חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות
מאמרים וסקירות לתחומי המרכזיות וה- Call Centers
הסטארטאפ CallMarker מייעל עולם הטלמרקטינג ע"י שימוש בבינה מלאכותית
הסטארטאפ החדש מחבר בין מוצרים רלוונטיים ללקוחות ומייעל את עבודת אנשי השיווק והמכירות. מאת: מערכת Telecom News

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

איכות שיחה בענן בישראל - אין MoS, לא קונה!
על האמת העגומה של שירותי טלפוניה בענן בארץ. מהם 3 מרכיבי מדד איכות השיחה? מה זה MoS? האם יש שירותי מדידה בענן? מאת: ניר סמיונוביץ

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

פתרונות התקשורת האחודה UC נכשלו עד כה במימוש ההבטחה של שמם
כיצד נוצרה הבעיה ואיך פותרים אותה בצורה הטובה ביותר? האם הפתרונות הקיימים מתרכזים בהעמדת האדם במרכז תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית? מאת: יוסי הירש

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

התפתחויות בעולם ה-Contact Centers: האם המוקדים הקיימים ייעלמו?
כיצד מתאימים את מערכות התמיכה בלקוחות וקשרי הלקוחות לצרכים של העולם הנייד החדש? אילו שינויים יהיו במוקדי השירות כתוצאה מהמעבר לענן? האם זה בכלל רצוי וכדאי? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

חיבור מערכת Visual IVR בענן - האם היא מתאימה למוקד הטלפוני שלך?
עסקים/ארגונים מפעילים מערכת IVR (תפריטי הקשה להגעה למוקדן מתאים), שמעצבנת לקוחות. הקשת מספרים ושמיעת תפריטים קוליים תהפוכנה לנחלת העבר בפתרונות Visual IVR. האם לחיבור יש תועלת עסקית/כלכלית? מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

מרכזיות IP - איך לחבר סניפים מרוחקים בטכנולוגיית IP מקצה לקצה?
לא רק לארגונים גדולים יש שלוחות מרוחקות וסניפים. מהם היתרונות של שימוש במרכזיות IP? באילו תצורות ועל איזו תשתית ניתן לחבר סניפים ושלוחות מרוחקות של עסקים ברמת ה-SMB וה-SME בטכנולוגיית IP? מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

מערכת לשליחת הודעות טקסט SMS - איך לבחור ספק מתאים לעסק?
עסקים ומשרדים ברמת ה-SMB וה-SME מוצפים בהצעות לשליחת הודעות טקסט ב-SMS. אילו סוגי פתרונות קיימים עבור עסקים? מה חשוב לעסקים לדעת בטרם בחירת פתרון של שירותי הודעות טקסט עסקיים? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

מרכזיה טלפונית למשרד: כל מה שחשוב לעסקים לדעת בעת בחירת מרכזיה
עסקים ומשרדים ברמת ה-SMB וה-SME מוצפים בהצעות ומבצעים לשדרוג או החלפת המרכזיה שלהם. מה חשוב לעסקים לדעת טרם בחירת פתרון של מרכזיה טלפונית? מה נדרש לבדוק בעת רכישת דגם המרכזיה? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

טכנולוגיית WebRTC מתחילה להמריא גם בישראל ובשירותים מפתיעים
כך נחשף במפגש פורום WebRTC IL. מי מוביל במתן שירות לציבור בטכנולוגיית WebRTC בישראל? "שירותי בריאות כללית" בשירות און-ליין לילדים ע"י רופאי ילדים, במערכת שמתופעלת ונבנתה ע"י פמי-פרימיום. מאת: אבי וייס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

מס' טלפון ישראלי בחו"ל: איך לקבל שיחות בכל מקום בעולם במס' טלפון אחד?
הנוסעים לחו"ל, לרבות אנשי עסקים, מוצפים בשפע הצעות לקבלת שירותי טלפוניה בחו"ל, גם עם מספר ישראלי. איך בוחרים בספק המתאים ביותר לשירותי טלפוניה בחו"ל מבלי ליפול בפח? – סקירת כל החלופות. מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

מרכזיית IP אסטריסק או מרכזיה וירטואלית בענן: מה הפתרון המתאים לעסק?
בשוק המרכזיות העסקיות לעסקים ברמת ה-SMB\SME אחד הפתרונות הפופולריים הוא IP אסטריסק. האם זה הזמן לזנוח את IP אסטריסק ולעבור למרכזיה בענן? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

עוברים לשירותי תקשורת מתקדמים: 7 נקודות חשובות בבחירת מרכזיה לעסק
המודל הקלאסי, שבו מותקנת בעסק מרכזיה פיזית, הופך להיסטוריה ומפנה מקום לפתרון טכנולוגי של מרכזיה וירטואלית בענן. יותר ויותר עסקים עוברים לשירותים וירטואליים מאובטחים בחוות שרתים. מאת: יוסי זיגמון

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

שירות IP Centrex בזק עסקים: למה יש 150,000 לקוחות עסקיים פראיירים?
אין שום תחום בעולם הפרטי/העסקי בו ניתן למכור ללקוח סחורה משומשת, שיוצרה לפני כמה עשורים. למה זה אפשרי בעולם התקשורת העסקית כאשר כל כך הרבה עסקים תקועים בפתרון תקשורת יקר, מוגבל ומיושן? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

חשיפת שירות טלפוניה עסקית חדיש בענן שמריץ כבר מאות מיליוני דקות בחודש
תחום שירותי הטלפוניה של הדור החדש - WebRTC צומח במהירות לא רק בעולם (דוגמת Twilio ומיקרוסופט) אלא גם בישראל, בפתרון חדש מבית גרינפילדטק (המנכ"ל ניר סמיונוביץ), בשירות בשם Augmented RTC. מאת: אבי וייס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

המהפכה בתקשורת העסקית כבר כאן, אבל רוב השוק שבוי בתקשורת הישנה
כניסת שירותי הטלפוניה בענן ובמיוחד הצלחת מערכות Lync ו-Skype של מיקרוסופט, בשילוב עם הפתרונות של אודיוקודס הישראלית, הם חלק מהמהפך שמתרחש בכל העולם בתחום התקשורת העסקית והמעבר לניידות. מאת: אבי וייס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

איך משלבים צ'אט בוטים באסטרטגיית דיגיטל של הארגון / העסק?
אחרי הבנה בסיסית במה מדובר, ארגונים ועסקים רבים עומדים בפני שאלה מהותית, איך לשלב את הבוט במכלול הדיגיטלי הקיים שלהם? זו שאלה, שחשוב לנתח ולפתח אותה. מאת: ישי טנצר

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

איך בוחרים לעסק מערכת CRM משולבת מרכזיית טלפון בענן?
תחום ניהול קשרי לקוחות השתנה בשנה האחרונה בשוק העסקי, עם מעבר לשירותים מתקדמים וניידים הכוללים "תקשורת אחודה" ו"עבודה קבוצתית", לרבות שירותי ענן בכל תחום. מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

הוכרזה חבילת מרכזיית טלפון IP בענן במחירים הנמוכים בארץ לעסקים קטנים
עסק/חברה קטנים יכולים לקבל בעשרות ש"ח לחודש מרכזיה עם שירותים הפועלים בארגונים גדולים. מאת: מערכת Telecom News

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

מרכזיה לעסקים: מהם ההבדלים בין מרכזיה בענן למרכזיה פיזית?
תשתיות תקשורת מחשבים וטלפוניה עוברות מהפכה דומה למה שקרה בעולם המחשוב, שנע לכיוון וירטואליזציה ומשם לענן. יש בעלי עסקים ומנהלים שעדיין לא מבינים את ההבדלים בין 3 סוגי המרכזיות לעסקים. מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

תשובות לשאלות נפוצות של בעלי עסקים ומנהלים לגבי בחירת מרכזיה לעסק
2016 היא שנת המפנה של מעבר לשירותים מתקדמים וניידים, "תקשורת אחודה" ו"עבודה קבוצתית" לרבות שירותי ענן בכל תחום. מענה לשאלות המטרידות ביותר מנהלים ובעלי העסקים בעת בחירה במרכזיה עסקית. מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

מספר עמודים: 9
 1  2 3 4   הבא   


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקים, תוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקים, תוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

2/11/17 - 28/10/17 - German Tel Aviv Week 2017

31/10/17 -  TLV Generator: 30 days Prototype program  

12-19/11/17 - שבוע היזמות העולמי 2017     

14/11/17 - Red Hat Forum Israel 2017  

29-30/11/17 - Microsoft Tech Summit Tel Aviv 

12/12/17 - Video Trends For 2018 Conference   

29-31/1/18 - CybertechTLV 2018  

5/3/18 - GoforIsrael Investment Conference

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לספטמבר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

קריאה לפיטורים של מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים למיבור - כאן

 
זרקור חברות
 
TLV-GENERATOR
 
TLV-Generator
 
מידע
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Ruckus
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים