ברומטר הצרכנים הישראלי של גוגל – ישראל 2015 בראי הסחר האלקטרוני

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> ברומטר הצרכנים הישראלי של גוגל – ישראל 2015 בראי הסחר האלקטרוני
ברומטר הצרכנים הישראלי של גוגל – ישראל 2015 בראי הסחר האלקטרוני
מאת: מערכת Telecom News, 2.11.15, 21:21סחר אלקטרוני
 
כל מה שעסקים חייבים לדעת על התנהגות הצרכנים הישראלים ברשת וכל מה שהגולשים הישראלים צריכים לדעת על עצמם: מאפייני הצרכן החכם והישראלי שקונה באתרי סחר אלקטרוני בחו"ל. כמה מהצרכנים רוכשים בכלל סמארטפונים מחו"ל?
 
מחקר Google עם TNS כלל 1,000 איש בגילאי 16+ מקרב האוכלוסייה היהודית ונערך ע"י ראיונות טלפוניים ואישיים. המחקר נעשה במסגרת פרויקט עולמי של ברומטר צרכנים הנערך ב-56 מדינות. להלן התוצאות:
 
הצרכן החכם:
האינטרנט מהווה כלי משמעותי ומקור מידע חשוב לאורך "מסע הרכישה" של הצרכן מכוונה ראשונית ועד הרכישה עצמה:
45% מקבלים ממנו "השראה" לרכישה,
57% מבצעים השוואות,
43% מקבלים ייעוץ,
35% נערכים לרכישה באמצעות האינטרנט.
 
 איפה הגולשים מוצאים מידע?
49% פונים למנועי חיפוש,
28% באתרי המותגים,
20% באתרי קמעונאים,
18% באתרי השוואות מחירים,
8% באתרי וידאו אונליין,
7% ברשתות חברתיות.
 
אנשים מחפשים מידע בדרך כלל זמן רב לפני ביצוע הרכישה:
31% ציינו מספר שבועות או יותר,
17% ציינו מספר שעות,
20% ציינו מספר רגעים.
10% כלל לא מחפשים מידע לפני רכישה.
 
האינטרנט משחק תפקיד משמעותי ביותר ביצירת מודעות ראשונית למוצר ובחיפוש טרם הקניה:
58% מציינים את האינטרנט כמקור הראשון למודעות ומידע טרם הרכישה,
32% מציינים חנויות,
4% מציינים טלפון,
6% - אחר.
 
איזה מידע מסייע לאנשים בביצוע החלטת הרכישה?
56% ציינו השוואת מחירים ומוצרים,
37% ציינו חוות דעת וסקירות,
29% ציינו שהם קיבלו רעיון לרכישה באינטרנט,
27% איתרו מותגים רלוונטיים לרכישה,
21% ציינו, שהם מצאו היכן לקנות את המוצר באמצעות האינטרנט.
 
חיפוש מידע באינטרנט רלוונטי בין אם הקניה נעשית אונליין או אופליין:
אמנם 42% מחפשים מידע אופליין ורוכשים אופליין אבל יותר אנשים עושים שימוש כלשהו באינטרנט בתהליך הרכישה:
33% מחפשים מידע אונליין ורוכשים אופליין,
24% מחפשים מידע אונליין וגם רוכשים אונליין,
10% מחפשים מידע אופליין ומבצעים את הרכישה באופן מקוון.
 
כ-18% מהרוכשים מבצעים פעילות כלשהי באינטרנט לאחר הרכישה:
7% באמצעות רשתות חברתיות,
5% נותנים דירוג או כותבים חוות דעת,
5% מחפשים מידע או עזרה הנוגעת למוצר.
 
כאשר מחפשים מידע על עסקים מקומיים:
רוב מכריע (83%) עושה זאת באמצעות מנועי חיפוש,
57% נעזרים באתרים של בית העסק,
50% באתרים או אפליקציות המרכזות מידע על בתי עסק מקומיים, הנחות והצעות,
23% משתמשים באתרי המלצות וייעוץ,
19% באתרי מפות וניווט,
17% ברשתות חברתיות.
 
איזה מידע אנחנו מחפשים על עסקים?
58% מתעניינים במחירים,
48% בשעות פתיחה,
39% במיקום ואחוז דומה בהמלצות,
27% מתעניינים בזמינות של המוצרים.
 
לפי מה אנו מחליטים האם לפנות לבית עסק מסוים?
האחוז הגבוה ביותר ניתן למרכיב המחיר (38%),
אך רבים מקנים חשיבות לאיכות (33%),
ולקרבה (31%),
28% מושפעים מהחלטות העבר,
27% לפי זמינות.
 
הקונה הבינלאומי:
65% מהנשאלים קנו לפחות פעם אחת בשנה החולפת מאתר קניות בינלאומי. פחות מ- 8% עושים זאת בתדירות של פחות משנה.
 
המוטיבציה המרכזית לרכישה באתרים בינלאומיים היא קבלת תנאים יותר טובים (מחיר, תנאי תשלום) (59%).
31% ציינו הצעות אטרקטיביות,
20% מבחר גדול יותר,
21% זמינות,
14% העדיפו לקנות באתרים בינלאומיים בשל האיכות.
 
מהן הסיבות שבגללן לא קונים באתרים קניות בינלאומיים? אלו שלא קונים נתנו את הסיבות הבאות:
23% לא סומכים על אתרי קניות בינלאומיים,
21% חוששים, שההחזרות או הביטול יהיו קשים או יקרים,
20% חוששים מבעיות בשירות הלקוחות.
חששות נוספים:
תשלום במטבע זר (14%),
שפה (14%),
חוסר נוחות (14%).
 
מה אנחנו קונים באתרים בינלאומיים? סחר אלקטרוני
בין הקטגוריות שצוינו:
53% אופנה, ביגוד והנעלה,
27% מחשבים (חומרה ותוכנה),
21% קוסמטיקה ובריאות,
24% צעצועים,
16% ריהוט ומוצרים לבית,
15% ספרים, DVD, CD, משחקי וידאו,
14% מצלמות לנגנים,
14% טלפונים ניידים וכרטיסי סים.
בתחתית הרשימה: 8% מוצרי "עשה זאת בעצמך" וגינון,
7% חלקי מכוניות,
4% מזון,
1% שתיה.
 
העדר משלוח לישראל הוא החסם המרכזי בביצוע רכישות באתרים בינ"ל:
39% ציינו זאת כמכשול לביצוע הרכישה.
עוד קשיים שצוינו בשיעורים משמעותיים:
זמן משלוח ארוך מידי (28%),
תחושה, שהאתר אינו בטוח (24%),
חוסר נוחות או חוסר התאמה של אמצעי התשלום (22%),
חוסר בהירות של תהליך הקניה (20%).
 
רוב מכריע (68%) לא רואה בתרגום (שפה) מכשול לעומת 32% שרואים בשפה הזרה כחסם לקניות באתרים בינלאומיים.
 
התשובות מסתכמות ליותר מ-100% בשאלות עבורן ניתן היה לבחור ביותר מתשובה אחת.
סחר אלקטרוני



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

29-31/1/18 - CybertechTLV 2018  

7/2/18 - iNNOVEX2018 

8/2/18 - Beyond Agile 

13-14/2/18 - Muni Expo 

5/3/18 - GoforIsrael Investment Conference 

13-14/3/18 - NOAH Tel Aviv 2018 

19/3/18 - כנס Teleco 2018    

15/5/18 - Israel's annual Programmatic Video conference  

23/5/18- EcoMotion Main Event 2018 

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

סלקום החלה למכור חיבורי סיבים לבתים בחבילות מתחרות לפרטנר - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2017 בעולם התקשורת והייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
TLV-GENERATOR
 
TLV-Generator
 
מידע
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Ruckus
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים