האם קיום של חנות וירטואלית מסמל את מעבר הקניונים לרשת האינטרנט?

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לארגון ולעסק >> האם קיום של חנות וירטואלית מסמל את מעבר הקניונים לרשת האינטרנט?
האם קיום של חנות וירטואלית מסמל את מעבר הקניונים לרשת האינטרנט?
מאת: מערכת Telecom News, 22.1.15, 18:00חנות וירטואלית

חנות וירטואלית באינטרנט מאפשרת לבצע את הקניות בנוחות ובפשטות מבלי לעמוד בתור וגם מאפשרת לאנשים עסוקים לבצע את הקניות בשעת לילה מאוחרת מבלי לזוז מהכיסא. זה הכיוון אליו הולך הדור הצעיר.

אחת השאלות, שרבים מבעלי חנויות שואלים את עצמם היא: מה יעלה בגורל החנות שלהם כאשר כיום נהוג לראות יותר ויותר חנויות וירטואליות באינטרנט. אם פעם אנשים היו חייבים להגיע פיזית לחנות, הרי כיום חנות וירטואלית באינטרנט מאפשרת לבצע את הקניות בנוחות ובפשטות מבלי לעמוד בתור וגם מאפשרת לאנשים עסוקים לבצע את הקניות בשעת לילה מאוחרת מבלי לזוז מהכיסא. לדאגה של בעלי החנויות הפיזיות יש בסיס.

קיומה של חנות וירטואלית, חנות לכל דבר המאפשרת לרכוש מוצרים בצורה מאובטחת כאשר המוצר מגיע ישירות לבית הלקוח, הולך והופך את האינטרנט למקום מועדף לרכישת מוצרים. אמנם, אנשים עדיין רוכשים מוצרים בדרך הישנה של ביקור בחנויות פיזיות, אך יותר ויותר צרכנים, במיוחד צעירים, עוברים לרכישת מוצרים ברשת המאפשרת להם לחסוך זמן רב. לכן, רצוי לפתוח חנות וירטואלית, ורצוי שבעלי חנויות פיזיות יעשו זאת גם כן, ובשלב ראשון ניתן לפחות אותה כחנות המקבילה לחנות הפיזית. יש להדגיש, שבדיוק כפי שבעת ההקמה של חנות רגילה שמים דגש על העיצוב שלה, כך גם בחנות באינטרנט. על מנת לעקוף את המתחרים חשוב מאד לשים דגש על נושא העיצוב ולדאוג לאתר מרהיב, שיגרום לאנשים להיכנס ולרכוש מוצרים.

אם פתיחתו של הקניון הראשון בארץ סחפה ציבור שלם וגרמה לו לחפש אחר מוצרים שונים בחלל הקניון, הרי כיום היציאה לקניות מחוץ לבית מסמלת עבור רבים טרחה רבה. אם פתיחתו של הקניון אי שם בשנות ה-80 סימלה עבור רבים את ראשיתה של תרבות הצריכה בחללים גדולים, הרי כיום, כאשר העולם הפך לכפר גלובלי, ניתן ליהנות מחוויית הקנייה בבית ללא צורך לצאת החוצה.  

היתרונות הגלומים בחנות וירטואלית:

לא רק הלקוחות נהנים מחוויית הקנייה באינטרנט אלא גם המוכרים. אם בחנות רגילה מדובר על תשלומי ארנונה, שכר דירה וכד' הרי בחנות באינטרנט התשלומים קטנים בהרבה בהשוואה לחנות רגילה. כמו כן, בחנות רגילה יש בדרך כלל צורך לשכור את שירותיהם של עובדים ואילו בחנות באינטרנט אין צורך לעשות זאת, מה שמוביל להוזלה משמעותית בעלויות.

אם חשוב יתרון העיצוב, הרי יתרון מרכזי הוא הזמן:
אם בחנות רגילה יש זמני פתיחה וסגירה והלקוח צריך לחשב את הזמן המתאים ביותר למשל על מנת לא להגיע אליה בשעות הפקקים, הרי בחנות באינטרנט אין צורך לעשות זאת, אלא פשוט אפשר להיכנס לחנות בכל זמן נתון.

אם בחנות רגילה יש צורך לפגוש במוכרים המנסים לשכנע לרכוש מוצרים, הרי חנות וירטואלית מאפשרת לאנשים בלחיצה פשוטה על הכפתור לרכוש סוגים שונים של מוצרים לפי טעמם.

אחד הדברים החשובים ביותר כיום הוא לבצע השוואת מחירים. נכון, גם בעת ההגעה לחנות רגילה יש חשיבות רבה לעשות זאת, היות ומדובר בחסכון משמעותי בכסף, אך זה די מסובך להיכנס לחנויות רבות ולרשום מחירים. אולם, באינטרנט זה מהיר וקל להפליא, גם בסיוע אתרים רבים להשוואות מחירים.

העידן המודרני של הכפר הגלובלי מסמל יותר מכל את המעבר ההולך וגדל מחנויות פיזיות לחנויות וירטואליות, ורצוי שבעלי חנויות פיזיות יקחו זאת בחשבון. דור הפייסבוק, הטוויטר והווטסאפ מתחבר יותר ויותר לחנויות ברשת בה הוא "חי".
  חנות וירטואלית



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

12/12/17 - Video Trends For 2018 Conference   

29-31/1/18 - CybertechTLV 2018  

8/2/18 - Beyond Agile 

13-14/2/18 - Muni Expo 

5/3/18 - GoforIsrael Investment Conference 

13-14/3/18 - NOAH Tel Aviv 2018 

19/3/18 - כנס Teleco 2018    

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

פרשת "השחלת הסיבים" בתשתיות בזק ע"י סלקום ופרטנר - הולכת ומסתבכת - כאן

 
זרקור חברות
 
TLV-GENERATOR
 
TLV-Generator
 
מידע
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Ruckus
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים