כך מומלץ לכתוב את לשונית / עמוד "אודותינו"

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> כך מומלץ לכתוב את לשונית / עמוד "אודותינו"

כך מומלץ לכתוב את לשונית / עמוד "אודותינו"
מאת: טל מאור, 17.5.14, 20:00
טל מאור

הכירו את משמעותה של הלשונית החשובה ביותר בכל אתר ובמיוחד באתר שיווקי ואת הסיבה בגללה היא לא עוסקת רק בבעל האתר / הבלוגר / בעל העסק המקוון.

נתחיל בעובדה ידועה: אחד הדפים הזוכים לביקורי גולשים הרבים ביותר בכל אתר ואתר הוא העמוד המכונה "אודותי/נו". עובדה זו מבוססת במיוחד באתרים של עוסקים מורשים, פטורים, קטנים או בינוניים, בשל הנחת היסוד על פיה פועל העולם – עסקים לא עושים עם עסקים אלא עם אנשים.

עמוד או לשונית "אודות", אמורים בראש ובראשונה להראות מי אתם ומה אתם מסוגלים לעשות במסגרת מקצועכם. היא אמורה להציג את מאחורי הקלעים, ובמילים אחרות, את הכבלים וחיבורי הנורות של שלט הניאון העסקי שלכם, הלא הוא שם העסק והלוגו. כשהגולשים שלכם רוצים לדעת איך הקמתם את העסק, איך הוא פועל, מה הביאכם להקימו ולמה בחרתם דווקא בו, או למה העסק בחר בכם, הם יכנסו ללשונית ה"אודות".

"אליה וקוץ בה". הנחה רווחת היא, ש"אודותינו" היא לשונית אינטרנט האמורה לעסוק בכם, אודות חייכם המקצועיים והיובלים, שהובילו אתכם לאגם המקצועי, בו אתם צפים. ובכן, החדשות הן, שה"אודות" שלכם הוא בראש ובראשונה אודות הלקוחות שלכם. כמובן שאסביר למה אני מתכוון. הנה זה קורה.

גולש ממוצע לא באמת מתעניין בכם, לא במקצוע שלכם, לא בחייכם הפרטיים ולא בסיפורי הגבורה ובהצלחות שלכם. הוא מתעניין בראש ובראשונה בעצמו, בתועלת שתוכלו להביא לו, בקבלת תשובה על השאלה: האם תוכלו להעניק לו מזור לאחד מכאביו, לצרכים שלו, למאוויים שלו. ה"אודות" שלכם הוא בעצם טקסט שיווקי נוסף האמור לתעל את הסיפור המסופר בו אליכם, אך דרך כביש הגישה של הגולשים שלכם. אין ברירה, על כל בעל אתר לזהות את הדבר הזה הנקרא "קהל הגולשים" שלו ולכתוב אליו, עבורו, בשבילו.

קופירייטר ישתדל לכתוב "אודות" המשקף לגולשים יצירתיות ושליטה בשפה, תוך פירוט סיפורו האישי. רואה חשבון ישתדל לכתוב "אודות" המראה על ידע מקצועי, קשרים ויכולת, מטפל הוליסטי ירצה להציע "אודות" "ירוק" או אורגני המשלב בין ידע מקצועי לאווירה רגועה ויכולת ריפוי מוכחת.

כלל אצבע הוא, שיהיה ה"אודות" אשר יהיה, אסור שישעמם, אסור שיהיה כתוב רע וכמו כל דף באתר אסור לו להציג דלות לשונית. הטקסט באתרים הוא סוכן המכירות היחידי הפועל למענכם והוא חייב להיראות יוקרתי, אטרקטיבי ומלא בפתרונות לגולשים, גם ב"אודות".

רבים טועים והופכים את ה"אודות" לדף הבית וממשיכים להתבלבל ומעבירים ניסוחים שמתאימים ל"דף הבית" היישר אל ה"אודות". לאחר כל הנאמר כאן ובשקלול כל המרכיבים, שהעליתי, יש לזכור, שלשונית ה"אודות", שכאמור חשובה מאין כמותה באתרים שיווקיים, מציעה את כל מה שלא מציעים שאר עמודי המכירה באתר – מבט אל החצר האחורית (אך המטופחת) של העסק שלכם, וכך צריך להתייחס אליה.

מאת: טל מאור, מאי 2014.
דוא"ל, אתר "כותב טוב"


 
להרשמה לניוזלטר האינפורמטיבי ומלא ההטבות של 'כותב טוב' - לחץ על הלוגו:
לוגו כותב טוב




 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נפתחה ההרשמה למחזור הראשון של TLV Generator. ההרשמה - כאן

חנות המוצרים המובילה מסין -Chinabuy בעברית ובמחירי מבצע מטורפים

ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקים, תוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקים, תוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.
 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

24-25/1/17 - יריד חדשנות אורבנית של השלטון המקומי

15-16.2.17 - GLOBAL INVESTOR SUMMIT OurCrowd    

6-7.3.17 - BrainTech 2017 

22.3.17 - GEMIC - TLV

29/3/17 - Telco2017 - תערוכת מוקדים טלפוניים  

25-29/6/17 - Cyber Week 2017  

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לדצמבר 2016 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

התרגיל לחיסול "השוק הסיטונאי" כבר כמעט מוכן, קוראים לו Vectoring - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

הפלופ הבא של "השוק הסיטונאי" שירות SLU (שבלעדיו הנוטשים יחזרו לבזק) - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

חי בסרט: סמנכ"ל הכלכלה במש' התקשורת בטוח שהתכנית שחיבר תצא לפועל - כאן

מכרז התדרים ל-LTE הסתיים (בחלוקת תדרים) בדיוק כמו שהחל: בפלופ - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2015 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן

האם נטפליקס זקוקה לרישיון כדי לפעול, לשדר ולמכור שירותים בישראל? - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

איגוד האינטרנט התקין מערכת המסכנת את חברות האינטרנט וגולשי האינטרנט - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2016 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
MediaVenus
 
TLV-Generator
 
 
Telecom Experts
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
TLV-Generator
 
ChinaBuy
 
טלי וייס
 
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים