הלקוח במרכז - לא רק סיסמה

דף הבית >> דעות ומחקרים >> אנליסטים >> הלקוח במרכז - לא רק סיסמה
הלקוח במרכז - לא רק סיסמה
מאת: חיים חביב, 11.6.13, 20:00
 
ג'ונתן בראון, אנליסט בכיר בפורסטר ממליץ: "תְלו שלט קטן על קיר משרדכם - אני זקוק ללקוחותיי יותר משהם זקוקים לי".
 
חברת מטריקס הזמינה בשבוע שעבר כ- 80 מנהלי שיווק ושרות בכירים לכנס ייחודי -  The Customer Experience Journey,  שקיימה במרכז "נא לגעת" ביפו, בשיתוף חברת המחקר פורסטר. הכנס עסק בדרכים לקידום חווית הלקוח והפיכתה למנוף ולכלי בעל ערך עסקי לארגון; זאת, לצד הקניית כלים שימושיים והעמקת תפיסות ותובנות אסטרטגיות לארגונים המתמודדים עם האתגר.
 
ג'ונתן בראון, אנליסט בכיר בתחום חווית הלקוח בפורסטר, עמד על הזיקה בין הטמעת חווית הלקוח כאמצעי עסקי בארגונים לבין מחקרים המצביעים על קשר ישיר לביצועי המניה של הארגון. ובכל זאת, תמה: "מעטים הם הארגונים המצליחים בהטמעת אסטרטגיית חווית לקוח". כראיה (היסטורית) הביא את תגליתו של קופרניקוס: "כפי שכדור הארץ מקיף את השמש ולא השמש את כדור הארץ, כך על הארגון להכיר בעובדה כי היום הלקוח הוא במרכז ולא הארגון."
 
ג'ונתן בראון: "ארגונים היום מתמקדים במטרות הארגון ולא במטרות הלקוח ואילו חווית לקוח אפקטיבית מחייבת גישה של Outside in, המטפלת בהתאמת הארגון להבטחות ולציפיות שהוא מייצר. ארגונים חייבים  להפנים ולהטמיע את  גישת 'הלקוח במרכז' בתוך הארגון, במערכות, בתהליכים העסקיים ובתהליכי החשיבה. הבחירה שעומדת היום בפני הלקוחות גדולה מאי פעם, המידע זמין, הרשתות החברתיות מזרימות אותו בקצב מהיר ולקוחות משנים את החלטתם - האם לקנות מכם או לנטוש לטובת המתחרה שלכם – בכל רגע נתון".
 
גילי רון, סמנכ"ל שיווק ושיתופי פעולה, מטריקס: "הטכנולוגיה היום היא אחד המאיצים הגדולים של עידן הלקוח, אך היא נותנת כלים רבי-עוצמה, לא רק בידי הלקוחות אלא גם בידי הארגונים, על מנת להיערך להתאמת הארגון לציפיות לקוחותיו. כל ארגון יכול להתחיל את היישום בדרך אחרת, בהתאמה למטרותיו ולסביבה העסקית והארגונית, אך חשוב לפתח אסטרטגית חווית לקוח הנותנת לארגון תפיסה רחבה - מצפן המלווה את כל העשייה בתחום".
גילי רון הוסיפה: "אנו מספקים ללקוחותינו Seamless Customer Experience - ההתמחות של מטריקס בכל עולמות התוכן (אסטרטגיה, קריאטיב, תוכן וטכנולוגיה) ובכל נקודות המגע של הארגון עם לקוחותיו (אינטרנט, מובייל, CRM, מערכות סניפיות מבוזרות, מדיה חברתית) מאפשרת לנו לספק תהליכי 'בניית חווית לקוח' מקיפים ורציפים, בדגש של 'הבנת הלקוח' וגיוסו לטובת מימוש החוויות. אמנם חווית לקוח היא סוג של ריצת מרתון, אך חשוב להבין כי  לא ניתן לממשה כגימיק חד-פעמי, אך בהחלט ניתן, ואף רצוי, ליישמה ב'ספרינטים' קצרים, המאפשרים לארגון לקבל תוצרים ממשיים ומדידים לכל אורך הדרך".
 
רוני ספיר מנהלת מרכז התמחות Matrix experience: "מרבית הארגונים סבורים, כי חווית לקוח פירושה למצוא פתרון יחיד, שיתאים לכלל הלקוחות, אך בעינינו, לא כך הדבר. חווית לקוח בונים על סמך הכרות עם הלקוחות והגדרת פרסונות שבהן מתמקדים. הבנה של צרכי הפרסונה בסיטואציה שבה היא נמצאת, ומיפוי של המסע שלה בתהליך נבחר מול הארגון, מאפשרים לזהות את הנקודות הדורשות שיפור. מתוכן, נבחרות נקודות הגמישות ו'רגעי האמת', שבהן ניתן לעשות שינוי ולהגיע לשיפור משמעותי בתפיסת הלקוח את האינטראקציה שלו עם הארגון". ספיר סיכמה: "חווית לקוח היא דרך לשיפור תהליכים עסקיים ולא רק גימיק. מיפוי מדויק של מסע הלקוח מאפשר זיהוי המקום הנכון לצורך שיפור בעל ערך" .
 
רנית זקצר, סמנכ"לית טכנולוגיות (CTO) מטריקס, רמי גור, מוביל טכנו עסקי ב- Matrix digital, קרייג לוי, מנהל מרכז התמחות CRM ואיתי אלמוג, CTO מטריקס - BI, סקרו, הציגו והדגימו אבני בניין לארגונים המבקשים לבנות חווית לקוח אפקטיבית ומתמשכת.
תמונה: הצוות 'חווית הלקוח' המוביל של מטריקס:  יניב מיכאלי מומחה מימשק משתמש ורוני ספיר מנהלת Matrix experience, רמי גור, מוביל טכנו-עסקי ב- Matrix digital, ג'ונתן בראון, אנליסט בכיר, פורסטר (במרכז), דליה רובינסון, סמנכ"ל ומנהלת חטיבת פיננסים וטכנולוגיות, קרייג לוי, מנהל מרכז התמחות CRM, גילי רון, סמנכ"ל שיווק ושיתופי פעולה במטריקס, ואיתי אלמוג, CTO מטריקס BI.
מטריקס
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקים, תוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקים, תוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

15.5.17 - Bynet Expo 2017

18/5/17 - Israel's Annual Programmatic Video conference 

15/6/17 - CRYPTODAY 2017 

25-29/6/17 - Cyber Week 2017  

3/7/17 - 2017 Afeka Conference for Speech Processing  

15-17/8/17 - אליפות ישראל לספורט אלקטרוני 2017  

2/11/17 - 28/10/17 - German Tel Aviv Week 2017  

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לאפריל 2017 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

התרגיל לחיסול "השוק הסיטונאי" כבר כמעט מוכן, קוראים לו Vectoring - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

הפלופ הבא של "השוק הסיטונאי" שירות SLU (שבלעדיו הנוטשים יחזרו לבזק) - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

האם נטפליקס זקוקה לרישיון כדי לפעול, לשדר ולמכור שירותים בישראל? - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2016 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
TLV-Generator
 
TLV-Generator
 
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
TLV-Generator
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים