חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות
מאמרים וסקירות לתחומי המרכזיות וה- Call Centers
חדשנות ויזמות, פתרונות סייבר חדשים, ענן טלפוניה חדש וענן שירותים חדש
כל אלה נחשפו בביקור יועצי התקשורת בבזק בינ"ל, שהפכה למובילת שוק כמעט בכל התחומים, גם ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים, עם מגוון שירותים ופתרונות ענן בארץ ובחו"ל, עם רשת סיבים בינלאומית. מאת: אבי וייס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

פתרונות שירות טכנולוגיים הם מתקדמים אך אנשי שירות הלקוחות הם חשובים
חב' וארגונים, שיהיו מעוניינים לייעל את השירות ללקוחות, יידרשו למצוא איזון נכון בין אימוץ טכנולוגיות כגון RPA, AI או BOTS לבין שילוב עם נציגי שירות אנושיים הנדרשים כמעט בכל סיטואציה שירותית. פיל פרידמן

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

מסרים מידיים במוקד השירות שלך - האם כדאי ליישם בעסק?
עסקים רבים מעוניינים בשיפור הקשר עם לקוחות ו"חוויית השירות". מדוע ראוי לשקול שימוש במסרים מידיים לקשר עם לקוחות? אילו גישות יש לשילוב מסרים מידיים במוקד השירות? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

כיצד תשנה מהפכת הצ'טבוט את שירות הלקוחות של העסק ב-5 השנים הבאות?
ב-5 השנים הקרובות ייעלם מוקד השירות הטלפוני הקיים. מהי מהפכת הצ'טבוט ומה היא תעשה לקשר הטלפוני עם העסק? למה בכלל צריך צ'טבוט? לאילו משימות מומלץ להתקין צ'טבוט? איזו תועלת צומחת מכך לעסקים? מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

מרכזיות Hosted VoIP - מה הפתרון המתאים לעסק?
לעסקים קטנים ובינוניים יש רצון לחסוך בהוצאות מבלי להתפשר על רמת הביצועים. מהם סוגי הפתרונות של Hosted VoIP? באילו תצורות ועל איזו תשתית מומלץ לחבר שלוחות בטכנולוגיית IP? איך בוחרים פתרון? מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

מה התחדש בתחום הקלטת שיחות טלפון לעסקים ואילו פתרונות מוצעים בשוק?
הקלטת שיחות הפכה להיות "להיט" בתחום שירותי התקשורת עקב התגברות הרגולציה וצרכים עסקיים חדשים. מה התחדש בתחום הקלטת שיחות טלפוניה? אילו פתרונות יש להקלטה במרכזיות ותיקות? מי המתחרים? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

הסטארטאפ CallMarker מייעל עולם הטלמרקטינג ע"י שימוש בבינה מלאכותית
הסטארטאפ החדש מחבר בין מוצרים רלוונטיים ללקוחות ומייעל את עבודת אנשי השיווק והמכירות. מאת: מערכת Telecom News

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

המהפכה בעולם ה-Contact Centers לאור השינוי באופי של הלקוחות
כיצד מתאימים מערכות תמיכה בלקוחות וקשרי הלקוחות לצורכי העולם הנייד והחברתי החדש? מה השתנה בשנתיים האחרונות באופי של מוקדי השירות? אילו שינויים יהיו במוקדי השירות כתוצאה מהמעבר לענן? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

איכות שיחה בענן בישראל - אין MoS, לא קונה!
על האמת העגומה של שירותי טלפוניה בענן בארץ. מהם 3 מרכיבי מדד איכות השיחה? מה זה MoS? האם יש שירותי מדידה בענן? מאת: ניר סמיונוביץ

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

פתרונות התקשורת האחודה UC נכשלו עד כה במימוש ההבטחה של שמם
כיצד נוצרה הבעיה ואיך פותרים אותה בצורה הטובה ביותר? האם הפתרונות הקיימים מתרכזים בהעמדת האדם במרכז תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית? מאת: יוסי הירש

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

התפתחויות בעולם ה-Contact Centers: האם המוקדים הקיימים ייעלמו?
כיצד מתאימים את מערכות התמיכה בלקוחות וקשרי הלקוחות לצרכים של העולם הנייד החדש? אילו שינויים יהיו במוקדי השירות כתוצאה מהמעבר לענן? האם זה בכלל רצוי וכדאי? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

חיבור מערכת Visual IVR בענן - האם היא מתאימה למוקד הטלפוני שלך?
עסקים/ארגונים מפעילים מערכת IVR (תפריטי הקשה להגעה למוקדן מתאים), שמעצבנת לקוחות. הקשת מספרים ושמיעת תפריטים קוליים תהפוכנה לנחלת העבר בפתרונות Visual IVR. האם לחיבור יש תועלת עסקית/כלכלית? מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

מרכזיות IP - איך לחבר סניפים מרוחקים בטכנולוגיית IP מקצה לקצה?
לא רק לארגונים גדולים יש שלוחות מרוחקות וסניפים. מהם היתרונות של שימוש במרכזיות IP? באילו תצורות ועל איזו תשתית ניתן לחבר סניפים ושלוחות מרוחקות של עסקים ברמת ה-SMB וה-SME בטכנולוגיית IP? מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

מערכת לשליחת הודעות טקסט SMS - איך לבחור ספק מתאים לעסק?
עסקים ומשרדים ברמת ה-SMB וה-SME מוצפים בהצעות לשליחת הודעות טקסט ב-SMS. אילו סוגי פתרונות קיימים עבור עסקים? מה חשוב לעסקים לדעת בטרם בחירת פתרון של שירותי הודעות טקסט עסקיים? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

מרכזיה טלפונית למשרד: כל מה שחשוב לעסקים לדעת בעת בחירת מרכזיה
עסקים ומשרדים ברמת ה-SMB וה-SME מוצפים בהצעות ומבצעים לשדרוג או החלפת המרכזיה שלהם. מה חשוב לעסקים לדעת טרם בחירת פתרון של מרכזיה טלפונית? מה נדרש לבדוק בעת רכישת דגם המרכזיה? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

טכנולוגיית WebRTC מתחילה להמריא גם בישראל ובשירותים מפתיעים
כך נחשף במפגש פורום WebRTC IL. מי מוביל במתן שירות לציבור בטכנולוגיית WebRTC בישראל? "שירותי בריאות כללית" בשירות און-ליין לילדים ע"י רופאי ילדים, במערכת שמתופעלת ונבנתה ע"י פמי-פרימיום. מאת: אבי וייס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

מס' טלפון ישראלי בחו"ל: איך לקבל שיחות בכל מקום בעולם במס' טלפון אחד?
הנוסעים לחו"ל, לרבות אנשי עסקים, מוצפים בשפע הצעות לקבלת שירותי טלפוניה בחו"ל, גם עם מספר ישראלי. איך בוחרים בספק המתאים ביותר לשירותי טלפוניה בחו"ל מבלי ליפול בפח? – סקירת כל החלופות. מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

מרכזיית IP אסטריסק או מרכזיה וירטואלית בענן: מה הפתרון המתאים לעסק?
בשוק המרכזיות העסקיות לעסקים ברמת ה-SMB\SME אחד הפתרונות הפופולריים הוא IP אסטריסק. האם זה הזמן לזנוח את IP אסטריסק ולעבור למרכזיה בענן? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

עוברים לשירותי תקשורת מתקדמים: 7 נקודות חשובות בבחירת מרכזיה לעסק
המודל הקלאסי, שבו מותקנת בעסק מרכזיה פיזית, הופך להיסטוריה ומפנה מקום לפתרון טכנולוגי של מרכזיה וירטואלית בענן. יותר ויותר עסקים עוברים לשירותים וירטואליים מאובטחים בחוות שרתים. מאת: יוסי זיגמון

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

שירות IP Centrex בזק עסקים: למה יש 150,000 לקוחות עסקיים פראיירים?
אין שום תחום בעולם הפרטי/העסקי בו ניתן למכור ללקוח סחורה משומשת, שיוצרה לפני כמה עשורים. למה זה אפשרי בעולם התקשורת העסקית כאשר כל כך הרבה עסקים תקועים בפתרון תקשורת יקר, מוגבל ומיושן? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

מספר עמודים: 9
 1  2 3 4   הבא   


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

29-31/1/18 - CybertechTLV 2018  

7/2/18 - iNNOVEX2018 

8/2/18 - Beyond Agile 

13-14/2/18 - Muni Expo 

5/3/18 - GoforIsrael Investment Conference 

13-14/3/18 - NOAH Tel Aviv 2018 

19/3/18 - כנס Teleco 2018    

15/5/18 - Israel's annual Programmatic Video conference  

23/5/18- EcoMotion Main Event 2018 

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

סלקום החלה למכור חיבורי סיבים לבתים בחבילות מתחרות לפרטנר - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2017 בעולם התקשורת והייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
TLV-GENERATOR
 
TLV-Generator
 
מידע
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Ruckus
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים