הסמארטפון מתגייס לשירות הלקוחות במוקדי שירות הלקוחות

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> הסמארטפון מתגייס לשירות הלקוחות במוקדי שירות הלקוחות
הסמארטפון מתגייס לשירות הלקוחות במוקדי שירות הלקוחות
מאת: חיים חביב, 15.6.15, 22:00אופיר
 
מיטווך ו-Jacada תשתפנה פעולה בשילוב פתרונות מענה קולי אינטראקטיבי ויזואלי במוקדי שירות לשיפור האינטראקציה עם לקוחות ולמתן חווית שירות משופרת עם הארגון, בכל ערוצי התקשורת. יישום הפתרון מסייע להפחית עלויות הכרוכות בהפעלת מוקדי השירות.
 

חברת ה-IT מיטווך וחברת Jacada, לפיתוח טכנולוגיות לשיפור חוויית השירות ללקוחות, תשתפנה פעולה בהחדרה ובהטמעה לשוק הארגוני של פתרון ה- Visual IVR (מענה קולי אינטראקטיבי ויזואלי) של Jacada.
 
הפתרון מאפשר למוקדי שירות לטייב את האינטראקציה עם לקוחות ומאפשר ללקוחות ליהנות מחוויית שירות משופרת בכל נקודת ממשק עם הארגון: במוקד הטלפוני, באינטרנט, בדרכים או בעסק. מיטווך תשלב את מערכות Jacada במוקדי שירות  מבית אוויה המוצעות על ידה ללקוחותיה. 
 
צחי נעים, מנהל אזור EMEA ו-APAC ב-Jacada: "בתקופה של שימוש מוגבר במכשירים חכמים הלקוחות המחייגים לארגונים מצפים לקבל חווית שירות חדשנית. במקרים רבים המתקשר מגיע למערכת מענה קולי עמוסת אפשרויות רבות ומבלבלות וממשקי משתמש מסורבלים הצורכים זמן רב ומתסכלים את המתקשר.
 
הפתרון של Jacada מוסיף למערכת IVR קיימת מימד חזותי ומציג את תפריטי המערכת בתצוגה חזותית מוכרת בעולם הטלפונים החכמים. מחקרים מצביעים, שהניווט הוויזואלי מהיר פי 5-6, מההקשבה לתפריטים, שמופעלים באמצעות חיוג צלילים. המערכת מספקת תצוגה חזותית המותאמת אישית באמצעות נתוני לקוח בזמן אמת והיא נגישה בקלות ללקוחות בכל עת, בכל מקום ומכל מכשיר.
 
שימוש מקובל של לקוח במערכת Visual IVR אורך 6 שניות בממוצע, לעומת ממוצע של 40 שניות ב- IVR המופעל על-ידי חיוג צלילים".
 
אופיר בר אורין, (בתמונה למעלה), מנהל חטיבת התקשורת בחברת מיטווך: "הלקוחות הארגוניים שלנו, שמפעילים כיום מרכזי שירות, כמו גם מאות אלפי הלקוחות שלהם, ייכנסו עם הטמעת פתרון ה-Visual IVR לעידן חדש של שירות.
 
הלקוחות יוכלו לשלם חשבונות, לשנות כתובת, להזין  נתונים מורכבים, להעלות תמונות או צילום של טופס מבלי להמתין בתור, לחזור על מידע, ובמקרים רבים, בלי להיות תלוי בנציגי שירות אנושיים ועם זאת, ברגע שיחליטו בכל זאת לדבר עם נציג שירות, הנתונים שהוזנו ל-Visual IVR זמינים לנציג השירות.
 
בנוסף, הלקוח יכול לבחור באפשרויות נוספות ליצירת קשר כגון צ'אט, או החזרת שיחה אוטומטית. חברות שתטמענה את המערכת תשגנה חווית לקוח משופרת יחד עם חיסכון משמעותי בהוצאות".
מרכזניות



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

29-31/1/18 - CybertechTLV 2018  

7/2/18 - iNNOVEX2018 

8/2/18 - Beyond Agile 

13-14/2/18 - Muni Expo 

5/3/18 - GoforIsrael Investment Conference 

13-14/3/18 - NOAH Tel Aviv 2018 

19/3/18 - כנס Teleco 2018    

15/5/18 - Israel's annual Programmatic Video conference  

23/5/18- EcoMotion Main Event 2018 

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

סלקום החלה למכור חיבורי סיבים לבתים בחבילות מתחרות לפרטנר - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2017 בעולם התקשורת והייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
TLV-GENERATOR
 
TLV-Generator
 
מידע
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Ruckus
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים