הפוסט ועונשו: איך להגיע לקהל רחב יותר בפייסבוק?

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות הפורומים והבלוגוספרה >> הפוסט ועונשו: איך להגיע לקהל רחב יותר בפייסבוק?
הפוסט ועונשו: איך להגיע לקהל רחב יותר בפייסבוק?
מאת: ורד מודעי, 23.1.15, 08:50ורד מודעי

לפני שקופצים על עגלת המדיה החברתית ומפרסמים פוסט (ואולי נתקלים בקיר ששמו "מדיניות פייסבוק"), כדאי לעבור עליו ולוודא, שהוא עומד במספר קריטריונים חשובים.

השימוש העיקרי של פלטפורמות חברתיות הוא הפצת המסר שלך לעולם, ולא משנה אם זה מוצרים טכנולוגיים אותם אתה רוצה למכור, מסרים חדשותיים שאתה רוצה להפיץ, תפיסות עולם פוליטיות, מחאה חברתית, או כל דבר אחר.

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא בעזרת תוכן מנצח. אבל למה לעיתים, למרות שנדמה לנו, שאנו מעלים תוכן מעולה, בפועל הוא לא הופך לוויראלי ומספר החשיפות אליו נמוך וכתוצאה מכך גם מספר הלייקים, התגובות והשיתופים? למה זה קורה?

לפני שקופצים על עגלת המדיה החברתית ומפרסמים פוסט, כדאי לעבור עליו ולוודא, שהוא עומד במספר קריטריונים חשובים:

רגש
כדי שהפוסט לא יהיה "יבש" יש להוסיף בו מעט "טאץ" אישי, שיגרה את הקוראים לרצות ולשתף אותו או להגיב לו. הפכו את הפוסטים לאישיים יותר, פנו לקוראים ועודדו אותם להגיב ולשתף, ספרו סיפורים "מאחורי הקלעים", גירמו לקוראים לצחוק, לבכות או לכעוס, כי הרגש עובד שעות נוספות.
 
תיזמון – מתי לעלות את הפוסט?רשתות חברתיות
שאלת השאלות היא מתי הזמן הנכון לעלות פוסט? לשאלה הזו אין תשובה חד משמעית. לכל דף יש התנהגות שונה וקהל קוראים שונה. לכן, על מנת לעלות פוסטים בזמן הנכון יש לעלות תחילה פוסטים בשעות שונות ולבחון מהן השעות בהן מקבלים את מירב התגובות או מהן השעות בהן הקהל שלכם פעיל.

שעות הפעילות המומלצות במרבית המקרים הן:

8:00-10:00 בבוקר. אנשים מגיעים לעבודה ולפני שהם פותחים את היום ומתפנים לעבודה הם בודקים מה חדש בפייסבוק.

בשעת הפסקת הצהריים, בין השעות 12:00-14:00, יש אנשים ה"מנקים את הראש".

 בערב בין השעות 20:00-22:00 לפני שהולכים לישון.

יש גם חשיבות לימים. בתחילת השבוע ובמוצאי שבת - יותר אנשים נכנסים לרשתות חברתיות, מאשר בשאר הימים. 
 
הנושא לא מעניין מספיק
הנושא של הדף שלכם "משעמם"? זה לא אומר שגם הפוסטים צריכים להיות כאלה. כדאי לתבל כל דף גם במידע מגוון בתחומי עניין הנושקים לנושא.

אתר הדרוג קלאוט (Klout) קבע מהם 10 הנושאים הפופולריים ביותר בפייסבוק:רשת חברתית
  1. מוסיקה
  2. טלוויזיה
  3. חופשות
  4. תוכנות ואפליקציות
  5. דת
  6. ידוענים
  7. סרטים
  8. ספרים
  9. עסקים
  10. אוכל
אין תמונה או וידאו
ידוע, שתמונה שווה אלף מילים. גם הפוסטים גרועים יקבלו חשיפה טובה יותר אם יצורפו אליהם תמונה או סרטון וידאו. אנשים אוהבים תמונות וסרטוני וידאו ולכן החשיפה הבסיסית תהיה רחבה יותר.

לא שווה שיתוף
אם הפוסט משעמם ולכן אף אחד לא משתף אותו, רצוי להוסיף משפטי מפתח, ציטוטים, בדיחות או כל דבר אחר, שיהפוף פוסט יבשושי לאחד ששווה שיתוף.

לא שיתפת פוסט מהדף הפרטי
לפעמים גם הפוסטים הטובים ביותר צריכים דחיפה. לכן שתפו תכנים מהדף העסקי בדף הפרטי שלכם ואף בקשו מחברים, עמיתים לעבודה ובני משפחה לשתף את הפוסטים שלכם בדפים שלהם על מנת לחשוף את התוכן לכמה שיותר אנשים.

סיכום
יצירת תכנים שיתופיים ברשתות החברתיות היא עניין פשוט. צריך רק להקפיד על מספר כללים פשוטים, שיאפשרו להגיע לחשיפה הרצויה. 

מאת ורד מודעי, ינואר 2015 ,
דיגיטל בוסטר, ניהול מדיה חברתית.
Social Media Management
vered.modai@gmail.com

הכתבה: כיצד מקימים דף פייסבוק עסקי נכון? טיפים ותובנות - כאן
רשת חברתית
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

12/7/18 - Millimeter-wave Measurement Insights 

16-18/7/18 - TAU Innovation Conference 2018 

23/7318 - Cloud Focus 2018 

18/10/08 - SIPI 2018 

7/3/19 - 2019 OurCrowd Global Investor Summit 

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם ליוני 2018 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

מורה נבוכים בפרשת "תיק 4000" מי עוד צפוי להיחקר ומה עדיין לא נחקר - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

מרוב Fake News, ספינים ותרגילי חקירה, הציבור מקבל שפע של מידע מטעה - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2017 בעולם התקשורת והייטק הישראלי - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת ההונאה הגדולה שהובילה לכך שמוצרי התקשורת יקרים יותר בישראל - כאן

בלעדי לקוראי האתר: 1 ש"ח ליום שיחות וגלישה ללא הגבלה בחו"ל... - כאן


 
זרקור חברות
 
Keysight
 
TLV-Generator
 
קפל
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Schneider Electric
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים