באילו שעות וימים גדל הסיכוי שהמייל שלך יפתח?

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> באילו שעות וימים גדל הסיכוי שהמייל שלך יפתח?
באילו שעות וימים גדל הסיכוי שהמייל שלך יפתח? מהו אורך שורת הנושא האופטימלי?
מאת: טל מאור, 5.8.14, 17:00טל מאור

סיכום נתוני פתיחת מיילים המבוססים על 200-300 מיליון מיילים הנשלחים בכל יום דרך 'מייל-צ'ימפ' מבחינת זמנים (שעות וימים) ומספר המילים האופטימלי בשורת הנושא.

אימיילים הם מסוג ההודעות, שכולנו מקבלים כל הזמן. משמעות הדבר היא, שקל למסרים שיווקיים, שחבויים במיילים, ללכת לאיבוד במבול הזלעפות מסוג הודעות מייל השונות.

כדי לשפר את סיכויי המייל השיווקי שלך להיפתח ולהיקרא, כדאי להכיר את הפרסום האחרון בנושא.

הזמן הטוב ביותר במהלך היום לשליחת מיילים עשוי להיות סביב השעה שתיים בצהריים. כך עולה מנתונים, שפרסם משווק הדוא"ל העולמי -  ''MailChimp, שפורסמו בסוף אפריל 2014. עפ"י סקר זה, לא רק השעה 14:00 אלא גם שעות הצהריים בכלל הן הזמן בעל הסיכוי הטוב ביותר במהלכו אנשים יקראו מיילים ויגיבו להם.

רבים מופתעים מנתונים אלה, שכן שעות הצהריים המנומנמות ידועות כשעות במהלכן נעשית פחות עבודה בקרב רוב האנשים, אך קשה להתווכח עם 'מייל-צ'ימפ' המבסס את הקביעה הזו על סמך 200-300 מיליון מיילים הנשלחים דרכו בכל יום.

עפ"י הנתונים המורחבים, גזרת הזמן המדויקת פחות, אך בעלת הסיכוי הטוב ביותר לקבלת קריאה ותגובה, נעה בין שתיים בצהריים לחמש אחר הצהריים. ב'מייל-צ'ימפ' מעריכים, שתוצאות אלה נובעות מהעובדה, שאנשים רבים יושבים ליד שולחן העבודה שלהם אחרי ארוחת צהריים, בניגוד לשעות הבוקר, שבמהלכן מתקיימות פגישות מרוחקות מהמחשב.

בנוגע לימים בהם נפתחים הכי הרבה מיילים, ''MailChimp מציג 2 נתונים מעניינים: יותר מיילים נשלחים בימים שלישי וחמישי, ואחוזי פתיחת הדואר האלקטרוני הם גבוהים ביותר בימים שלישי, רביעי וחמישי.

זאת ועוד, ניתוח של תגובות רבות למיילים שונים מגלה, שכדי להגביר את סיכויי המייל להיפתח ולקבל התייחסות, שורת הנושא של המייל צריכה להכיל בין 6 ל-10 מילים. למעשה, מיילים שיווקיים בעלי שורות נושא באורך כזה נפתחו בשיעור 21%, הרבה מעל הסטנדרט בתעשייה. מיילים בעלי שורות נושא המכילות 5 או פחות מילים מדורגים במקום השני עם שיעורי פתיחה של 16% ומיילים עם שורות נושא ארוכות באורך 11 ל-15 מילים נפתחו בשיעור הנמוך ביותר – 14% פתיחה.

בזמן ששורות נושא קצרות הן בדרך כלל הדבר הנכון לעשות, במיוחד בימים אלה בהם מיילים רבים נפתחים על גבי מסכיהם הקטנים יחסית של סמארטפונים, הרעיון הוא לכתוב שורות נושא לא ארוכות ולא קצרות מדי, שמעוררות סקרנות.

הקיצור והדיוק הם נשמתה של השנינות, ויכולת כתיבה שיווקית, שאינה בהכרח מתחכמת, היא לב ליבו של הקופירייטינג, שמכיל בחובו כתיבה שיווקית איכותית, שמסייעת לכל קובץ מילים לקבל תשומת לב רבה יותר, בין אם הוא Female או E-male... ונאמר אמן.

מאת: טל מאור2014 אוגוסט ,
דוא"ל, אתר "כותב טוב"
לינק להרשמה לניוזלטר של "כותב טוב" – כאן.  
 

דואר אלקטרוני


 
 



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

29-31/1/18 - CybertechTLV 2018  

7/2/18 - iNNOVEX2018 

8/2/18 - Beyond Agile 

13-14/2/18 - Muni Expo 

5/3/18 - GoforIsrael Investment Conference 

13-14/3/18 - NOAH Tel Aviv 2018 

19/3/18 - כנס Teleco 2018    

15/5/18 - Israel's annual Programmatic Video conference  

23/5/18- EcoMotion Main Event 2018 

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

סלקום החלה למכור חיבורי סיבים לבתים בחבילות מתחרות לפרטנר - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2017 בעולם התקשורת והייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
TLV-GENERATOR
 
TLV-Generator
 
מידע
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Ruckus
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים