uniQui: "היום אנו מציבים את חוויית המשתמש בעולם המסחר האלקטרוני במרכז הבמה. נחשוף מחקרים חדשים, תובנות ונתונים, שנאספו בחודשים האחרונים בתחום זה בישראל.

אנו מבצעים כאן מפגש משותף לקהילת ה-UXI ופורום המנהלים למסחר מקוון. זה הרקע לפתיחת דף חדש בפייסבוק שייקרא: "חווית משתמש ישראל" ואנו מכריזים על כנס ענק, שלהערכתי ישתתפו בו אלפי משתתפים, שיתקיים ב-29 במאי 2016, כנס בינלאומי שייערך במתחם אווניו שליד נתב"ג. בקרוב נפרסם את כל הנתונים על הכנס הזה, שיוקדש לנושא חוויית המשתמש באתרי מסחר אלקטרוני.

אני מציג היום מחקר, שביצענו לאחרונה ב-uniQui. למתעניינים, ניתן להוריד את תקציר המנהלים של המחקר כאן. המחקר נערך ע"י טל משעלי וצוות שלם, שעבד על זה, שבו הגענו לתוצאות די מפתיעות אודות המסחר האלקטרוני בישראל ובכלל זה:
  • בישראל, בקניית בגדים, רבים ציינו, שהם מעדיפים דוגמן או דוגמנית, שמציגים את הבגדים, כאלה המזכירים להם את עצמם. זה כולל מידות גוף, צבע שיער, צבע עור. זה היה פרמטר מרכזי בבחירת בגדים. מעטים מבצעים צילומי בגדים על דוגמנים ודוגמניות שונים, כדי להתאים את המכירה לרצונות ולהעדפות של הקונים. פיתוחים של מלתחה וירטואלית (שבהם הרוכש מודד את הבגדים על הדמות שלו) נמצאים רק בתחילת הדרך ואינם נפוצים, בוודאי לא בישראל.
  • כשלקוח בוחר מלון, הוא מסתכל פי 4 יותר על תמונות של פנים החדרים במלון מאשר על תמונות חוץ של המלון. באתרי מכירת מלונות בישראל, מעטים מציבים תמונות פנים של החדרים באיכות.
  • בעולם הסופרמרקטים, 70% מהקונים נתקלו בבעיות הכי בסיסיות דוגמת איתור מוצרים. דהיינו: היו בעיות בקטלוגים הקיימים באתר הסופרמרקט.
בדו"ח המחקר המלא שלנו בדקנו 9 אתרי מסחר אלקטרוני בולטים בישראל ב-3 תחומים ורטיקלים:תיירות, מזון ואופנה. מצאנו, שיש חוויית משתמש ממש בינונית ברוב האתרים בישראל. שיפור ייעשה טוב לכל התעשייה. הדו"ח שלנו נועד לעורר מודעות בשוק ולהוביל לשינוי. כולם מבינים, שחווית משתמש טובה שווה כסף. אולם, הביצוע לא מגשים זאת.

לא בדקנו את תחום הקניות המקוונות במוצרי אלקטרוניקה ודומיהם, כי כאן יש אתר אחד בולט - זאפ (שנתוניו נחשפים בלינק בתחתית המאמר), אתר מוביל ולמעשה מעין מונופול, שזה מצב מיוחד בישראל. 

הדו"ח שלנו מסכם 10 בעיות נפוצות, שמצאנו באתרי המסחר האלקטרוני המובילים בישראל, תחומים, שהכרנו אותם בעבודתנו אך לא בעוצמה, שנתגלתה לנו במחקר. יש אתרים שסובלים מכל הבעיות גם יחד. 

כמה דוגמאות להבהרת דברי: 1) תהליכי רכישה "שבורים". 2) ניגודיות נמוכה. 3) חריגה מתבניות מוכרות, מה שיוצר 'חיכוך' עם הלקוח. הרבה חיכוכים יוצרים תסכול ונטישה. 4) מנועי חיפוש באתר לא סבלניים לטעויות הקלדה. רבים טועים באיות וצריך לדעת לספק להם תוצאות, כמו שגוגל עושה, גם אם הייתה שגיאת כתיב". 

אייל רוזן, (בתמונה משאייל רוזןמאל), מייסד ומנהל פורום המנהלים למסחר מקוון: "התחלת המסחר האלקטרוני באינטרנט הייתה מבוססת על גישת ה-UI (ר"ת: User Interface) ככלי לעזור לגולש למצוא את מבוקשו ולרכוש באתר.

עם התפתחות רשת האינטרנט והכלים הקיימים ברשת, עברנו לעולם ה-UX (ר"ת: User eXperience), מה שנועד לתת 'חווית משתמש' ללקוחות הפוטנציאליים של המסחר האלקטרוני. המטרה: להסתכל על אתר המסחר האלקטרוני מהמבט של עיני הצרכן, ממש בעיניים של הגולש המשתמש באתר.

כיום, אנו נמצאים בעולם במעבר לגישת ה-CX (ר"ת: Customer eXperience), שזה למעשה הכל. זו גישה, שמכסה את כל התחומים, שלא היו מכוסים בשימוש במושג UX וזה כולל (בין היתר): שינוע, דואר, החזרות ושיטות החזרה, שירות אחרי הקנייה ועוד. דהיינו: גם כל תחום הלוגיסטיקה הפך להיות חלק חשוב ובלתי נפרד מחויית הקניה באתרי מסחר אלקטרוני. 

בארה"ב, כיום הדגש בכל אתרי המסחר האלקטרוני המובילים הוא לתחום ה-CX. לקוח ישראלי, שמזמין בחו"ל וגם בכמה אתרים ישראליים, מבין היטב את המושג הזה.

אולם, אם נבדוק את רוב אתרי המסחר האלקטרוני בישראל נראה, שהם נתקעו בעולם ה-UI ולא הצליחו להתקדם מעבר לשלב הזה. המציאות שלנו בארץ יכולה להסתכם במילה אחת: דואר-ישראל. ככה זה נראה, מהאתר ועד המשלוח הביתה. 

זו הסיבה, שמכ-8 מיליארד דולרים הזמנות בשנה באינטרנט מישראל, חצי נעשה באתרי מסחר בחו"ל. זה שיפור מהשנים שעברו, אבל עדיין המצב הזה לא סביר. אנו, בפורום המנהלים לסחר אלקטרוני, מנסים לסגור את הפער הזה. זו הסיבה, שחברנו לקהילת המעצבים, כדי לפעול ביחד לשנות את המציאות העולה מהמחקרים ומהמציאות אותה אנו מכירים היטב". 

רן אנוך, סמנכ"ל הדקה ה-90: "לאחרונה עלינו עם מותג חדש בשם Loco. זה פתרון נייד לעולם הסלולר והסמארטפונים. בשנים האחרונות יזמנו הקמת אקסלרטור במימון שלנו בשם Daka90 Labs וביצענו כבר 4 השקעות בסטארטאפים. למעשה יצרנו קטגוריה חדשה בעולם היזמות: יזמות לתיירות. ראינו כבר 90 סטארטאפים במהלך הסינון ו-2 סטארטאפים נמצאים כעת באקסלרטור. 

Loco עלה לאוויר לפני כחצי שנה והוא נועד לתת מענה לעולםה-Low Cost, ששונה לגמרי מעולם הטיסות הסדירות. כאן הלקוחות רוכשים טיסה + מלון ורוכשים טיסה לכיוון אחד, זה המחיר של הרכישה. אין מחיר להלוך ושוב, כמו בטיסות הסדירות.

אנו בעידן בו ההזמנות במובייל עוברות את ההזמנות מהמחשב השולחני ולכן איגדנו באפליקציה אחת את כל חברות התעופה וכל המלונות המתאימים לרוכשים עם מנועי המלצה וחיפוש מאוד מתקדמים והמתאימים לעולם הסלולר.

בניגוד לרכישה במחשב, ברכישה במובייל אין מוקד תמיכה. הרוכש אמור למצוא הכל על הסמארטפון שלו. התוצאה: המחיר שלנו זול בלפחות 30% מכל חבילה, שניתן למצוא באינטרנט. יש גם מבצעים כמו טיסה בדולר.

אחרי 6 חודשים מההשקה הגענו ל-100 אלף התקנות ואלפי הזמנות. הלכנו על אפיקציית Native, שעובדת יותר מהר למעט טופס ההזמנה, שאנו עוד צריכים לשפר אותו. המערכת שלנו משתפרת כל הזמן כי אנו לומדים מה מעניין את הישראלים. למשל ראינו, שמאוד חשוב נושא המזוודות וניתן לזה יותר מקום באפליקציה, גם נשפר את נושא ההמלצות על בתי מלון ונאפשר יותר בחירה ביניהם". 

עופר שני, מייסד מרמלדה: "אנו שוק לעיצוב וסגנון חיים. יש לנו כמיליון מבקרים בחודש, כל התנועה אורגנית ומגיעה לכ-1,200 חנויות. בחודשים האחרונים ביצענו 3 פעולות שיפור, שמטרתן לעודד את כולם, גם אותנו, גם את הקונים וגם את המוכרים, לעבוד לפי מדדים סטטיסטיים ברורים - KPI (ר"ת: Key Performance Indicators). יש לנו מדדים לקונים ומדדים למוכרים.

ביצענו כמה פעולות שיפור דוגמת:
1) הקפצת מוצרים זולים לקונה ממש בסיום הקנייה ב-Pop-Up. מכרנו יותר אבל היו יותר נטישות של סלי קניות. מצאנו שזו נקודת חיכוך ומצאנו לזה כמה פתרונות, שכעת אנו עובדים ליישם אותם. 
2) הגדלת המכירות ע"י יצירת "מוצר השעה". שמנו מוצרים עם שיעורי המרה גבוהים במבצעים לשעה וזה הוכיח את עצמו. המכירות עלו בכ-8% וכעת אנו מטייבים את הנתונים כדי לזהות מה יימכר טוב יותר מתוך המלאי הקיים אצל כל סוחר.
3) יצרנו 'שיטות מכירה פרימיום' עבור הסוחרים, שכוללים 'בנק קידום אוטומטי של מוצרים'. אנו נותנים לסוחר 2 הקפצות אוטומטיות בחינם ומעל זה הוא משלם. 200 מכ-2,100 הסוחרים כבר משתמשים בהקפצה האוטומטית וראינו,שגברה גם ההקפצה הידנית ל-35%, שזה הוסיף עוד כ-10% עלייה בהכנסות לסוחרים. נעזרנו במודלים של פרופ' דן אריאלי בהחלטות, שיישמנו באתר בתחום הזה". 
 
מחקרים ודוחות חדשים בעולם המסחר האלקטרוני: 
מסחר אלקטרוני



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים