מה הזמן הטוב ביותר לפרסום חומרים שיווקיים ברשת?

דף הבית >> דעות ומחקרים >> על סדר היום >> מה הזמן הטוב ביותר לפרסום חומרים שיווקיים ברשת?
מה הזמן הטוב ביותר לפרסום חומרים שיווקיים ברשת?
מאת: טל מאור, 19.3.14, 21:50טל מאור

מחקר גילה באיזה שעות וימים בשבוע נכון ומשתלם לפרסם חומרים שיווקיים ברשת האינטרנט.  
תוצאות המחקר האמריקאי הבא יכולות ללמד את כולנו מתי לפרסם חומרים שיווקיים ברשתות החברתיות ובבלוגים ברשת. לא פחות חשוב מכך, הן מלמדות אותנו למה נכון לפרסם דווקא בשעות ובימים מסוימים.

להלן הממצאים העיקריים.

טוויטר: בכל הנוגע לציוצים ב'טוויטר' נמצא, שהשעה הטובה ביותר להעלותם כדי לזכות למרב החשיפה היא בשעה ארבע אחר הצהריים. מהמחקר עולה, שבאופן כללי, שעות היום טובות יותר לציוצים מאשר שעות הלילה. זאת, על מנת להשיג פוטנציאל חשיפה מרבי. הסיבה טמונה באופן השימוש הממוצע בטוויטר ככלי למידע ועבודה בו רבים עושים שימוש בעיקר בשעות היום, כשהם נינוחים יותר. בכל הנוגע לשאלת היום בו הכי מומלץ לפרסם ציוצים תוך חשיפה מרבית נמצא, שיום שישי הוא המתאים ביותר. לאחר שנחקרו כמאה מיליון ציוצים שונים ומגוונים עלה מהמחקר, ששיא הציוצים ה'יעילים' מגיע ביום שישי בשעה ארבע אחר הצהריים. להזכירכם, המחקר נערך בארה"ב ויתכן, שמה שנכון ליום שישי אחה"צ אצלם, נכון ליום חמישי אחה"צ אצלנו.

פייסבוק: בעוד אתרי חדשות ובלוגים גדולים נוהגים לפרסם חומרים שיווקיים במהלך שבוע העבודה נמצא, שפרסומים ב'פייסבוק' ביום שבת וביום ראשון נוטים להיות משותפים יותר מאלה שפורסמו במהלך השבוע. אחת הסיבות לכך עשויה להיות העובדה, שעל פי סקר אחר, 50% מהחברות האמריקאיות חוסמות את 'פייסבוק' במקומות העבודה. שימו לב, שמי שערך את המחקר הם 'גויים' שעבורם יום שבת וראשון מקבילים ליום שישי ושבת אצלנו, כך שצריך להתייחס לנתונים אלה בהתאם ולערוך את ההתאמות למסורת ולהתנהגות המקוונת בישראל.

בנוגע לשעת הפרסום המומלצת ב'פייסבוק' נמצא, שחומרים, שפורסמו בסביבות השעה תשע בבוקר, נוטים להיות משותפים יותר מחומרים, שפורסמו בשעות אחרות של היום. יש לציין, שגם השעה שבע בערב זכתה להצלחה יחסית לא מבוטלת.

בלוגים: אחד הסקרים, שנערכו באתר, התייחס לשאלה "באיזה שעה ביום קוראים בלוגים?" מהסקר עלה, ששעות הבוקר היו הפופולריות ביותר ולאחר מכן נמצא, שיש ירידה מדורגת בשעות אחר הצהריים, הערב והלילה בהתאמה מלאה. מרבית הנשאלים דיווחו על קריאה חוזרת של הבלוגים יותר מפעם אחת, ולכן פיסת מידע זו מחזקת את ההמלצה לפרסם בשעות הבוקר המוקדמות.

העצה הטובה ביותר בנוגע לעיתוי פרסום בלוגים קשורה לתדירותם. לאחר שנותחו 1,000 הבלוגים הפופולריים ביותר באינטרנט (על פי מנוע חיפוש הבלוגים 'Technorati') ביחס לתדירות הפרסום מול מספר המבקרים, שהם משכו, נמצא, שבקרב בלוגים פופולריים מאוד הביאו פרסומים רבים בכל יום לגידול עצום בהצלחה של הבלוגים. נתון זה מלמד, שבכל הנוגע לבלוגים, במקום להתמקד באחד ביום או בזמן מושלם להעלותו, צריך לשאוף לפרסם פעמים רבות ובימים רבים ומגוונים.

עם זאת, נתון זה בהחלט לא נכון בכל הנוגע לפרסום ניוזלטרים הנתפסים פעמים רבות כ SPAM'' וידוע שאסור, שתדירות פרסומם תעלה על פעם בשבוע. בנוגע ליום ולשעה המומלצים לפרסום ניוזלטרים אפרסם מאמר רלוונטי בהמשך.

מאת:  טל מאור, מרץ 2014
דוא"ל, אתר "כותב טוב"

 
להרשמה לניוזלטר של 'כותב טוב' - לחץ על הלוגו:
כותב טוב



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נפתחה ההרשמה למחזור הראשון של TLV Generator. ההרשמה - כאן

חנות המוצרים המובילה מסין -Chinabuy בעברית ובמחירי מבצע מטורפים

ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקים, תוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקים, תוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.
 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

24-25/1/17 - יריד חדשנות אורבנית של השלטון המקומי

15-16.2.17 - GLOBAL INVESTOR SUMMIT OurCrowd    

6-7.3.17 - BrainTech 2017 

22.3.17 - GEMIC - TLV

29/3/17 - Telco2017 - תערוכת מוקדים טלפוניים  

25-29/6/17 - Cyber Week 2017  

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לדצמבר 2016 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

התרגיל לחיסול "השוק הסיטונאי" כבר כמעט מוכן, קוראים לו Vectoring - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

הפלופ הבא של "השוק הסיטונאי" שירות SLU (שבלעדיו הנוטשים יחזרו לבזק) - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

חי בסרט: סמנכ"ל הכלכלה במש' התקשורת בטוח שהתכנית שחיבר תצא לפועל - כאן

מכרז התדרים ל-LTE הסתיים (בחלוקת תדרים) בדיוק כמו שהחל: בפלופ - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2015 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן

האם נטפליקס זקוקה לרישיון כדי לפעול, לשדר ולמכור שירותים בישראל? - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

איגוד האינטרנט התקין מערכת המסכנת את חברות האינטרנט וגולשי האינטרנט - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2016 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
MediaVenus
 
TLV-Generator
 
 
Telecom Experts
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
TLV-Generator
 
ChinaBuy
 
טלי וייס
 
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים