כנס אנשי שיווק B2B בישראל - 27/3/14

דף הבית >> בקהילה >> אירועים, כנסים ותערוכות >> כנס אנשי שיווק B2B בישראל - 27/3/14
הכנס השנתי למנהלי שיווק B2B יוצא לדרך - 27.3.14 ב- East תל-אביב
מאת: מערכת Telecom News, 14.3.14, 23:00
B2B Insights 2014

כנס השיווק, שמתקיים זו השנה הרביעית ברציפות (ראה כאן), יעסוק השנה באפקטיביות בשיווק.

דהיינו: כיצד מגלים ומהר, אילו אפיקי שיווק מועילים ומקדמים את המטרות של החברה, אילו אפיקים דורשים יותר מדי תחזוקה ותקציב, באילו אפיקים מקבלים תמורה גבוהה ביחס להשקעה ובאילו אפיקים רוצים לקוחות השיווק  לדבר עם החברה.

כל זאת במטרה למקצע, למקד ולייעל את עבודת השיווק, שהיא תמיד עמוסה ומלאה במשימות גם בחודשים היחסית שקטים בשנה. 

איך יודעים מה אפקטיבי באמת?

מודדים כמובן. אולם, מדידת פעילות היא לא בהכרח פעולה קלה. היא דורשת קודם כל משאבים נפשיים, "האם אני מוכן להתמודד עם התוצאה, שתחכה בצד השני?". אח"כ היא דורשת משאבים פיזיים של זמן, תכנון ולפעמים הקצאת תקציב לרכישת כלים ייעודיים למדידה.

שיווק מדיד הוא לא פשוט בהתחלה, אבל כאשר הוא נכנס לשיטת העבודה, הוא הופך חברו הטוב ביותר של המשווק.
 
שיווק מדיד עוזר למנהל/ת השיווק לבטל אפיקי שיווק מסוימים ולחסוך באנרגיה הגבוהה הנדרשת לתחזק אותם, לזהות אילו אפיקים מומרים למכירות ולהתגאות על כך בפני ההנהלה ומאפשר לבחון את התועלת מהספקים, קבלני המשנה והעובדים בצוות.
 
אמנם, יש הסבורים, שלא ראוי למדוד עובדים. אולם, ההנהלה עושה זאת כל הזמן. אגב, זו אחת הסיבות, שאנשי שיווק רבים עוברים מקומות עבודה בלי סוף. זאת, מאחר שלא הופעלה דרך לכמת את החשיבות שלהם לחברה. גם אם נאמרו להם סיבות אחרות, יש לדעת, שאם הם היו מראים למשל קשר בין עלייה במכירות להשתתפות בתערוכה, יתכן ולא היו חושבים, שאפשר לוותר עליהם בחברה.
 
הדרך הטובה ביותר לאיש שיווק לשמור על קריירה בעידן השיבוש - Disruption Era, היא להצטרף ל"כח הלוחם" בחזית החברה.
ועל כך תינתן הרצאה בכנס השיווק, שתעזור למשתתפים להבין מה השינוי שהם צריכים לעבור כדי לתחזק קריירה יציבה ומתגמלת.
 
הקהל המגיע לכנס השיווק מתחלק לאילו שכבר מודדים את עצמם לדעת, ואילו שעדיין לא בדקו את עומק המים.

לכן, הדוברים בכנס השיווק מתחלקים לאלה שיציגו מקרי מבחן של מדידות מתקדמות ועמוקות של כלל הערוצים בחברה, וחלק מהדוברים בכנס השיווק ידברו על התשתית, שצריך להניח קודם כל במחלקת השיווק ומול מחלקות אחרות, לפני שמתחילים למדוד.
 
בסופו של יום יקבל הקהל, שיגיע לכנס השיווק, תובנות חדשות לגבי שיווק מדיד, שאותן הוא יוכל להציג בגרפים מרשימים להנהלה.
 
הרשמה כאן. הנכם
 מוזמנים ליהנות מרישום מוקדם לכנס (עד 20.3.14). בכך, גם תבטיחו את מקומכם וגם תיהנו ממחיר מוזל. הכנס מתקיים במתחם EAST ברח' קרמינצקי 12, ת"א. 



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

29-31/1/18 - CybertechTLV 2018  

7/2/18 - iNNOVEX2018 

8/2/18 - Beyond Agile 

13-14/2/18 - Muni Expo 

5/3/18 - GoforIsrael Investment Conference 

13-14/3/18 - NOAH Tel Aviv 2018 

19/3/18 - כנס Teleco 2018    

15/5/18 - Israel's annual Programmatic Video conference  

23/5/18- EcoMotion Main Event 2018 

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

סלקום החלה למכור חיבורי סיבים לבתים בחבילות מתחרות לפרטנר - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2017 בעולם התקשורת והייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
TLV-GENERATOR
 
TLV-Generator
 
מידע
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Ruckus
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים