מחקר: מרבית הבכירים במגזר העסקי מודים כי אינם מוכנים לעתיד

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> מחקר: מרבית הבכירים במגזר העסקי מודים כי אינם מוכנים לעתיד
מחקר: מרבית הבכירים במגזר העסקי מודים כי אינם מוכנים לעתיד
מאת: מערכת Telecom News, 19.4.15, 20:05מחקר
 
המחקר הגלובלי - "דור המידע: מהפיכת העתיד", מגלה מהן תכונות ה"להיות-או-לחדול" הדרושות לעסקים כדי לעמוד בקצב של דור המידע.
 
מחקר של חברת EMC והמכון לעתיד (Institute For The Future & Vanson Boume), שנקרא "דור המידע: מהפיכת העתיד", בוחן את השפעת עלייתה של החברה האזרחית הדיגיטלית. מדובר בדור חדש של אנשים, שתמיד מחוברים ונמצאים באינטראקציה מקוונת כלשהי ושהמידע באשר הוא נמצא תמיד "בכף ידם". כפועל יוצא מכך, ראיית העולם שלהם  מאוד שונה מהדור הקודם.
 
המחקר, שמתבסס על משובים מ-3,600 מובילים עסקיים - מנהלים בכירים  ודירקטורים מארגונים בגודל בינוני עד גדול ב-9 תעשיות מ-18 מדינות, חושף את הציפיות של בני דור המידע ומזהה את תכונות היסוד העסקיות הקריטיות הנדרשות לארגונים כדי שיוכלו להתחרות ולהצליח בנוף העסקי החדש.
 
באופן לא מפתיע, רוב ניכר ממובילי המגזר העסקי (96%) מאמינים, שטכנולוגיות חדשות שינו לנצח את חוקי עולם העסקים. בנוסף, 93% ציינו, שחידושים טכנולוגיים  משנים את ציפיות הצרכנים ואף צופים, שתהליך זה יואץ בעשור הקרוב. בנושא ציפיות הצרכנים היה קונצנזוס כמעט מוחלט בקרב הנסקרים:  גישה מהירה יותר לשירותים, זמינות מסביב לשעון, גישה וקישור ללא תלות במיקום הצרכן או במכשיר הקצה וחוויה אישית ייחודית.
 
דור המידע מציב דרישות חדשות, שמאלצות עסקים לבצע שינוי קריטי, כדי "להיות או לחדול". המחקר מזהה 5 תכונות, שנדרשות לעסק בעידן דור המידע:
  1. לחזות הזדמנויות חדשות בשוקי היעד.
  2. להציג שקיפות ואמון.
  3. לחדש בצורה גמישה.
  4. לספק חוויות ייחודיות ומותאמות אישית.
  5. לפעול בזמן אמת.
בעוד מובילים עסקיים מסכימים, שהתכונות הללו הן בעלות חשיבות עליונה, באותה נשימה הם מודים, שמעט מאוד ארגונים מתמודדים עימם בצורה טובה ורוחבית. רק:

12% מצליחים לחזות הזדמנויות חדשות,
9% מחדשים בצורה גמישה,
14% מציגים שקיפות ואמון,
11% מספקים חוויה ייחודית ופועלים בזמן אמת בצורה טובה ורוחבית.
 
עפ"י חברות המחקר גרטנר ו-IDC, עד 2020 יותר מ-7 מיליארד אנשים באמצעות 30 מיליארד מכשירי קצה (לפחות) ייצרו 44 זטה-בייטים (44 מיליארד טרה-בייט) של מידע. העלייה המטאורית הזו בכמות המידע מובילה את העולם לכך, שכמעט כל אלמנט בו יהיה מונע ממידע. בעוד עסקים יודעים, שהם יכולים להפיק ערך מהמידע הזה, 49% מודים, שהם עדיין לא יודעים איך.
 
ההסברים העיקריים לכך הם:
  • למרות ש-70% טוענים, שהם יכולים לקבל תובנות ממידע, רק 30% מסוגלים לפעול עפ"י המידע שברשותם בזמן אמת.
  • 52% מודים, שהם אינם משתמשים במידע שברשותם בצורה יעילה או שהם טובעים בעודף של מידע.
  • רק 24% מחשיבים את עצמם כ"טובים מאוד" בהפיכת מידע לתובנות מועילות.
 
בעוד חברות מתכוננות לציפיות הצרכן המשתנות, העולם משתנה בקצב דומה ואולי אף מהיר יותר. מבצע הסקר, "המכון לעתיד" כבר חזה כיצד טכנולוגיה תייצר שינויים מהותיים ברמת המקרו עד 2024:
  1. בודדים וארגונים ימכרו, יתרמו ויסחרו במידע בבורסות פתוחות.
  2. חפצים דוממים יקומו לתחיה מסביבנו תוך שהם הופכים למודעים, מגיבים ומתקשרים.
  3. קבלת ההחלטות שלנו תועצם ע"י בינה מלאכותית בצורות שלא נראו כמותן בעבר.
  4. מידע יתוקשר וייספג בחושים אנושיים מרובים.
  5. צרכנים יוכלו לשלוט בפרטיותם בצורה הדוקה יותר באמצעות כלים חדשים.
 בסדר העולמי החדש הזה, הערך יוסט ממוצרים ושירותים למידע שהם מייצרים.
 
דיוויד גולדן, מנכ"ל EMC תשתיות מידע: "צרכנים דורשים יותר מהארגונים עימם הם יוצרים אינטראקציה. עסקים, ש'נולדו בענן', כבר מקדמים את צורת החיים החדשה הזו ועסקים ותיקים חייבים לחשוב מחדש כיצד עליהם להתפתח ולהתאים עצמם לציפיות החדשות של הצרכנים . עבור אלה המגדירים עצמם מחדש לטובת העולם החדש הזה, השינוי צריך להיות ממוקד, תכליתי ולרוחב הארגון כולו".
 
רייצ'ל מגוויר, מנהלת מחקר במכון לעתיד: "המשימה שלנו היא לספק תחזיות פרקטיות בעולם החווה שינויים מהירים ולהפוך תובנות למעשים. זה קריטי, שנחקור בצורה שיטתית את ההשפעות לטווח רחוק של עידן בו מידע נמצא במרכז כל פעולה שלנו ומשפר אותנו בדרכים שאנו עדיין לא יכולים לדמיין. ארגונים, שיצליחו להבין ולהתמחות במידע אם יתכוננו כמו שצריך, יובילו את אחת המהפכות החשובות בהיסטוריה".
 
פרטים נוספים על המחקר - כאן.

אינפוגרפיית דור המידע (לחיצה על התמונה מגדילה אותה):
אינפוגרפיה



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

29-31/1/18 - CybertechTLV 2018  

7/2/18 - iNNOVEX2018 

8/2/18 - Beyond Agile 

13-14/2/18 - Muni Expo 

5/3/18 - GoforIsrael Investment Conference 

13-14/3/18 - NOAH Tel Aviv 2018 

19/3/18 - כנס Teleco 2018    

15/5/18 - Israel's annual Programmatic Video conference  

23/5/18- EcoMotion Main Event 2018 

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

סלקום החלה למכור חיבורי סיבים לבתים בחבילות מתחרות לפרטנר - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2017 בעולם התקשורת והייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
TLV-GENERATOR
 
TLV-Generator
 
מידע
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Ruckus
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים