כמה נתונים מפתיעים על המדיה החברתית והשפעתם על שיווק העסק

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> כמה נתונים מפתיעים על המדיה החברתית והשפעתם על שיווק העסק
כמה נתונים מפתיעים על המדיה החברתית והשפעתם על שיווק העסק
מאת: מערכת Telecom News, 26.11.13, 11:00רשת חברתית

אם אתם מנהלים מדיה חברתית עבור קידום העסק, יהיה זה שימושי להיות מודעים לכמה נתונים מפתיעים מהמדיה החברתית בשנה האחרונה, שעשויים לעורר מחשבה שנייה בדבר דרך השימוש של העסק במדיה החברתית.

עסקים רבים השכילו להשתמש בפלטפורמות השונות של המדיה החברתית כדי לקדם את עצמם. עם זאת, לא תמיד הם מכוונים אל המטרה. להלן כמה נתונים די מפתיעים, שעשויים לשנות את דרך הפעולה במדיה החברתית:
  1. פלח המשתמשים בגילאי 55-64 הוא זה הנמצא בצמיחה המהירה ביותר בטוויטר. עלייה של 79% משנת 2012. בנוסף, תחום גילאי 45-54 הוא הנמצא בצמיחה הגבוהה ביותר בפייסבוק ובגוגל+. בפייסבוק הוא קפץ בשנה האחרונה ב-46% ובגוגל+ ב-56%. כלומר, לא כפי שרבים חושבים, הרשתות החברתיות הללו הן לא רק בשימוש אצל בני הנוער. להפך, בני נוער עוזבים בהמוניהם את הפעילות בפייסבוק (אך נשארים רשומים בה) ועוברים לאפליקציות המסרים למיניהן, כפי שדיווחנו בכתבה "אפליקציות המסרים הן IN בקרב צעירים. פייסבוק בדרך להיות OUT". לכן, אם האוכלוסייה הבוגרת היא קהל היעד של העסק, הרי יש לדעת, שהמבוגרים נמצאים ב-3 הפלטפורמות הללו. בנוסף, אם העסק ממקד רק על הצעירים בפייסבוק, יש כאן גם פספוס גדול של קבוצת הגיל הבוגרת.
  2. 189 מיליון ממשתמשי פייסבוק משתמשים רק במובייל, ולא משתמשים כלל ב-PC או בלפטופ. לכן, יש להביא בחשבון, איך התכנים של העסק מוצגים בסמאטרפונים ובטאבלטים ובמסכים קטנים, במיוחד כאשר רבים בשוק המטרה של העסק עשויים להשתמש רק בסלולר.
  3. בארה"ב נמצא, שגילאי 18-34 מגיעים ל-YouTube יותר מאשר לרשתות הכבלים. אם העסק משתמש בטלוויזיה כדי להגיע להמונים, הרי כדאי להגיע לקבוצת הגיל הזו ביוטיוב. אמנם, סרטון וידאו אחד לא יגיע לכמות גדולה של צופים כמו בכבלים, אבל שימוש ביוטיוב הוא הגיוני גם כתוספת. כדאי להוסיף ערוץ זה ולהתחיל ב"קטן", עם סרטוני וידאו של 5 דקות להצגת העסק והצוות. עסקים שאינם משתמשים בכבלים, רצוי מאד, שיבחנו את הכניסה ליוטיוב. 
  4. בכל שנייה מצטרפים בעולם 2 אנשים ללינדקאין. הרשת החברתית המקצועית הזו היא מקור למידע, שיח וקשר בין אנשי מקצוע. לכן, כדאי להשתלב בה עם מסרים עסקיים ולהשיג דרכה לקוחות חדשים, עובדים ושותפים.
  5. הפעילות מספר אחת באינטרנט היא הרשתות החברתיות ולא פורנו (כמו שהיה בעבר). הרשת החברתית מתרחבת ופלטפורמות חדשות מתפתחות ומופיעות על הזמן. לכן, קידום של עסק לא יכול להשאיר את הרשתות הללו מאחור. בכל מקרה, חיוני לעסק להשתמש בהן.
  6. למרות היותה של לינדקאין רשת מקצועית עסקית, הרי ס"ה יש לה פחות משתמשים בעולם בהשוואה ל-Pinterest, גוגל+, טוויטר ופייסבוק. ללינדקאין מצטרפים כל הזמן אנשים, אך הם פחות פעילים בה. לכן, אין להסתפק בלינדקאין ויש לפעול ברשתות הנ"ל.
  7. 93% מאנשי השיווק בארה"ב עושים שימוש ברשת החברתית לעסקים. כלומר, ראוי לכלול את הרשתות החברתיות בתקציב השיווק כדי לא לפגר מאחור. אנשי שיווק יכולים לסייע בתחום הזה כי הם נמצאים בו.
  8. 25% מבעלי הסמארטפונים בארה"ב בגילאי 18-44 לא יכולים לזכור מתי לאחרונה הסמאטרפון שלהם לא היה צמוד אליהם. כלומר, הם תמיד "מחוברים". לכן, ניתן להגיע לאנשים כל הזמן, כי הסמאטרפונים הם חלק בלתי נפרד מחייהם. כבר דיווחנו על בעיית ההתמכרות לרשתות החברתיות באמצעות הסמאטרפונים בכתבה: "19 סימפטומים שפירושם: רצוי שתתנתק מהסמאטרפון משלך". העסק יכול לנצל את ההתמכרות הזו לרשתות החברתיות לצרכיו.
  9. למרות ש-62% מהמשווקים בארה"ב יש להם בלוגים או תיכננו בלוגים ב-2013, רק 9% מהעסקים מעסיקים בלוגר במשרה מלאה. זה יכול מאד לתרום לקידום העסק, כאשר מופקים תכנים איכותיים.
לכן, רצוי ומומלץ לאנשי עסקים להתעדכן במגמות ברשתות החברתיות ולהתאים את אסטרטגיות הפעולה של העסק בהתאם.

הטיפים הנ"ל לקוחים כדוגמאות מתוך כתבה מפורטת מאתר huffingtonpost.
 
רשת חבתרית



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

12/12/17 - Video Trends For 2018 Conference   

29-31/1/18 - CybertechTLV 2018  

8/2/18 - Beyond Agile 

13-14/2/18 - Muni Expo 

5/3/18 - GoforIsrael Investment Conference 

13-14/3/18 - NOAH Tel Aviv 2018 

19/3/18 - כנס Teleco 2018    

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

פרשת "השחלת הסיבים" בתשתיות בזק ע"י סלקום ופרטנר - הולכת ומסתבכת - כאן

 
זרקור חברות
 
TLV-GENERATOR
 
TLV-Generator
 
מידע
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Ruckus
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים