חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות
מאמרים וסקירות לתחומי המרכזיות וה- Call Centers
עוברים לשירותי תקשורת מתקדמים: 7 נקודות חשובות בבחירת מרכזיה לעסק
המודל הקלאסי, שבו מותקנת בעסק מרכזיה פיזית, הופך להיסטוריה ומפנה מקום לפתרון טכנולוגי של מרכזיה וירטואלית בענן. יותר ויותר עסקים עוברים לשירותים וירטואליים מאובטחים בחוות שרתים. מאת: יוסי זיגמון

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

שירות IP Centrex בזק עסקים: למה יש 150,000 לקוחות עסקיים פראיירים?
אין שום תחום בעולם הפרטי/העסקי בו ניתן למכור ללקוח סחורה משומשת, שיוצרה לפני כמה עשורים. למה זה אפשרי בעולם התקשורת העסקית כאשר כל כך הרבה עסקים תקועים בפתרון תקשורת יקר, מוגבל ומיושן? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

חשיפת שירות טלפוניה עסקית חדיש בענן שמריץ כבר מאות מיליוני דקות בחודש
תחום שירותי הטלפוניה של הדור החדש - WebRTC צומח במהירות לא רק בעולם (דוגמת Twilio ומיקרוסופט) אלא גם בישראל, בפתרון חדש מבית גרינפילדטק (המנכ"ל ניר סמיונוביץ), בשירות בשם Augmented RTC. מאת: אבי וייס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

המהפכה בתקשורת העסקית כבר כאן, אבל רוב השוק שבוי בתקשורת הישנה
כניסת שירותי הטלפוניה בענן ובמיוחד הצלחת מערכות Lync ו-Skype של מיקרוסופט, בשילוב עם הפתרונות של אודיוקודס הישראלית, הם חלק מהמהפך שמתרחש בכל העולם בתחום התקשורת העסקית והמעבר לניידות. מאת: אבי וייס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

איך משלבים צ'אט בוטים באסטרטגיית דיגיטל של הארגון / העסק?
אחרי הבנה בסיסית במה מדובר, ארגונים ועסקים רבים עומדים בפני שאלה מהותית, איך לשלב את הבוט במכלול הדיגיטלי הקיים שלהם? זו שאלה, שחשוב לנתח ולפתח אותה. מאת: ישי טנצר

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

איך בוחרים לעסק מערכת CRM משולבת מרכזיית טלפון בענן?
תחום ניהול קשרי לקוחות השתנה בשנה האחרונה בשוק העסקי, עם מעבר לשירותים מתקדמים וניידים הכוללים "תקשורת אחודה" ו"עבודה קבוצתית", לרבות שירותי ענן בכל תחום. מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

הוכרזה חבילת מרכזיית טלפון IP בענן במחירים הנמוכים בארץ לעסקים קטנים
עסק/חברה קטנים יכולים לקבל בעשרות ש"ח לחודש מרכזיה עם שירותים הפועלים בארגונים גדולים. מאת: מערכת Telecom News

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

מרכזיה לעסקים: מהם ההבדלים בין מרכזיה בענן למרכזיה פיזית?
תשתיות תקשורת מחשבים וטלפוניה עוברות מהפכה דומה למה שקרה בעולם המחשוב, שנע לכיוון וירטואליזציה ומשם לענן. יש בעלי עסקים ומנהלים שעדיין לא מבינים את ההבדלים בין 3 סוגי המרכזיות לעסקים. מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

תשובות לשאלות נפוצות של בעלי עסקים ומנהלים לגבי בחירת מרכזיה לעסק
2016 היא שנת המפנה של מעבר לשירותים מתקדמים וניידים, "תקשורת אחודה" ו"עבודה קבוצתית" לרבות שירותי ענן בכל תחום. מענה לשאלות המטרידות ביותר מנהלים ובעלי העסקים בעת בחירה במרכזיה עסקית. מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

אבולוציית פתרונות הקלטה: מהרשמקול עד לטכנולוגיית All In One
בבחינת מגוון המערכות הזמינות כיום, קשה לתפוס את ההתקדמות הטכנולוגית, שעשינו מאז מכשיר הרשמקול, ששימש בתחילת הדרך, ועד לטכנולוגיה המתקדמת All In One. מאת: עופר קליין

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

התקנת תשתיות תקשורת למחשבים וטלפוניה - מה לדרוש מספקי התקשורת?
תשתיות תקשורת מחשבים עוברות מהפכה דומה למה שקרה בעולם המחשוב הנע לכיוון וירטואליזציה ומשם לענן. מה יש לעשות כדי ליהנות מהמהפכה? מה לדרוש מספקי הפתרונות לתשתיות תקשורת למחשבים וטלפוניה? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

תהליכי התכווצות (במיזוגים ורכישות) מהירים בשוק מוקדי שירות לקוחות
המעבר לשירותי ענן ולשירותי מובייל והמעבר ל-UC&C (ר"ת: Unified Communictions & Collaborations) "משמידים" את הערך של הפלטפורמות הישנות, ששימשו עשורים רבים את מוקדי שירות הלקוחות גם בישראל. מאת: אבי וייס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

המגמות המתפתחות בעולם מוקדי השירות לכיוון Customer Engagement
בשנים האחרונות השתנו ההעדפות של הלקוחות בפניה הרב ערוצית לשירות. במקביל השתנו הדרישות מצד הארגון. טכנולוגיות מוקדי השירות היו חייבות לבצע את ההתאמות הנדרשות. מאת: דורית גולדזנד

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

הקלטת שיחות טלפון – אילו פתרונות מובילים קיימים בשוק?
עסקים וארגונים זקוקים לשירותי הקלטת שיחות, גם מסיבות רגולטוריות וגם מטעמי תפעול ויעילות עסקית. מי מוביל את תחום הקלטת שיחות? אילו פתרונות של הקלטת שיחות יש בשוק הישראלי? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

מה קורה כיום בשוק ה-IP-Centrex בישראל אצל הספקים השונים?
מרכזיות וירטואליות ב"מיקור חוץ" אצל ספק התקשורת בטכנולוגיית IP-Centrex עדיין כאן. לא כל הפתרונות שווים (בין הספקים) בעדכניות המערכות ובאיכות של הקישוריות ויש גם חידושים. מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

העברת הטלפוניה של הממשלה לענן תקועה "עמוק בבוץ" (בבית המשפט)
התכנית של משרד האוצר להעביר את הטלפוניה הישנה של משרדי הממשלה ויחידות הסמך לטלפוניית IP מנוהלת (התכנית החלה ב-2009, המכרז יצא ב-2014 והסתיים ב-2015), עדיין תקועה בערעורים על זכיית בינת. מאת: אבי וייס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

סקירת הפתרונות המתקדמים לשיפור חווית שירות הלקוח במוקדים טלפוניים
עסקים, שמפעילים מוקדי שירות, (שירות לקוחות, תמיכה טכנית, מכירות), בין שהמוקד מופעל במיקור חוץ ובין בתוך כתלי העסק, מחפשים פתרונות מתקדמים, יעילים וזולים לשיפור חווית הלקוח. יש כאלה. מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

המהפכה בתחום שירותי הטלפוניה לעסקים בישראל מתעצמת במהירות
ההתקדמות המהירה של עולם התקשורת והרגולציה יצרה בבת אחת כמות גדולה של 17 ספקיות תקשורת מתחרות עם "רישיון אחוד". בנוסף, פרטנר הודיעה, שהיא נכנסת לתחום פריסת הסיבים עד לבתים ולעסקים. מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

האם ניתן להחליף את עובדי מוקדי השירות ברובוט? כן! חב' ביטוח עושה זאת
חב' ביטוח החלה להפעיל מערכת רובוטית חכמה, שהוצבה במקום בני אדם במוקד שירות הלקוחות שלה. המטרה: שמירת חווית לקוח ושימור לקוחות. הצורך להיות זול, תחרותי וגמיש מוביל לפתרונות מסוג רובוט אנושי. מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

פתרון מסטארטאפ ישראלי לשיפור קשר טלפוני עם לקוחות וחברים
התקדמות עולם התקשורת לא פתרה את הבעיה: מה עושים כשהצד השני לא עונה לשיחה. לסטארטאפ MyState יש פתרון המאפשר לראות את מצב המענה של הצד השני (מקבל השיחה). האפליקציה היא בחינם למשתמשים פרטיים. מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

מספר עמודים: 8
 1  2 3 4   הבא   


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נפתחה ההרשמה למחזור הראשון של TLV Generator. ההרשמה - כאן

חנות המוצרים המובילה מסין -Chinabuy בעברית ובמחירי מבצע מטורפים

ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקים, תוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקים, תוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.
 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

24-25/1/17 - יריד חדשנות אורבנית של השלטון המקומי

15-16.2.17 - GLOBAL INVESTOR SUMMIT OurCrowd    

6-7.3.17 - BrainTech 2017 

22.3.17 - GEMIC - TLV

29/3/17 - Telco2017 - תערוכת מוקדים טלפוניים  

25-29/6/17 - Cyber Week 2017  

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לדצמבר 2016 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

התרגיל לחיסול "השוק הסיטונאי" כבר כמעט מוכן, קוראים לו Vectoring - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

הפלופ הבא של "השוק הסיטונאי" שירות SLU (שבלעדיו הנוטשים יחזרו לבזק) - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

חי בסרט: סמנכ"ל הכלכלה במש' התקשורת בטוח שהתכנית שחיבר תצא לפועל - כאן

מכרז התדרים ל-LTE הסתיים (בחלוקת תדרים) בדיוק כמו שהחל: בפלופ - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2015 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן

האם נטפליקס זקוקה לרישיון כדי לפעול, לשדר ולמכור שירותים בישראל? - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

איגוד האינטרנט התקין מערכת המסכנת את חברות האינטרנט וגולשי האינטרנט - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2016 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
MediaVenus
 
TLV-Generator
 
 
Telecom Experts
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
TLV-Generator
 
ChinaBuy
 
טלי וייס
 
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים