מה הזמן הטוב ביותר לפרסום חומרים שיווקיים ברשת?

דף הבית >> דעות ומחקרים >> על סדר היום >> מה הזמן הטוב ביותר לפרסום חומרים שיווקיים ברשת?
מה הזמן הטוב ביותר לפרסום חומרים שיווקיים ברשת?
מאת: טל מאור, 19.3.14, 21:50טל מאור

מחקר גילה באיזה שעות וימים בשבוע נכון ומשתלם לפרסם חומרים שיווקיים ברשת האינטרנט.  
תוצאות המחקר האמריקאי הבא יכולות ללמד את כולנו מתי לפרסם חומרים שיווקיים ברשתות החברתיות ובבלוגים ברשת. לא פחות חשוב מכך, הן מלמדות אותנו למה נכון לפרסם דווקא בשעות ובימים מסוימים.

להלן הממצאים העיקריים.

טוויטר: בכל הנוגע לציוצים ב'טוויטר' נמצא, שהשעה הטובה ביותר להעלותם כדי לזכות למרב החשיפה היא בשעה ארבע אחר הצהריים. מהמחקר עולה, שבאופן כללי, שעות היום טובות יותר לציוצים מאשר שעות הלילה. זאת, על מנת להשיג פוטנציאל חשיפה מרבי. הסיבה טמונה באופן השימוש הממוצע בטוויטר ככלי למידע ועבודה בו רבים עושים שימוש בעיקר בשעות היום, כשהם נינוחים יותר. בכל הנוגע לשאלת היום בו הכי מומלץ לפרסם ציוצים תוך חשיפה מרבית נמצא, שיום שישי הוא המתאים ביותר. לאחר שנחקרו כמאה מיליון ציוצים שונים ומגוונים עלה מהמחקר, ששיא הציוצים ה'יעילים' מגיע ביום שישי בשעה ארבע אחר הצהריים. להזכירכם, המחקר נערך בארה"ב ויתכן, שמה שנכון ליום שישי אחה"צ אצלם, נכון ליום חמישי אחה"צ אצלנו.

פייסבוק: בעוד אתרי חדשות ובלוגים גדולים נוהגים לפרסם חומרים שיווקיים במהלך שבוע העבודה נמצא, שפרסומים ב'פייסבוק' ביום שבת וביום ראשון נוטים להיות משותפים יותר מאלה שפורסמו במהלך השבוע. אחת הסיבות לכך עשויה להיות העובדה, שעל פי סקר אחר, 50% מהחברות האמריקאיות חוסמות את 'פייסבוק' במקומות העבודה. שימו לב, שמי שערך את המחקר הם 'גויים' שעבורם יום שבת וראשון מקבילים ליום שישי ושבת אצלנו, כך שצריך להתייחס לנתונים אלה בהתאם ולערוך את ההתאמות למסורת ולהתנהגות המקוונת בישראל.

בנוגע לשעת הפרסום המומלצת ב'פייסבוק' נמצא, שחומרים, שפורסמו בסביבות השעה תשע בבוקר, נוטים להיות משותפים יותר מחומרים, שפורסמו בשעות אחרות של היום. יש לציין, שגם השעה שבע בערב זכתה להצלחה יחסית לא מבוטלת.

בלוגים: אחד הסקרים, שנערכו באתר, התייחס לשאלה "באיזה שעה ביום קוראים בלוגים?" מהסקר עלה, ששעות הבוקר היו הפופולריות ביותר ולאחר מכן נמצא, שיש ירידה מדורגת בשעות אחר הצהריים, הערב והלילה בהתאמה מלאה. מרבית הנשאלים דיווחו על קריאה חוזרת של הבלוגים יותר מפעם אחת, ולכן פיסת מידע זו מחזקת את ההמלצה לפרסם בשעות הבוקר המוקדמות.

העצה הטובה ביותר בנוגע לעיתוי פרסום בלוגים קשורה לתדירותם. לאחר שנותחו 1,000 הבלוגים הפופולריים ביותר באינטרנט (על פי מנוע חיפוש הבלוגים 'Technorati') ביחס לתדירות הפרסום מול מספר המבקרים, שהם משכו, נמצא, שבקרב בלוגים פופולריים מאוד הביאו פרסומים רבים בכל יום לגידול עצום בהצלחה של הבלוגים. נתון זה מלמד, שבכל הנוגע לבלוגים, במקום להתמקד באחד ביום או בזמן מושלם להעלותו, צריך לשאוף לפרסם פעמים רבות ובימים רבים ומגוונים.

עם זאת, נתון זה בהחלט לא נכון בכל הנוגע לפרסום ניוזלטרים הנתפסים פעמים רבות כ SPAM'' וידוע שאסור, שתדירות פרסומם תעלה על פעם בשבוע. בנוגע ליום ולשעה המומלצים לפרסום ניוזלטרים אפרסם מאמר רלוונטי בהמשך.

מאת:  טל מאור, מרץ 2014
דוא"ל, אתר "כותב טוב"

 
להרשמה לניוזלטר של 'כותב טוב' - לחץ על הלוגו:
כותב טוב



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

29-31/1/18 - CybertechTLV 2018  

7/2/18 - iNNOVEX2018 

8/2/18 - Beyond Agile 

13-14/2/18 - Muni Expo 

5/3/18 - GoforIsrael Investment Conference 

13-14/3/18 - NOAH Tel Aviv 2018 

19/3/18 - כנס Teleco 2018    

15/5/18 - Israel's annual Programmatic Video conference  

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

סלקום החלה למכור חיבורי סיבים לבתים בחבילות מתחרות לפרטנר - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2017 בעולם התקשורת והייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
TLV-GENERATOR
 
TLV-Generator
 
מידע
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Ruckus
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים