חשיבות מדור "שאלות ותשובות" באתרים שיווקיים

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> חשיבות מדור "שאלות ותשובות" באתרים שיווקיים

חשיבות מדור "שאלות ותשובות" באתרים שיווקיים
מאת: טל מאור, 6.11.13, 16:30טל מאור

מדור FAQ מגדיל את הביטחון של הקורא \ הלקוח, מקדם את המוצר ויכול להציע לינק המוביל ישירות לרכישתו.

'שאלות ותשובות' היא קטגוריה או לשונית סטנדרטית המופיעה באתרי אינטרנט רבים. לשונית זו מכילה בדרך כלל שאלות נפוצות, שלקוחות שואלים בנוגע למוצרים הנמכרים באתר, ותשובות שיווקיות תואמות. אם כך, מדוע רבים כל כך לא מבינים, שעליהם להשתמש בעמוד הזה ככלי מכירה?

במקום להיכנס לתיאורים והסברים מיותרים, נציג שאלה ותשובה בגישה המצויה ברשת, מול תשובה בגישה הרצויה ברשת – הלא היא הגישה השיווקית. הדוגמא להלן מתייחסת לאתר של חברת ויטמינים ומינרלים בשם "ויטה", שם בדוי.

שאלה: "מה הוא מקור המינרלים שאתם משתמשים בתוספי המזון שלכם?"

תשובה לא שיווקית: "אנו משתמשים במינרלים טבעיים ממקורות כמו אבן סיד ודולומיט. אנו לא משתמשים במינרלים לא טבעיים".

התשובה לעיל אינפורמטיבית? כן. האם היא עונה לשאלה? בהחלט. האם התשובה תורמת למכירה? ממש לא. עבור אותה שאלה, בואו נבחן תשובה חלופית בגישה שיווקית ההופכת את המענה לשאלה לכלי מכירה:

תשובה שיווקית: "אנו משתמשים במינרלים טבעיים בלבד שמקורם באבן סיד ובדולומיטים. המינרלים הטבעיים הללו עוברים עיבוד בחום נמוך כדי להסיר מהם מרכיבים לא טהורים וכדי לשמור על איכותם. מינרלים רבים של חברות מתחרות מעובדים בחום גבוה, שלמעשה הורג את המרכיבים החיוניים והבריאים של המינרל. בשל רצוננו ליצר ויטמינים ומינרלים ברמה גבוהה, אנו נוקטים ביתר זהירות ומקפידים על פס ייצור איכותי יותר מכל אחד ממתחרינו. כדי לוודא שאתם מקבלים את תוסף המזון הטוב ביותר עבורכם, בחרו בויטמינים של "ויטה"...".

האם אתם מבחינים בהבדל? התשובה הלא שיווקית פשוט עונה על השאלה, התשובה השיווקית אמנם ארוכה יותר אך מגדילה את הביטחון של הלקוח, מקדמת יתרונות מסוימים של המוצר ואפילו מציעה לינק המוביל ישירות לרכישת המוצר. לא נדרשות יותר מאשר מספר פעולות פשוטות וגישה שיווקית כדי להפוך דף שאלות ותשובות (FAQ) לאחד מעמודי המכירה החשובים של האתר שלכם.

זכרו כי רוב פעולות הקניה, שאנשים מבצעים נובעות מאמוציות, מרגש. הקופירייטינג שלכם או הכתיבה השיווקית באתר שלכם צריכה לשרת את הצורך הזה ולהיות רגשית לפחות כמו החלטתם של הלקוחות הפוטנציאליים לקנות.

מאת: טל מאור, נובמבר 2013.

דוא"ל, אתר "כותב טוב": הירשמו לניוזלטר האינפורמטיבי ומלא ההטבות של 'כותב טוב' 

FAQ



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

29-31/1/18 - CybertechTLV 2018  

7/2/18 - iNNOVEX2018 

8/2/18 - Beyond Agile 

13-14/2/18 - Muni Expo 

5/3/18 - GoforIsrael Investment Conference 

13-14/3/18 - NOAH Tel Aviv 2018 

19/3/18 - כנס Teleco 2018    

15/5/18 - Israel's annual Programmatic Video conference  

23/5/18- EcoMotion Main Event 2018 

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

סלקום החלה למכור חיבורי סיבים לבתים בחבילות מתחרות לפרטנר - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2017 בעולם התקשורת והייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
TLV-GENERATOR
 
TLV-Generator
 
מידע
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Ruckus
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים