ברומטר הצרכנים הישראלי של גוגל – ישראל 2015 בראי הסחר האלקטרוני

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> ברומטר הצרכנים הישראלי של גוגל – ישראל 2015 בראי הסחר האלקטרוני
ברומטר הצרכנים הישראלי של גוגל – ישראל 2015 בראי הסחר האלקטרוני
מאת: מערכת Telecom News, 2.11.15, 21:21סחר אלקטרוני
 
כל מה שעסקים חייבים לדעת על התנהגות הצרכנים הישראלים ברשת וכל מה שהגולשים הישראלים צריכים לדעת על עצמם: מאפייני הצרכן החכם והישראלי שקונה באתרי סחר אלקטרוני בחו"ל. כמה מהצרכנים רוכשים בכלל סמארטפונים מחו"ל?
 
מחקר Google עם TNS כלל 1,000 איש בגילאי 16+ מקרב האוכלוסייה היהודית ונערך ע"י ראיונות טלפוניים ואישיים. המחקר נעשה במסגרת פרויקט עולמי של ברומטר צרכנים הנערך ב-56 מדינות. להלן התוצאות:
 
הצרכן החכם:
האינטרנט מהווה כלי משמעותי ומקור מידע חשוב לאורך "מסע הרכישה" של הצרכן מכוונה ראשונית ועד הרכישה עצמה:
45% מקבלים ממנו "השראה" לרכישה,
57% מבצעים השוואות,
43% מקבלים ייעוץ,
35% נערכים לרכישה באמצעות האינטרנט.
 
 איפה הגולשים מוצאים מידע?
49% פונים למנועי חיפוש,
28% באתרי המותגים,
20% באתרי קמעונאים,
18% באתרי השוואות מחירים,
8% באתרי וידאו אונליין,
7% ברשתות חברתיות.
 
אנשים מחפשים מידע בדרך כלל זמן רב לפני ביצוע הרכישה:
31% ציינו מספר שבועות או יותר,
17% ציינו מספר שעות,
20% ציינו מספר רגעים.
10% כלל לא מחפשים מידע לפני רכישה.
 
האינטרנט משחק תפקיד משמעותי ביותר ביצירת מודעות ראשונית למוצר ובחיפוש טרם הקניה:
58% מציינים את האינטרנט כמקור הראשון למודעות ומידע טרם הרכישה,
32% מציינים חנויות,
4% מציינים טלפון,
6% - אחר.
 
איזה מידע מסייע לאנשים בביצוע החלטת הרכישה?
56% ציינו השוואת מחירים ומוצרים,
37% ציינו חוות דעת וסקירות,
29% ציינו שהם קיבלו רעיון לרכישה באינטרנט,
27% איתרו מותגים רלוונטיים לרכישה,
21% ציינו, שהם מצאו היכן לקנות את המוצר באמצעות האינטרנט.
 
חיפוש מידע באינטרנט רלוונטי בין אם הקניה נעשית אונליין או אופליין:
אמנם 42% מחפשים מידע אופליין ורוכשים אופליין אבל יותר אנשים עושים שימוש כלשהו באינטרנט בתהליך הרכישה:
33% מחפשים מידע אונליין ורוכשים אופליין,
24% מחפשים מידע אונליין וגם רוכשים אונליין,
10% מחפשים מידע אופליין ומבצעים את הרכישה באופן מקוון.
 
כ-18% מהרוכשים מבצעים פעילות כלשהי באינטרנט לאחר הרכישה:
7% באמצעות רשתות חברתיות,
5% נותנים דירוג או כותבים חוות דעת,
5% מחפשים מידע או עזרה הנוגעת למוצר.
 
כאשר מחפשים מידע על עסקים מקומיים:
רוב מכריע (83%) עושה זאת באמצעות מנועי חיפוש,
57% נעזרים באתרים של בית העסק,
50% באתרים או אפליקציות המרכזות מידע על בתי עסק מקומיים, הנחות והצעות,
23% משתמשים באתרי המלצות וייעוץ,
19% באתרי מפות וניווט,
17% ברשתות חברתיות.
 
איזה מידע אנחנו מחפשים על עסקים?
58% מתעניינים במחירים,
48% בשעות פתיחה,
39% במיקום ואחוז דומה בהמלצות,
27% מתעניינים בזמינות של המוצרים.
 
לפי מה אנו מחליטים האם לפנות לבית עסק מסוים?
האחוז הגבוה ביותר ניתן למרכיב המחיר (38%),
אך רבים מקנים חשיבות לאיכות (33%),
ולקרבה (31%),
28% מושפעים מהחלטות העבר,
27% לפי זמינות.
 
הקונה הבינלאומי:
65% מהנשאלים קנו לפחות פעם אחת בשנה החולפת מאתר קניות בינלאומי. פחות מ- 8% עושים זאת בתדירות של פחות משנה.
 
המוטיבציה המרכזית לרכישה באתרים בינלאומיים היא קבלת תנאים יותר טובים (מחיר, תנאי תשלום) (59%).
31% ציינו הצעות אטרקטיביות,
20% מבחר גדול יותר,
21% זמינות,
14% העדיפו לקנות באתרים בינלאומיים בשל האיכות.
 
מהן הסיבות שבגללן לא קונים באתרים קניות בינלאומיים? אלו שלא קונים נתנו את הסיבות הבאות:
23% לא סומכים על אתרי קניות בינלאומיים,
21% חוששים, שההחזרות או הביטול יהיו קשים או יקרים,
20% חוששים מבעיות בשירות הלקוחות.
חששות נוספים:
תשלום במטבע זר (14%),
שפה (14%),
חוסר נוחות (14%).
 
מה אנחנו קונים באתרים בינלאומיים? סחר אלקטרוני
בין הקטגוריות שצוינו:
53% אופנה, ביגוד והנעלה,
27% מחשבים (חומרה ותוכנה),
21% קוסמטיקה ובריאות,
24% צעצועים,
16% ריהוט ומוצרים לבית,
15% ספרים, DVD, CD, משחקי וידאו,
14% מצלמות לנגנים,
14% טלפונים ניידים וכרטיסי סים.
בתחתית הרשימה: 8% מוצרי "עשה זאת בעצמך" וגינון,
7% חלקי מכוניות,
4% מזון,
1% שתיה.
 
העדר משלוח לישראל הוא החסם המרכזי בביצוע רכישות באתרים בינ"ל:
39% ציינו זאת כמכשול לביצוע הרכישה.
עוד קשיים שצוינו בשיעורים משמעותיים:
זמן משלוח ארוך מידי (28%),
תחושה, שהאתר אינו בטוח (24%),
חוסר נוחות או חוסר התאמה של אמצעי התשלום (22%),
חוסר בהירות של תהליך הקניה (20%).
 
רוב מכריע (68%) לא רואה בתרגום (שפה) מכשול לעומת 32% שרואים בשפה הזרה כחסם לקניות באתרים בינלאומיים.
 
התשובות מסתכמות ליותר מ-100% בשאלות עבורן ניתן היה לבחור ביותר מתשובה אחת.
סחר אלקטרוני



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

1/5/18 - ChipEx2018  

7/5/48 - BMR 2018 - Broadband, Mobile, RF  

9-10/5/18 - האקאתון "ניצוץ לדורות" 

15/5/18 - Israel's annual Programmatic Video conference  

15/5/18 - Bynet Expo 2018  

23/5/18 - EcoMotion Main Event 2018 

5/6/18 - Israel Mobile Summit 2018 

17-21/6/18 - Cyber Week 2018 

21/6/18 - 2018 Afeka Conference for Speech Processing  

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם למרץ 2018 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

מורה נבוכים בפרשת "תיק 4000" מי עוד צפוי להיחקר ומה עדיין לא נחקר - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

מרוב Fake News, ספינים ותרגילי חקירה, הציבור מקבל שפע של מידע מטעה - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2017 בעולם התקשורת והייטק הישראלי - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן


 
זרקור חברות
 
TLV-GENERATOR
 
TLV-Generator
 
קפל
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Schneider Electric
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים