ברומטר הצרכנים הישראלי של גוגל – ישראל 2015 בראי הסחר האלקטרוני

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> ברומטר הצרכנים הישראלי של גוגל – ישראל 2015 בראי הסחר האלקטרוני
ברומטר הצרכנים הישראלי של גוגל – ישראל 2015 בראי הסחר האלקטרוני
מאת: מערכת Telecom News, 2.11.15, 21:21סחר אלקטרוני
 
כל מה שעסקים חייבים לדעת על התנהגות הצרכנים הישראלים ברשת וכל מה שהגולשים הישראלים צריכים לדעת על עצמם: מאפייני הצרכן החכם והישראלי שקונה באתרי סחר אלקטרוני בחו"ל. כמה מהצרכנים רוכשים בכלל סמארטפונים מחו"ל?
 
מחקר Google עם TNS כלל 1,000 איש בגילאי 16+ מקרב האוכלוסייה היהודית ונערך ע"י ראיונות טלפוניים ואישיים. המחקר נעשה במסגרת פרויקט עולמי של ברומטר צרכנים הנערך ב-56 מדינות. להלן התוצאות:
 
הצרכן החכם:
האינטרנט מהווה כלי משמעותי ומקור מידע חשוב לאורך "מסע הרכישה" של הצרכן מכוונה ראשונית ועד הרכישה עצמה:
45% מקבלים ממנו "השראה" לרכישה,
57% מבצעים השוואות,
43% מקבלים ייעוץ,
35% נערכים לרכישה באמצעות האינטרנט.
 
 איפה הגולשים מוצאים מידע?
49% פונים למנועי חיפוש,
28% באתרי המותגים,
20% באתרי קמעונאים,
18% באתרי השוואות מחירים,
8% באתרי וידאו אונליין,
7% ברשתות חברתיות.
 
אנשים מחפשים מידע בדרך כלל זמן רב לפני ביצוע הרכישה:
31% ציינו מספר שבועות או יותר,
17% ציינו מספר שעות,
20% ציינו מספר רגעים.
10% כלל לא מחפשים מידע לפני רכישה.
 
האינטרנט משחק תפקיד משמעותי ביותר ביצירת מודעות ראשונית למוצר ובחיפוש טרם הקניה:
58% מציינים את האינטרנט כמקור הראשון למודעות ומידע טרם הרכישה,
32% מציינים חנויות,
4% מציינים טלפון,
6% - אחר.
 
איזה מידע מסייע לאנשים בביצוע החלטת הרכישה?
56% ציינו השוואת מחירים ומוצרים,
37% ציינו חוות דעת וסקירות,
29% ציינו שהם קיבלו רעיון לרכישה באינטרנט,
27% איתרו מותגים רלוונטיים לרכישה,
21% ציינו, שהם מצאו היכן לקנות את המוצר באמצעות האינטרנט.
 
חיפוש מידע באינטרנט רלוונטי בין אם הקניה נעשית אונליין או אופליין:
אמנם 42% מחפשים מידע אופליין ורוכשים אופליין אבל יותר אנשים עושים שימוש כלשהו באינטרנט בתהליך הרכישה:
33% מחפשים מידע אונליין ורוכשים אופליין,
24% מחפשים מידע אונליין וגם רוכשים אונליין,
10% מחפשים מידע אופליין ומבצעים את הרכישה באופן מקוון.
 
כ-18% מהרוכשים מבצעים פעילות כלשהי באינטרנט לאחר הרכישה:
7% באמצעות רשתות חברתיות,
5% נותנים דירוג או כותבים חוות דעת,
5% מחפשים מידע או עזרה הנוגעת למוצר.
 
כאשר מחפשים מידע על עסקים מקומיים:
רוב מכריע (83%) עושה זאת באמצעות מנועי חיפוש,
57% נעזרים באתרים של בית העסק,
50% באתרים או אפליקציות המרכזות מידע על בתי עסק מקומיים, הנחות והצעות,
23% משתמשים באתרי המלצות וייעוץ,
19% באתרי מפות וניווט,
17% ברשתות חברתיות.
 
איזה מידע אנחנו מחפשים על עסקים?
58% מתעניינים במחירים,
48% בשעות פתיחה,
39% במיקום ואחוז דומה בהמלצות,
27% מתעניינים בזמינות של המוצרים.
 
לפי מה אנו מחליטים האם לפנות לבית עסק מסוים?
האחוז הגבוה ביותר ניתן למרכיב המחיר (38%),
אך רבים מקנים חשיבות לאיכות (33%),
ולקרבה (31%),
28% מושפעים מהחלטות העבר,
27% לפי זמינות.
 
הקונה הבינלאומי:
65% מהנשאלים קנו לפחות פעם אחת בשנה החולפת מאתר קניות בינלאומי. פחות מ- 8% עושים זאת בתדירות של פחות משנה.
 
המוטיבציה המרכזית לרכישה באתרים בינלאומיים היא קבלת תנאים יותר טובים (מחיר, תנאי תשלום) (59%).
31% ציינו הצעות אטרקטיביות,
20% מבחר גדול יותר,
21% זמינות,
14% העדיפו לקנות באתרים בינלאומיים בשל האיכות.
 
מהן הסיבות שבגללן לא קונים באתרים קניות בינלאומיים? אלו שלא קונים נתנו את הסיבות הבאות:
23% לא סומכים על אתרי קניות בינלאומיים,
21% חוששים, שההחזרות או הביטול יהיו קשים או יקרים,
20% חוששים מבעיות בשירות הלקוחות.
חששות נוספים:
תשלום במטבע זר (14%),
שפה (14%),
חוסר נוחות (14%).
 
מה אנחנו קונים באתרים בינלאומיים? סחר אלקטרוני
בין הקטגוריות שצוינו:
53% אופנה, ביגוד והנעלה,
27% מחשבים (חומרה ותוכנה),
21% קוסמטיקה ובריאות,
24% צעצועים,
16% ריהוט ומוצרים לבית,
15% ספרים, DVD, CD, משחקי וידאו,
14% מצלמות לנגנים,
14% טלפונים ניידים וכרטיסי סים.
בתחתית הרשימה: 8% מוצרי "עשה זאת בעצמך" וגינון,
7% חלקי מכוניות,
4% מזון,
1% שתיה.
 
העדר משלוח לישראל הוא החסם המרכזי בביצוע רכישות באתרים בינ"ל:
39% ציינו זאת כמכשול לביצוע הרכישה.
עוד קשיים שצוינו בשיעורים משמעותיים:
זמן משלוח ארוך מידי (28%),
תחושה, שהאתר אינו בטוח (24%),
חוסר נוחות או חוסר התאמה של אמצעי התשלום (22%),
חוסר בהירות של תהליך הקניה (20%).
 
רוב מכריע (68%) לא רואה בתרגום (שפה) מכשול לעומת 32% שרואים בשפה הזרה כחסם לקניות באתרים בינלאומיים.
 
התשובות מסתכמות ליותר מ-100% בשאלות עבורן ניתן היה לבחור ביותר מתשובה אחת.
סחר אלקטרוני



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נפתחה ההרשמה למחזור הראשון של TLV Generator. ההרשמה - כאן

חנות המוצרים המובילה מסין -Chinabuy בעברית ובמחירי מבצע מטורפים

ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקים, תוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקים, תוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.
 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

15-16.2.17 - GLOBAL INVESTOR SUMMIT OurCrowd    

6-7.3.17 - BrainTech 2017 

22.3.17 - GEMIC - TLV

29/3/17 - Telco2017 - תערוכת מוקדים טלפוניים  

25-29/6/17 - Cyber Week 2017  

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לדצמבר 2016 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

התרגיל לחיסול "השוק הסיטונאי" כבר כמעט מוכן, קוראים לו Vectoring - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

הפלופ הבא של "השוק הסיטונאי" שירות SLU (שבלעדיו הנוטשים יחזרו לבזק) - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

חי בסרט: סמנכ"ל הכלכלה במש' התקשורת בטוח שהתכנית שחיבר תצא לפועל - כאן

מכרז התדרים ל-LTE הסתיים (בחלוקת תדרים) בדיוק כמו שהחל: בפלופ - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2015 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן

האם נטפליקס זקוקה לרישיון כדי לפעול, לשדר ולמכור שירותים בישראל? - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

איגוד האינטרנט התקין מערכת המסכנת את חברות האינטרנט וגולשי האינטרנט - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2016 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
MediaVenus
 
TLV-Generator
 
 
Telecom Experts
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
TLV-Generator
 
ChinaBuy
 
טלי וייס
 
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים