חשיבות מדור "שאלות ותשובות" באתרים שיווקיים

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> חשיבות מדור "שאלות ותשובות" באתרים שיווקיים

חשיבות מדור "שאלות ותשובות" באתרים שיווקיים
מאת: טל מאור, 6.11.13, 16:30טל מאור

מדור FAQ מגדיל את הביטחון של הקורא \ הלקוח, מקדם את המוצר ויכול להציע לינק המוביל ישירות לרכישתו.

'שאלות ותשובות' היא קטגוריה או לשונית סטנדרטית המופיעה באתרי אינטרנט רבים. לשונית זו מכילה בדרך כלל שאלות נפוצות, שלקוחות שואלים בנוגע למוצרים הנמכרים באתר, ותשובות שיווקיות תואמות. אם כך, מדוע רבים כל כך לא מבינים, שעליהם להשתמש בעמוד הזה ככלי מכירה?

במקום להיכנס לתיאורים והסברים מיותרים, נציג שאלה ותשובה בגישה המצויה ברשת, מול תשובה בגישה הרצויה ברשת – הלא היא הגישה השיווקית. הדוגמא להלן מתייחסת לאתר של חברת ויטמינים ומינרלים בשם "ויטה", שם בדוי.

שאלה: "מה הוא מקור המינרלים שאתם משתמשים בתוספי המזון שלכם?"

תשובה לא שיווקית: "אנו משתמשים במינרלים טבעיים ממקורות כמו אבן סיד ודולומיט. אנו לא משתמשים במינרלים לא טבעיים".

התשובה לעיל אינפורמטיבית? כן. האם היא עונה לשאלה? בהחלט. האם התשובה תורמת למכירה? ממש לא. עבור אותה שאלה, בואו נבחן תשובה חלופית בגישה שיווקית ההופכת את המענה לשאלה לכלי מכירה:

תשובה שיווקית: "אנו משתמשים במינרלים טבעיים בלבד שמקורם באבן סיד ובדולומיטים. המינרלים הטבעיים הללו עוברים עיבוד בחום נמוך כדי להסיר מהם מרכיבים לא טהורים וכדי לשמור על איכותם. מינרלים רבים של חברות מתחרות מעובדים בחום גבוה, שלמעשה הורג את המרכיבים החיוניים והבריאים של המינרל. בשל רצוננו ליצר ויטמינים ומינרלים ברמה גבוהה, אנו נוקטים ביתר זהירות ומקפידים על פס ייצור איכותי יותר מכל אחד ממתחרינו. כדי לוודא שאתם מקבלים את תוסף המזון הטוב ביותר עבורכם, בחרו בויטמינים של "ויטה"...".

האם אתם מבחינים בהבדל? התשובה הלא שיווקית פשוט עונה על השאלה, התשובה השיווקית אמנם ארוכה יותר אך מגדילה את הביטחון של הלקוח, מקדמת יתרונות מסוימים של המוצר ואפילו מציעה לינק המוביל ישירות לרכישת המוצר. לא נדרשות יותר מאשר מספר פעולות פשוטות וגישה שיווקית כדי להפוך דף שאלות ותשובות (FAQ) לאחד מעמודי המכירה החשובים של האתר שלכם.

זכרו כי רוב פעולות הקניה, שאנשים מבצעים נובעות מאמוציות, מרגש. הקופירייטינג שלכם או הכתיבה השיווקית באתר שלכם צריכה לשרת את הצורך הזה ולהיות רגשית לפחות כמו החלטתם של הלקוחות הפוטנציאליים לקנות.

מאת: טל מאור, נובמבר 2013.

דוא"ל, אתר "כותב טוב": הירשמו לניוזלטר האינפורמטיבי ומלא ההטבות של 'כותב טוב' 

FAQ



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נפתחה ההרשמה למחזור הראשון של TLV Generator. ההרשמה - כאן

חנות המוצרים המובילה מסין -Chinabuy בעברית ובמחירי מבצע מטורפים

ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקים, תוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקים, תוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.
 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

15-16.2.17 - GLOBAL INVESTOR SUMMIT OurCrowd    

6-7.3.17 - BrainTech 2017 

22.3.17 - GEMIC - TLV

29/3/17 - Telco2017 - תערוכת מוקדים טלפוניים  

25-29/6/17 - Cyber Week 2017  

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לדצמבר 2016 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

התרגיל לחיסול "השוק הסיטונאי" כבר כמעט מוכן, קוראים לו Vectoring - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

הפלופ הבא של "השוק הסיטונאי" שירות SLU (שבלעדיו הנוטשים יחזרו לבזק) - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

חי בסרט: סמנכ"ל הכלכלה במש' התקשורת בטוח שהתכנית שחיבר תצא לפועל - כאן

מכרז התדרים ל-LTE הסתיים (בחלוקת תדרים) בדיוק כמו שהחל: בפלופ - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2015 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן

האם נטפליקס זקוקה לרישיון כדי לפעול, לשדר ולמכור שירותים בישראל? - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

איגוד האינטרנט התקין מערכת המסכנת את חברות האינטרנט וגולשי האינטרנט - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2016 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
MediaVenus
 
TLV-Generator
 
 
Telecom Experts
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
TLV-Generator
 
ChinaBuy
 
טלי וייס
 
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים