הושק Google Hot Trends

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> הושק Google Hot Trends
לאחר כישלון של Google Trends לאתרים, השיקה גוגל בשבוע החולף פיתוח מעניין אחר המבוסס על אותו מנוע חיפוש בחדשות ובמתפרסם באתרי האינטרנט: Google Hot Trend המציג מה הכי מעניין ונקרא ברשת בכל רגע נתון.
גוגל טרנדס
מאת: אבי וייס
03.03.13, 08:00
 
בשבוע החולף השיקה גוגל את Google Hot Trends, שירות הכולל גם את ישראל, והמפלח בכל מדינה בה הוא הושק, מה המאמרים \ כתבות \חדשות \ בלוגים הכי נקראים \ מחפשים אותם בכל רגע נתון. הנתונים מאפשרים פילוח של התוצאות בהתאמה אישית (לפי מדינות, לפי נושאי עניין של הגולש וכיו"ב). השירות החל באוסטרליה, רוסיה, קנדה, הונג קונג, בריטניה, טיוואן וכן, גם בישראל. השירות החדש מאפשר לעקוב אחר הטרנדים החמים ביותר ברשת בכל רגע נתון ומעניק הצצה מעניינת במיוחד הנוגעת לנושאים עליהם כולם מדברים. 

הכלי החדש הזה הוא למעשה "גלגול מחודש" של הכלי הקודם של גוגל בתחום זה: גוגל טרנדס לאתרים (Google Trends for Websites) שפרץ בסערה לעולם האינטרנט בקיץ 2008. זה היה מוצר-מידע שאפתני במיוחד, עם כוונות טובות. לכן הוא גם הושק בתור פרויקט "מעבדה" (Google Lab Project), מושג עמום שמשמעותו: קצת פחות רציני מ'ביטא'. מיד עם השקתו, הוא עורר מלחמות-רייטינג בין בעלי אתרים בינוניים וגדולים, גם באינטרנט הישראלי. אתרים מסחריים שגילו שהם נראים טוב ב"גוגל טרנדס לאתרים", התפארו בו בראש חוצות. אתרים אחרים, שחשבו שהשירות מציג אותם באור רע, פסלו אותו. 
 
רוב האתרים הקטנים בישראל כלל לא נמדדו בו, כי גוגל לא הצליח לאסוף עליהם מספיק מידע סטטיסטי. לכן, הבלוגרים שנאו את "גוגל טרנדס לאתרים" מיד בהתחלה: מרבית הבלוגים נשארו מחוץ לסיפור, ויצרו תמונה מעוותת של הרשת. מ-2008 ועד 2012, גוגל לא הצליח להתמודד עם אתרים זעירים, ותמיד החליט שלא לתת עליהם נתונים, בעיקר מכיוון שהאומדנים שלו לא עמדו במינימום של מובהקות סטטיסטית. למעשה, גוגל הקימה את "טרנדס לאתרים" כדי לאפשר למפרסמים להעריך כמויות תנועה באתרים שאיתם הם נמצאים במו"מ, ובמקביל - גם להחליט אם הם מתאימים לפרסום במסגרת "אדוורדס". הבעיה היתה שהנתונים של גוגל לגבי מבקרים ייחודיים ("יוניק יוזרס") היו מבוססים בין השאר גם על אומדנים, למשל על פי כמויות החיפושים וההקלקות עליהם מתוך גוגל, הביקורים מתוך הסרגל של גוגל ("גוגל טולבאר"), ומידע של גוגל אנליטיקס. סגירת השירות ב- 2012 נחשבה בזמנו לכשלון צורב של גוגל, שיש לה כלים טובים למדידה של הגולשים לאתרים (למשל "גוגל אנליטיקס"). 

כעת, עולה שגוגל המשיכה בשנה האחרונה לפתח במעבדותיה את המוצר הזה שנחשב כ"מת", אך לכיוון הרבה יותר פופולרי: פילוח הפופולריות של מה שהגולשים מתעניינים בו בכל רגע נתון. בהחלט התפתחות יפה ומעניינת. לא בטוח שכל מנהלי האתרים יאהבו את הכיוון הזה, שמציג את המכנה הנמוך ביותר של ההתעניינות הציבורית. אולם - זה מה שיש...
 
 


המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר מאות רבות של פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. שפע מידע בלעדי ומעניין מצוי בתפריטי המשנה. 
 
 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

חנות המוצרים המובילה מסין -Chinabuy בעברית ובמחירי מבצע מטורפים

ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקים, תוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקים, תוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.
 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

22.3.17 - GEMIC - TLV  

28/3/17 - Community Interfacing Technologies  

29/3/17 - Telco2017 - תערוכת מוקדים טלפוניים  

4/4/17 -  Israel AdTech 2017

18/5/17 - Israel's Annual Programmatic Video conference

25-29/6/17 - Cyber Week 2017  

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לפברואר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

התרגיל לחיסול "השוק הסיטונאי" כבר כמעט מוכן, קוראים לו Vectoring - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

הפלופ הבא של "השוק הסיטונאי" שירות SLU (שבלעדיו הנוטשים יחזרו לבזק) - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

חי בסרט: סמנכ"ל הכלכלה במש' התקשורת בטוח שהתכנית שחיבר תצא לפועל - כאן

מכרז התדרים ל-LTE הסתיים (בחלוקת תדרים) בדיוק כמו שהחל: בפלופ - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

האם נטפליקס זקוקה לרישיון כדי לפעול, לשדר ולמכור שירותים בישראל? - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2016 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
TLV-Generator
 
TLV-Generator
 
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
TLV-Generator
 
ChinaBuy
 
טלי וייס
 
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים