לאומי קארד מביאה את טרנד ה"מִשְׂחוּק" (Gamification) לעולם הפיננסים

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> לאומי קארד מביאה את טרנד ה"מִשְׂחוּק" (Gamification) לעולם הפיננסים
לאומי קארד מביאה את טרנד ה"מִשְׂחוּק" (Gamification) לעולם הפיננסים
מאת: מערכת Telecom News, 30.7.13, 13:00פייסבוק

משיקה זירה חדשנית בפייסבוק המאפשרת צבירת "פלוסים" על בסיס השתתפות באתגרים ומשימות והמרתם בהטבות בחנות וירטואלית.
 
ה"מִשְׂחוּק" הוא טרנד חם בקרב ארגונים ומותגים בינלאומיים, אשר הבינו כי תקשור עם עובדים ולקוחות באמצעים של משחק, בסביבה שאינה משחקית במהותה, יוצר דיאלוג פורה וחיבור חזק למותג
 
חברת לאומי קארד מודיעה היום (ג') על כניסתה לתחום ה"מִשְׂחוּק" (Gamification) העסקי, שפירושו פנייה באמצעות מאפיינים דמויי משחקים (אתגרים, רמות, לוח תוצאות ופרסים) להעברת תכנים ויצירת מעורבות. החברה משיקה את "ערוץ הפינוקים של לאומי קארד" - זירת פייסבוק חדשנית המאפשרת צבירת הטבות באמצעות משימות ופעילויות מתמשכות. הקמת הזירה והפעלתה נעשות בשיתוף פעולה עם הסטארט אפ הישראלי קיומרס (Qmerce), שפיתח פתרון ראשון מסוגו עבור לאומי קארד.
 
הזירה החדשה מספקת ללקוחות החברה מפגש וירטואלי קבוע, חי ותוסס, אשר מספק להם מידע אודות מוצרים ושירותים חדשים, ומאפשר לחברה להבין את צרכיהם, תוך שהיא מעניקה להם הטבות ומתנות עבור השתתפותם. למעשה, מגבירה הזירה את היבט ה- Social Loyalty (נאמנות לקוח בזירה החברתית) של הפעילות השיווקית, באמצעות האינטראקציה ארוכת הטווח ובעלת האופי המשחקי והמתגמל.
 
הזירה מבוססת על טכנולוגיה ייחודית, שפותחה בשיתוף עם קיומרס, ומאפשרת לייבא לזירה האינטראקטיבית את כל פעילויותיה של לאומי קארד, מכל הרשתות החברתיות והפלטפורמות שבהן היא פעילה, ולהציג אותן באופן פעיל ונגיש. הגולשים בזירה צוברים "פלוסים", באמצעות שיתוף תכנים והשתתפות במגוון משחקי רשת, ואותם הם יכולים להמיר בחנות וירטואלית למתנות והטבות שונות מעולם הפינוקים של לאומי קארד (כמו למשל ארוחות בוקר זוגיות, כרטיסים לסרטים והופעות, טיפולי ספא ועוד). זאת, ללא כל מחויבות לביצוע עסקאות בכרטיס האשראי.
 
בין הפעילויות שמציעה הזירה: משימות חברתיות (כדוגמת "שתף את סרטון הוידיאו החדש שלנו עם הטיימליין שלך" או "כתוב ביקורת למוצר שלנו ושתף"), תחרויות שונות (העלאת תמונות/וידאו או כל תוכן אחר שהמשתמש יוצר ומעלה לערוץ) וטורנירים רבי-משתמשים של משחקי מחשב ממותגים (משחקי פלאש מוכרים, כגון- באבלס, פאקמן וטטריס, אשר עברו מיתוג מחדש).
 
ורדית גונדטר, סמנכ"ל השיווק בלאומי קארד אמרה היום: "הוכח במחקרים בינלאומיים, כי שימוש ב- Gamification כחלק מהאסטרטגיה הדיגיטלית של ארגונים, מסייע בהגדלת הטראפיק בערוצים הדיגיטליים, בגיוס לקוחות חדשים ובהעמקת הקשר עם לקוחות קיימים. חברות פיננסיות מובילות בעולם, בהן ברקליס ובנק BBVA הספרדי, החלו להטמיע מאפיינים משחקיים בערוצי המדיה שלהן, ואנו שמחים להיות הראשונים שמביאים את הגישה החדשה הזו לצרכן הישראלי".  

בלאומי קארד מעריכים, בהתבסס על מחקרים מקדימים שערכה החברה, כי טווח הגילאים של הלקוחות הצפויים להשתתף בפעילויות הזירה החדשה יעמוד על 20-35, קבוצת גילאים המאופיינת במעורבות פעילה ברשתות החברתיות.
 
* על פי חברת המחקר גרטנר (Gartner), מגמת ה- Gamification תופסת תאוצה בשנים האחרונות. עד 2015 יותר מ- 50% מהארגונים הגדולים בעולם ישלבו "משחוק" בתהליכי הפעילות בחברה. הטכניקה, שכוללת שימוש במנגנוני משחק בהקשרים שאינם מעולמות המשחק, היא כלי עוצמתי להגברת מעורבות של עובדים, לקוחות והציבור, ליצירת שינוי התנהגותי, פיתוח יכולות ועידוד חדשנות. כיום, הטכניקה מיושמת בחברות ברחבי העולם בעיקר למטרות פנים-ארגוניות של עידוד יצירתיות והגברת תחושת השייכות והמוטיבציה של העובדים, אך בגרטנר מעריכים, כי עד 2016 תהווה המִשְׂחוּק מרכיב חיוני למותגים ולקמעונאים בשיווק ובנאמנות לקוחות.
 


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

חנות המוצרים המובילה מסין -Chinabuy בעברית ובמחירי מבצע מטורפים

ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקים, תוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקים, תוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.
 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

22.3.17 - GEMIC - TLV  

28/3/17 - Community Interfacing Technologies  

29/3/17 - Telco2017 - תערוכת מוקדים טלפוניים  

4/4/17 -  Israel AdTech 2017

18/5/17 - Israel's Annual Programmatic Video conference

25-29/6/17 - Cyber Week 2017  

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לפברואר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

התרגיל לחיסול "השוק הסיטונאי" כבר כמעט מוכן, קוראים לו Vectoring - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

הפלופ הבא של "השוק הסיטונאי" שירות SLU (שבלעדיו הנוטשים יחזרו לבזק) - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

חי בסרט: סמנכ"ל הכלכלה במש' התקשורת בטוח שהתכנית שחיבר תצא לפועל - כאן

מכרז התדרים ל-LTE הסתיים (בחלוקת תדרים) בדיוק כמו שהחל: בפלופ - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

האם נטפליקס זקוקה לרישיון כדי לפעול, לשדר ולמכור שירותים בישראל? - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2016 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
TLV-Generator
 
TLV-Generator
 
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
TLV-Generator
 
ChinaBuy
 
טלי וייס
 
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים