יבמ מעמידה את ווטסון לשירותכם

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> יבמ מעמידה את ווטסון לשירותכם
יבמ מעמידה את ווטסון לשירותכם
מאת: חיים חביב, 22.5.13, 23:300ווטסון

החברה חושפת פריצת דרך טכנולוגית בניהול תקשורת עם לקוחות בסיוע מחשוב קוגניטיבי (Cognitive Computing).

יבמ חשפה את מערכת הייעוץ ווטסון לניהול התקשרות עם לקוחות - Watson Engagement Advisor. המערכת תאפשר לחברות לעבד ולפצח במהירות שיא נתוני Big Data ולחולל שינוי מן היסוד באופן ההתקשרות עם לקוחות בתחומי מפתח דוגמת שיווק, מכירות ושירות.

המערכת החדשה של יבמ עושה שימוש בכלי מחשוב קוגניטיבי על מנת ללמוד נתונים, לעדכן דפוסי פעילות ולהבין את משמעות המידע הזמין בארגון, בדרך למתן שירות משופר ללקוחות. המערכת עוקבת אחר תקשורת עם לקוחות או מנהלת אותה בתהליך אוטומטי לחלוטין, ומציעה בזמן אמת כלים, תהליכים ומוצרים בהתאמה אישית למאפייני הלקוח.

שנתיים לאחר שמערכת ווטסון של IBM גברה על אלופי האלופים האנושיים בחידון הידע הטלוויזיוני  Jeopardy!, ולאחר שכבר החלה לסייע לרופאים המסתייעים בה בשיפור הטיפול הרפואי -  מהווה מערכת הייעוץ החדשה של ווטסון פתרון ראשון מסוגו המתוכנן לסייע לאנשי צוות העומדים בתקשורת ישירה עם הלקוחות. ניהול תקשורת עם לקוחות הוא משימה טבעית מבחינתו של ווטסון, בזכות יכולתו הייחודית לזהות ולהבין משמעות חבויה בשפה אנושית מדוברת וכתובה, לעבד שאלות באופן מקביל לתהליך המחשבה האנושי, ולסרוק במהירות כמויות עצומות של נתוני Big Data בחיפוש אחר תשובות רלוונטיות, המבוססות על נתונים אמינים בהתאמה לצורכי הלקוח.

מערכת הייעוץ החדשה מוצעת כשירות מבוסס ענן ובמסגרת תמיכה בזמן אמת בשיחות צ'אט מקוונות. היא מאפשרת לנציגי שירות לספק תשובות מהירות המבוססות על נתונים עדכניים  ונגישה גם ללקוחות בשירות עצמי, ממכשירים ניידים. בהקשת עכבר או תנועת אצבע בודדת, מספקת הפונקציה הייחודית "שאל את ווטסון", ("Ask Watson") מענה מידי לשאלות לקוחות, מציעה היזון חוזר על מנת להנחות את החלטות הקניה, ומסייעת בהגדרת בעיות ובפתרונן במסגרת מערך השירות.

טכנולוגיות הניתוח האנליטי וה- Big Data של יבמ מסייעות להבטיח כי כל אינטראקציה עם לקוח תהיה תפורה לצרכיו המיוחדים, ותחפש אחר הפתרונות הטובים ביותר במסגרת מכלול המידע והנתונים הזמינים בארגון - הן ברמת המוצרים  והן בהתאם להיסטוריה ולהעדפות של הלקוח. התוצאה הסופית תהיה של לקוחות המסיימים את תהליך התקשורת בתחושה לפיה הארגון מכיר אותם כבני אדם, ומעצים את יכולותיהם כלקוחות.

מגוון חברות, בתחומי תעשייה שונים, כבר בוחנות את השימוש במערכת ווטסון לייעוץ בתקשורת עם הלקוח. בין הלקוחות הראשונים ענקי הבנקאות ANZ ורויאל בנק הקנדי, חברת נילסן ו- IHS.

מאז התמודד וניצח במשחק הטלוויזיה, הפך ווטסון חכם יותר, מהיר יותר וקטן יותר. ביבמ מציגים שיפורים של 240% בביצועי המערכת, וצמצום הדרישות הפיזיות ב- 75% בתוך שנתיים בלבד, כך שמערכת המחשוב הקוגניטיבי יכולה לפעול עתה על שרת לינוקס בודד מדגם Power 750. יבמ  מאפשרת לרכוש פתרונות ווטסון ולהשתמש בהם, הן כשירות מבוסס ענן מחשוב  והן על גבי שרת המותקן באתר הלקוח.
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

17-21/6/18 - Cyber Week 2018 

18/6/18 - Make It Real: Dell Technologies Forum 2018 

19/6/18 - Technology for Growth Fund 

21/6/18 - 2018 Afeka Conference for Speech Processing  

18/10/08 - SIPI 2018 

7/3/19 - 2019 OurCrowd Global Investor Summit 

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם ליוני 2018 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

מורה נבוכים בפרשת "תיק 4000" מי עוד צפוי להיחקר ומה עדיין לא נחקר - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

מרוב Fake News, ספינים ותרגילי חקירה, הציבור מקבל שפע של מידע מטעה - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2017 בעולם התקשורת והייטק הישראלי - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת ההונאה הגדולה שהובילה לכך שמוצרי התקשורת יקרים יותר בישראל - כאן

בלעדי לקוראי האתר: 1 ש"ח ליום שיחות וגלישה ללא הגבלה בחו"ל... - כאן


 
זרקור חברות
 
TLV-GENERATOR
 
TLV-Generator
 
קפל
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Schneider Electric
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים