מה הסוד של אתר מצליח וקמפיין שיווק מצליח? הסיפור.

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> מה הסוד של אתר מצליח וקמפיין שיווק מצליח? הסיפור.
עיצוב ויצירת חווית משתמש מוצלחים הוא סוד, שמעטים מצליחים לפצח אותו. אילן דראי מ- Inkod-Hypera חושף את סודות ההצלחה שלו, כשהבסיס להצלחה הוא סיפור טוב.
מאת: אבי וייס, 2.11.13, 18:20אילן דרי

מפגש קבוצת UX Salon, שהתקיים ביום 30.10.13 בבית גוגל בתל-אביב בהשתתפות כ- 200 סטארטאפיסטים, יזמים, בעלי אתרים, מעצבים ומפתחים, הוקדש לחשיפת הסודות המקצועיים מאחורי אתר מצליח וקמפיין פרסום מצליח.

אבי איצקוביץ, יזם קבוצת UX Salon: "קבוצת UX Salon היא פרי יוזמה שלי ושל עוד כמה חברים במטרה לעודד פיתוח שיחה חופשית בעולם חווית ממשק המשתמש. הנושא המרכזי של המפגש להיום: Storytelling the User Experience. היום אנו מביאים לכאן את אחד המובילים המוצלחים של עולם חוויית המשתמש, מעצב, שההצלחות שלו נפרסות על פני כל העולם וחברות ענק. אני למדתי ממנו, שחשוב, שהסיפור של הלקוח יהיה תואם לחוויה של המשתמש. אם זה לא תואם, יש בעיה למשתמש. הוא לא מרגיש נוח עם מה שהוא רואה ושומע. לכן, הסיפור הוא הערך העליון של חוויית המשתמש". 

אילן דראי (בתמונה), מייסד Inkod-Hypera: "הסיפור שלנו הוא הסיפור של חווית הלקוח. לכל אחד יש סיפור שונה, סיפור אוטנטי. הפתרון שלנו הוא מהפכני. פתרון, שנתקל בעבר וגם היום בהרבה אי הסכמה. אבל, ככל שאנו יותר מצליחים, מתחילים להבין את המהפכה שלנו.

אני מציע לכולנו לחשוב מה העתיד של Storytelling. רבים בשוק רוצים פתרונות, שייראו טוב. כולם מקנאים במה ש-Apple עשתה ועושה. אולם, אם המוצר או השירות אינו טוב, ברור שזה לא יעשה WOW בשוק.

אנו התחלנו את דרכנו בשיטה בה אנו חושפים את הסיפור של הלקוח הפוטנציאלי' שמגיע אלינו. זה הדבר המרכזי בעשייה שלנו מול הלקוח.

לכל סיפור צריך התחלה, אמצע וסוף. סיפור טוב גורם להזדהות, להפתעה לאמוציות. יצרתי טכניקה' שהיא כמו מבחן פסיכולוגי, מבחן שמנטרל את הרגשות והדעות הקדומות שלי ושל הצוות שלי. הסיבה: צריך לזהות מה התרבות של האדם העומד מולך. זה הדבר הכי חשוב, שמשפיע על היוזמה שלו, על הפיתוח שלו, על מה שהוא רוצה לשווק ולמכור.

לכן, צריך לשאול כל הזמן: למה? ה'למה' הוא הבסיס של הסיפור, שצריך להתחבר אליו רגשית. סיפור טוב יוצר שפה משותפת בין אנשים.

יש לנו סיפורי הצלחה רבים. פתחנו אתר להדגים כמה וכמה מהסיפורים, שהצליחו אצלנו. דוגמה בולטת: נייקי, שמאפשרת לכל אחד לבצע פרסונליזציה של הנעל שהוא רוכש מנייקי. הסלוגן שלהם: just do it, זכה להצלחה ונקלט יפה, כמו השם של נייקי. 

יש אתרים, שעוצבו בגישה שלנו, גישה די חריגה בעיצוב, כי אנו חורגים כל הזמן מהמוסכמות כדי להעביר את המסר של הסיפור למתבונן באתר. המתבונן צריך לקלוט את עיקר הסיפור בשניה אחת או שתים לכל היותר. בפתרון, שבנינו עבור Infolink, יצרנו בפעם הראשונה בועות, שעולות באתר כלפי מעלה, לפי ההקשר של הגולש באתר. אנו מפתיעים את הגולש כל פעם מחדש ומרגשים אותו. יוצרים אצלו הזדהות ויוצרים אצלו צורך לגלות את הסיפור.

יש לנו פתרונות, שכלל לא יודעים, שהם נולדו בישראל. למשל, משחק ה- Rummikub. זה משחק ישראלי, שעבר מהעולם הממשי לעולם הווירטואלי בפיתוח שלנו. הדרך שבחרנו: 'עולם ללא גבולות'. כל שחקן מכל ארץ יכול לשחק עם כל אחד, כי הוא לא צריך לדבר איתו, רק לשחק איתו. יש במערכת החדשה כבר כ- 2 מיליון שחקנים. זה תפס מהר מאוד. ל- YNET בגרסה לטאבלט יכולנו לעצב גרסה שונה לחלוטין מבחינת ה- UI, ממה שמכירים מגרסת YNET הוותיקה באינטרנט. עבור National Geographics יצרנו קו עיצוב חדש עם הריבוע הצהוב, שיש ממנו חריגה של בעל החיים, קו עיצוב המלווה אותם בכל המדיות, שהם מוציאים, בהצלחה רבה.

התהליך הנכון של עיצוב ממשק משתמש (UI) הוא: סיפור טוב > מבנה UI + קונספט תכנוני + אינטליגנציה אנושית. זה מה שמביא את ה- WOW". 
אילן דרי



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

1/5/18 - ChipEx2018  

7/5/48 - BMR 2018 - Broadband, Mobile, RF  

9-10/5/18 - האקאתון "ניצוץ לדורות" 

15/5/18 - Israel's annual Programmatic Video conference  

15/5/18 - Bynet Expo 2018  

23/5/18 - EcoMotion Main Event 2018 

5/6/18 - Israel Mobile Summit 2018 

17-21/6/18 - Cyber Week 2018 

21/6/18 - 2018 Afeka Conference for Speech Processing  

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם למרץ 2018 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

מורה נבוכים בפרשת "תיק 4000" מי עוד צפוי להיחקר ומה עדיין לא נחקר - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

מרוב Fake News, ספינים ותרגילי חקירה, הציבור מקבל שפע של מידע מטעה - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2017 בעולם התקשורת והייטק הישראלי - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן


 
זרקור חברות
 
TLV-GENERATOR
 
TLV-Generator
 
קפל
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Schneider Electric
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים