הרגלי הצריכה של גולשים ברשת במחשב או בסמארטפון - לקחים לעסקים

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לארגון ולעסק >> הרגלי הצריכה של גולשים ברשת במחשב או בסמארטפון - לקחים לעסקים
הרגלי הצריכה של גולשים ברשת באמצעות המחשב או הסמארטפון - לקחים לעסקים
מאת: טל מאור, 24.7.14, 21:30טל מאור

BigCommerce.com ערכה מחקר העוסק בכל מה שחשוב לאנשים, שעורכים קניות און-ליין. המוצרים הנרכשים ביותר באמצעות גלישה מהסמארטפון הם מוצרי אלקטרוניקה. כמה לקחים בעלי ערך לכל סוגי העסקים.

כקופירייטר הכותב טקסטים שיווקיים ותוכן לאתרים במטרה לעזור להם להגדיל את המכירות, מרתק אותי בכל פעם מחדש לגלות מחקר חדש העוסק בשאלת הרגלי הצריכה של גולשים ברשת. קל וחומר כאשר עולם השיווק, השירותים והקניות באינטרנט ממשיך להתעצב מול עינינו גם בימים אלה. למעשה, הדרך בה אנשים קונים מוצרים ושירותים באינטרנט השתנתה באופן דרמטי לאורך השנים שחלפו מאז לידתו של האינטרנט הציבורי בשנות ה-90. כיום ללקוח המקוון יש יותר כוח מאשר אי פעם. המחקר המדובר, שפורסם באתר המסחר 'BigCommerce.com', מצביע בדיוק על מה שמרתק אותי - על מגמות בהתנהגותם הצרכנית של הגולשים ברשת.

כדי להגיע לתוצאות האלה ניתח ''BigCommerce מגוון רחב של אתרי מסחר אלקטרוני כדי להבין טוב יותר מה חשוב לאנשים כאשר הם עורכים את קניותיהם און-ליין. למרות שממצאים אלה עשויים להיות נכונים ספציפית לאתרי מסחר אלקטרוני וחנויות מקוונות, אני מאמין, שיש בתוצאות המחקר כמה לקחים בעלי ערך לכל סוגי העסקים.

לפניכם 11 תוצאות מעניינות, ששלפתי מתוצאות המחקר:

1) הסקר מצביע על כך, שהחלטות הקניה, שמתבצעות כאשר הגולשים נמצאים בתוך אתרי החנויות המקוונות, עלה ביחס לשנת 1995 מ-70% ל-76% בשנת 2012. כשהאינטרנט עדיין היה בחיתוליו, החליט יותר אנשים לרכוש (או לא לרכוש) הרבה לפני שנכנסו לחנות המקוונת. מסקנה: ככל שחולף הזמן הופכות קניות מקוונות לפעולה רנדומלית יותר וטבעית יותר ביחס לעבר.

2) הגורם המרכזי, שמוביל להחלטה אם לרכוש מוצר און-ליין (56%), הוא איכות המוצר.

3) מוצרים חדשים תמיד עוררו סקרנות, אך הסיכוי לרכישתם באינטרנט אינו גבוה (10%). הסיבה לכך נעוצה, ככל הנראה, בחשד טבעי ביחס לאיכותם של מוצרים חדשים או כי טרם התקבלו אודותיהם מספיק תגובות.

4) המוצרים הנרכשים ביותר באמצעות גלישה מהסמאטרפון: במקום הראשון מוצרי אלקטרוניקה, במקום השני מוצרי "מכולת" ובמקום השלישי בגדים.

5) המרכיב החשוב ביותר בכל חנות מקוונת, שמוביל להחלטת רכישה (80%), הוא מחיר תחרותי.

6) 62% מהקונים ברשת בודקים באופן פיזי מוצרים יקרים בחנויות לפני שהם פונים לקניית המוצרים הללו און-ליין.

7) 9 מתוך 10 קונים טוענים, שהם צופים בסרטוני וידאו על מוצרים טכנולוגיים לפני שהם פונים לקנייתם.

8) 54% מהקונים הם בעלי סמארטפונים ו -76% מבעלי הסמארטפונים משתמשים בהם בעת הרכישה המקוונת.

9) 81% אומרים, שדעותיהם של חברים השפיעו באופן ישיר על החלטת הקנייה שלהם.

10) 30% מהקונים המקוונים בלבד יגיבו ככל הנראה למותג, שפורסם ע"י חבר.

11) 44% מהגולשים, שאוחזים כרטיסי אשראי בידיהם, יגיבו ככל הנראה לתוכן העוסק במותג ומלווה בתמונה. תוכן זהה, שמכיל וידאו, נמצא צמוד מאחור עם 40%.
 
מאת: טל מאור, יולי 2014.
דוא"ל, אתר "כותב טוב"
לוגו כותב טוב
 
 



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקים, תוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקים, תוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

2/11/17 - 28/10/17 - German Tel Aviv Week 2017

31/10/17 -  TLV Generator: 30 days Prototype program  

12-19/11/17 - שבוע היזמות העולמי 2017     

14/11/17 - Red Hat Forum Israel 2017  

29-30/11/17 - Microsoft Tech Summit Tel Aviv 

12/12/17 - Video Trends For 2018 Conference   

29-31/1/18 - CybertechTLV 2018  

5/3/18 - GoforIsrael Investment Conference

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לספטמבר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

קריאה לפיטורים של מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים למיבור - כאן

 
זרקור חברות
 
TLV-GENERATOR
 
TLV-Generator
 
מידע
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Ruckus
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים