בזק מוכרת מידי חודש חיבור ל- IP-Centrex ל- 200 לקוחות חדשים

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> בזק מוכרת מידי חודש חיבור ל- IP-Centrex ל- 200 לקוחות חדשים
חשיפה: חברת בזק מצליחה למכור ל- 200 לקוחות חדשים מידי חודש חיבורי מרכזיה וירטואלית - IP-Centrex וסך הלקוחות ב- IP-Centrex עומד כיום על 9,200 לקוחות עסקיים. בנוסף, בזק עדיין מוכרת אלפי צירי PRI חדשים לשנה. 
מאת: אבי וייס, 9.11.13, 17:30קובי פז

בכנס השנתי של "פוקוס טלקום" (עליו נדווח בנפרד), שנערך בשבוע החולף, נחשפו הנתונים על שירותי הטלפוניה העסקית המצליחים של בזק. זאת, ע"י קובי פז, סמנכ"ל וראש החטיבה העסקית של בזק (בתמונה). 

קובי פז: "שירותי ה- IP-Centrex הם אחד משלל שירותי הטלפוניה העסקיים של בזק. בעולם, כ- 30% משירותי הטלפוניה העסקיים נמצאים ב- Centrex. בישראל, עוד טרם הגענו לאחוז הזה, אבל אנו בדרך אליו, למרות כל התחרות בשוק, גם מול המתחרים, שהם חברות התקשורת, וגם מול הקוד הפתוח (אסטריקס) בתקשורת הטלפונית.

מדובר בפתרון תקשורת המתאים מאוד לסגמנטים מסויימים בשוק. ה- Centrex הפך בינתיים ל- IP-Centrex עקב השדרוג הטכנולוגי. המתג, שאנו מפעילים לצורך השירות, הוא המתקדם בעולם, מהסוג הנמצא אצל כל ספקי התקשורת הגדולים בעולם (מתג של ברודספט).

כשנכנסתי לתפקיד בסוף 2007 אמרו לי, שזה מוצר, שקשה להכניס אותו לשוק ושלא כדאי לי להשקיע בו מאמץ. אולם, אני אוהב אתגרים והתעקשתי,שלמוצר הזה יש פוטנציאל. בתחילת הדרך היה קשה לשכנע מנהלים לקבל שירותי מרכזיה וירטואלית. זה מהפך, שהוא חלק מהמעבר לעולמות של 'צריכה', במקום להיות בעולמות של ציוד וברזלים בחצר הלקוח. 

אנחנו בבזק מאוד מאמינים ב'שירותים מנוהלים'. אנו ננהל את הציוד והשירות וניתן זאת ללקוחות, כך שהם יוכלו להתרכז בביזנס שלהם ולא להתעסק עם התקשורת. הלקוחות שלנו לא צריכים לדאוג לשדרוגי תוכנה, לשדרוגי חומרה, לאיכות השירות, לשטח רצפה, לחשמל, לתחזוקה וכיו"ב. אנו עושים הכל בשבילם. יש לנו בבזק 230 טכנאים השולטים ב- IP-Centrex 'קצה לקצה' ויודעים לתת מענה לכל הדרישות של הלקוחות. מאחריהם יש כ- 800 איש העוסקים במוצר הזה, החל מאנשי מכירות, ניהול, שיווק וכלה באנשי מוקדי התמיכה. 

יש לנו כיום 9,200 לקוחות עסקיים בלי מרכזיה המחוברים לשירותי IP-Centrex שלנו. אנו מתקינים ומצרפים מידי חודש כ- 200 לקוחות חדשים. זו הצלחה יוצאת מן הכלל בשוק כה תחרותי. המוצר הזה עובד, מתומחר טוב ומביא לשביעות רצון של הלקוחות. קיבלנו ציונים מאוד גבוהים בסקרי שביעות הרצון של הלקוחות ולכן הם נשארים נאמנים לנו.

לאן ה- IP-Centrex מתפתח?
א. אנו רואים יותר ויותר פתרונות של Call Center על ה- Centrex. עד היום עשינו זאת לפי הזמנה מיוחדת של הלקוח או שאינטגרטורים מצד ג' ביצעו זאת. החלטנו, שאנו נספק בעצמנו את השירות הזה. בשדרוג המערכת הקרוב זה יהיה שירות זמין לכל הלקוחות של בזק. 

ב. התממשקות ל- UC (ר"ת: Unified Communications). נספק את השירות הזה די בקרוב. נשלב טלפוניה ומחשב גם יחד במעטפת שליטה ועבודה אחת.

ג. שיחות ועידה. יש כבר היום יכולת לקיים שיחת ועידה עד 12 משתתפים. אנו נרחיב את השירות הזה כך, שיתאים לכל דרישה של שיחות ועידה מצד המשתמשים. 

ד. Telling. מדובר בשירות של העתקת פרופילים של שלוחות בקלות ממקום למקום. זה טוב לחברות סטארט-אפ המשנות את המיקום והחדרים וטוב לחברות עם הרבה סניפים. לא צריך לקנפג טלפון מחדש אם אדם עובר ממשרד למשרד.

ה. שירותי ניטור מתקדמים. לפני שהמשתמש מרגיש, שיש לו בעיה בשירותי הטלפוניה, אנו נפתור לו את הבעיה ככל הניתן מרחוק. אנו יכולים לזהות בעיה בכל מכשיר טלפון בכל פינה של העסק. 

ו. טיפול מתקדם בנושא ההונאות. לפי מה שאני רואה, יש לפחות 5 מקרים של הונאות בשבוע, של לקוחות, שמספרים לנו, שפרצו להם למרכזיה והונו אותם, לפעמים בסכומים לא מבוטלים. בשירות IP-Centrex ההגנה מפני פריצה והונאות היא באחריות מלאה של בזק והנזק, אם נגרם, לא מוטל על הלקוח.

תופעת ההונאות היא תופעה חמורה, שתופסת תאוצה וגורמת נזק הולך וגדל לעסקים. יש לנו שירות של מניעת הונאות לחיבורי ה- PRI, שירות ניטור על הטלפוניה והמרכזיות, וניתן לרכוש את השירות הזה מבזק. בשירות IP-Centrex אין צורך לרכוש שירות כזה, כי אנו מבצעים את ההגנה ונעשה אותה ברמה הכי גבוהה שניתן, כדי להגן על הטלפוניה העסקית של לקוחותינו. 

עולם ה- PRI
שירותי IP-Centrex לא ביטלו את העולם הוותיק של שירותי טלפוניה ב- PRI בבזק, למרכזיות המותקנות באופן פיזי בחצר הלקוחות. אנו עדיין מוכרים כ- 1,500 צירי PRI חדשים בשנה. 30% מהצירים החדשים, שאנו מוכרים, הם צירי IP-PRI, כשלמעשה אלו צירי SIP. רוב הצירים הללו נמכרים דרך המשווקים שלנו וזה מוצר די מצליח ברשת המשווקים שלנו. 

מעמדה של בזק
גם אחרי יותר מ- 5 שנים של תחרות קשה בשוק מול קבוצות תקשורת גדולות ומתחרים עצמאיים, אנחנו עדיין 74% מהשוק העסקי בישראל. כך, על פי הנתונים הרשמיים, שפירסם משרד התקשורת. הסיבה להצלחה הזו די ברורה: הלקוחות סומכים על השירותים שלנו ומרוצים מהשירות שלנו.

שירותי עננים
התחלנו בשירותי עננים ונרחיב אותם לפלחים נוספים של העולם העסקי. אחד השירותים החדשים, שמאוד מצליח, הוא 'IVR רשתי'. השירות הזה נועד לשלוט ולבזר שיחות בצורה חכמה על פני כל הארץ, לפי עומסים ויעדים, שהלקוח הגדיר ומעוניין לבזר אותם. למשל: לשלוט בעומסים בין מספר מוקדי שירות או לבזר עומסים בין סניפים. ה- IVR הרשתי זה שירות ענן מלא ובקרוב נצא עם עוד שירותים בענן". 
מרכזיה



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נפתחה ההרשמה למחזור הראשון של TLV Generator. ההרשמה - כאן

חנות המוצרים המובילה מסין -Chinabuy בעברית ובמחירי מבצע מטורפים

ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקים, תוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקים, תוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.
 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

24-25/1/17 - יריד חדשנות אורבנית של השלטון המקומי

15-16.2.17 - GLOBAL INVESTOR SUMMIT OurCrowd    

6-7.3.17 - BrainTech 2017 

22.3.17 - GEMIC - TLV

29/3/17 - Telco2017 - תערוכת מוקדים טלפוניים  

25-29/6/17 - Cyber Week 2017  

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לדצמבר 2016 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

התרגיל לחיסול "השוק הסיטונאי" כבר כמעט מוכן, קוראים לו Vectoring - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

הפלופ הבא של "השוק הסיטונאי" שירות SLU (שבלעדיו הנוטשים יחזרו לבזק) - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

חי בסרט: סמנכ"ל הכלכלה במש' התקשורת בטוח שהתכנית שחיבר תצא לפועל - כאן

מכרז התדרים ל-LTE הסתיים (בחלוקת תדרים) בדיוק כמו שהחל: בפלופ - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2015 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן

האם נטפליקס זקוקה לרישיון כדי לפעול, לשדר ולמכור שירותים בישראל? - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

איגוד האינטרנט התקין מערכת המסכנת את חברות האינטרנט וגולשי האינטרנט - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2016 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
MediaVenus
 
TLV-Generator
 
 
Telecom Experts
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
TLV-Generator
 
ChinaBuy
 
טלי וייס
 
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים