כנס אנשי שיווק B2B בישראל - 27/3/14

דף הבית >> בקהילה >> אירועים, כנסים ותערוכות >> כנס אנשי שיווק B2B בישראל - 27/3/14
הכנס השנתי למנהלי שיווק B2B יוצא לדרך - 27.3.14 ב- East תל-אביב
מאת: מערכת Telecom News, 14.3.14, 23:00
B2B Insights 2014

כנס השיווק, שמתקיים זו השנה הרביעית ברציפות (ראה כאן), יעסוק השנה באפקטיביות בשיווק.

דהיינו: כיצד מגלים ומהר, אילו אפיקי שיווק מועילים ומקדמים את המטרות של החברה, אילו אפיקים דורשים יותר מדי תחזוקה ותקציב, באילו אפיקים מקבלים תמורה גבוהה ביחס להשקעה ובאילו אפיקים רוצים לקוחות השיווק  לדבר עם החברה.

כל זאת במטרה למקצע, למקד ולייעל את עבודת השיווק, שהיא תמיד עמוסה ומלאה במשימות גם בחודשים היחסית שקטים בשנה. 

איך יודעים מה אפקטיבי באמת?

מודדים כמובן. אולם, מדידת פעילות היא לא בהכרח פעולה קלה. היא דורשת קודם כל משאבים נפשיים, "האם אני מוכן להתמודד עם התוצאה, שתחכה בצד השני?". אח"כ היא דורשת משאבים פיזיים של זמן, תכנון ולפעמים הקצאת תקציב לרכישת כלים ייעודיים למדידה.

שיווק מדיד הוא לא פשוט בהתחלה, אבל כאשר הוא נכנס לשיטת העבודה, הוא הופך חברו הטוב ביותר של המשווק.
 
שיווק מדיד עוזר למנהל/ת השיווק לבטל אפיקי שיווק מסוימים ולחסוך באנרגיה הגבוהה הנדרשת לתחזק אותם, לזהות אילו אפיקים מומרים למכירות ולהתגאות על כך בפני ההנהלה ומאפשר לבחון את התועלת מהספקים, קבלני המשנה והעובדים בצוות.
 
אמנם, יש הסבורים, שלא ראוי למדוד עובדים. אולם, ההנהלה עושה זאת כל הזמן. אגב, זו אחת הסיבות, שאנשי שיווק רבים עוברים מקומות עבודה בלי סוף. זאת, מאחר שלא הופעלה דרך לכמת את החשיבות שלהם לחברה. גם אם נאמרו להם סיבות אחרות, יש לדעת, שאם הם היו מראים למשל קשר בין עלייה במכירות להשתתפות בתערוכה, יתכן ולא היו חושבים, שאפשר לוותר עליהם בחברה.
 
הדרך הטובה ביותר לאיש שיווק לשמור על קריירה בעידן השיבוש - Disruption Era, היא להצטרף ל"כח הלוחם" בחזית החברה.
ועל כך תינתן הרצאה בכנס השיווק, שתעזור למשתתפים להבין מה השינוי שהם צריכים לעבור כדי לתחזק קריירה יציבה ומתגמלת.
 
הקהל המגיע לכנס השיווק מתחלק לאילו שכבר מודדים את עצמם לדעת, ואילו שעדיין לא בדקו את עומק המים.

לכן, הדוברים בכנס השיווק מתחלקים לאלה שיציגו מקרי מבחן של מדידות מתקדמות ועמוקות של כלל הערוצים בחברה, וחלק מהדוברים בכנס השיווק ידברו על התשתית, שצריך להניח קודם כל במחלקת השיווק ומול מחלקות אחרות, לפני שמתחילים למדוד.
 
בסופו של יום יקבל הקהל, שיגיע לכנס השיווק, תובנות חדשות לגבי שיווק מדיד, שאותן הוא יוכל להציג בגרפים מרשימים להנהלה.
 
הרשמה כאן. הנכם
 מוזמנים ליהנות מרישום מוקדם לכנס (עד 20.3.14). בכך, גם תבטיחו את מקומכם וגם תיהנו ממחיר מוזל. הכנס מתקיים במתחם EAST ברח' קרמינצקי 12, ת"א. 



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

חנות המוצרים המובילה מסין -Chinabuy בעברית ובמחירי מבצע מטורפים

ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקים, תוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקים, תוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.
 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

22.3.17 - GEMIC - TLV  

28/3/17 - Community Interfacing Technologies  

29/3/17 - Telco2017 - תערוכת מוקדים טלפוניים  

4/4/17 -  Israel AdTech 2017

18/5/17 - Israel's Annual Programmatic Video conference

25-29/6/17 - Cyber Week 2017  

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לפברואר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

התרגיל לחיסול "השוק הסיטונאי" כבר כמעט מוכן, קוראים לו Vectoring - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

הפלופ הבא של "השוק הסיטונאי" שירות SLU (שבלעדיו הנוטשים יחזרו לבזק) - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

חי בסרט: סמנכ"ל הכלכלה במש' התקשורת בטוח שהתכנית שחיבר תצא לפועל - כאן

מכרז התדרים ל-LTE הסתיים (בחלוקת תדרים) בדיוק כמו שהחל: בפלופ - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

האם נטפליקס זקוקה לרישיון כדי לפעול, לשדר ולמכור שירותים בישראל? - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2016 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
TLV-Generator
 
TLV-Generator
 
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
TLV-Generator
 
ChinaBuy
 
טלי וייס
 
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים