מחקר: מרבית הבכירים במגזר העסקי מודים כי אינם מוכנים לעתיד

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> מחקר: מרבית הבכירים במגזר העסקי מודים כי אינם מוכנים לעתיד
מחקר: מרבית הבכירים במגזר העסקי מודים כי אינם מוכנים לעתיד
מאת: מערכת Telecom News, 19.4.15, 20:05מחקר
 
המחקר הגלובלי - "דור המידע: מהפיכת העתיד", מגלה מהן תכונות ה"להיות-או-לחדול" הדרושות לעסקים כדי לעמוד בקצב של דור המידע.
 
מחקר של חברת EMC והמכון לעתיד (Institute For The Future & Vanson Boume), שנקרא "דור המידע: מהפיכת העתיד", בוחן את השפעת עלייתה של החברה האזרחית הדיגיטלית. מדובר בדור חדש של אנשים, שתמיד מחוברים ונמצאים באינטראקציה מקוונת כלשהי ושהמידע באשר הוא נמצא תמיד "בכף ידם". כפועל יוצא מכך, ראיית העולם שלהם  מאוד שונה מהדור הקודם.
 
המחקר, שמתבסס על משובים מ-3,600 מובילים עסקיים - מנהלים בכירים  ודירקטורים מארגונים בגודל בינוני עד גדול ב-9 תעשיות מ-18 מדינות, חושף את הציפיות של בני דור המידע ומזהה את תכונות היסוד העסקיות הקריטיות הנדרשות לארגונים כדי שיוכלו להתחרות ולהצליח בנוף העסקי החדש.
 
באופן לא מפתיע, רוב ניכר ממובילי המגזר העסקי (96%) מאמינים, שטכנולוגיות חדשות שינו לנצח את חוקי עולם העסקים. בנוסף, 93% ציינו, שחידושים טכנולוגיים  משנים את ציפיות הצרכנים ואף צופים, שתהליך זה יואץ בעשור הקרוב. בנושא ציפיות הצרכנים היה קונצנזוס כמעט מוחלט בקרב הנסקרים:  גישה מהירה יותר לשירותים, זמינות מסביב לשעון, גישה וקישור ללא תלות במיקום הצרכן או במכשיר הקצה וחוויה אישית ייחודית.
 
דור המידע מציב דרישות חדשות, שמאלצות עסקים לבצע שינוי קריטי, כדי "להיות או לחדול". המחקר מזהה 5 תכונות, שנדרשות לעסק בעידן דור המידע:
  1. לחזות הזדמנויות חדשות בשוקי היעד.
  2. להציג שקיפות ואמון.
  3. לחדש בצורה גמישה.
  4. לספק חוויות ייחודיות ומותאמות אישית.
  5. לפעול בזמן אמת.
בעוד מובילים עסקיים מסכימים, שהתכונות הללו הן בעלות חשיבות עליונה, באותה נשימה הם מודים, שמעט מאוד ארגונים מתמודדים עימם בצורה טובה ורוחבית. רק:

12% מצליחים לחזות הזדמנויות חדשות,
9% מחדשים בצורה גמישה,
14% מציגים שקיפות ואמון,
11% מספקים חוויה ייחודית ופועלים בזמן אמת בצורה טובה ורוחבית.
 
עפ"י חברות המחקר גרטנר ו-IDC, עד 2020 יותר מ-7 מיליארד אנשים באמצעות 30 מיליארד מכשירי קצה (לפחות) ייצרו 44 זטה-בייטים (44 מיליארד טרה-בייט) של מידע. העלייה המטאורית הזו בכמות המידע מובילה את העולם לכך, שכמעט כל אלמנט בו יהיה מונע ממידע. בעוד עסקים יודעים, שהם יכולים להפיק ערך מהמידע הזה, 49% מודים, שהם עדיין לא יודעים איך.
 
ההסברים העיקריים לכך הם:
  • למרות ש-70% טוענים, שהם יכולים לקבל תובנות ממידע, רק 30% מסוגלים לפעול עפ"י המידע שברשותם בזמן אמת.
  • 52% מודים, שהם אינם משתמשים במידע שברשותם בצורה יעילה או שהם טובעים בעודף של מידע.
  • רק 24% מחשיבים את עצמם כ"טובים מאוד" בהפיכת מידע לתובנות מועילות.
 
בעוד חברות מתכוננות לציפיות הצרכן המשתנות, העולם משתנה בקצב דומה ואולי אף מהיר יותר. מבצע הסקר, "המכון לעתיד" כבר חזה כיצד טכנולוגיה תייצר שינויים מהותיים ברמת המקרו עד 2024:
  1. בודדים וארגונים ימכרו, יתרמו ויסחרו במידע בבורסות פתוחות.
  2. חפצים דוממים יקומו לתחיה מסביבנו תוך שהם הופכים למודעים, מגיבים ומתקשרים.
  3. קבלת ההחלטות שלנו תועצם ע"י בינה מלאכותית בצורות שלא נראו כמותן בעבר.
  4. מידע יתוקשר וייספג בחושים אנושיים מרובים.
  5. צרכנים יוכלו לשלוט בפרטיותם בצורה הדוקה יותר באמצעות כלים חדשים.
 בסדר העולמי החדש הזה, הערך יוסט ממוצרים ושירותים למידע שהם מייצרים.
 
דיוויד גולדן, מנכ"ל EMC תשתיות מידע: "צרכנים דורשים יותר מהארגונים עימם הם יוצרים אינטראקציה. עסקים, ש'נולדו בענן', כבר מקדמים את צורת החיים החדשה הזו ועסקים ותיקים חייבים לחשוב מחדש כיצד עליהם להתפתח ולהתאים עצמם לציפיות החדשות של הצרכנים . עבור אלה המגדירים עצמם מחדש לטובת העולם החדש הזה, השינוי צריך להיות ממוקד, תכליתי ולרוחב הארגון כולו".
 
רייצ'ל מגוויר, מנהלת מחקר במכון לעתיד: "המשימה שלנו היא לספק תחזיות פרקטיות בעולם החווה שינויים מהירים ולהפוך תובנות למעשים. זה קריטי, שנחקור בצורה שיטתית את ההשפעות לטווח רחוק של עידן בו מידע נמצא במרכז כל פעולה שלנו ומשפר אותנו בדרכים שאנו עדיין לא יכולים לדמיין. ארגונים, שיצליחו להבין ולהתמחות במידע אם יתכוננו כמו שצריך, יובילו את אחת המהפכות החשובות בהיסטוריה".
 
פרטים נוספים על המחקר - כאן.

אינפוגרפיית דור המידע (לחיצה על התמונה מגדילה אותה):
אינפוגרפיה



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נפתחה ההרשמה למחזור הראשון של TLV Generator. ההרשמה - כאן

חנות המוצרים המובילה מסין -Chinabuy בעברית ובמחירי מבצע מטורפים

ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקים, תוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקים, תוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.
 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

24-25/1/17 - יריד חדשנות אורבנית של השלטון המקומי

15-16.2.17 - GLOBAL INVESTOR SUMMIT OurCrowd    

6-7.3.17 - BrainTech 2017 

22.3.17 - GEMIC - TLV

29/3/17 - Telco2017 - תערוכת מוקדים טלפוניים  

25-29/6/17 - Cyber Week 2017  

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לדצמבר 2016 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

התרגיל לחיסול "השוק הסיטונאי" כבר כמעט מוכן, קוראים לו Vectoring - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

הפלופ הבא של "השוק הסיטונאי" שירות SLU (שבלעדיו הנוטשים יחזרו לבזק) - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

חי בסרט: סמנכ"ל הכלכלה במש' התקשורת בטוח שהתכנית שחיבר תצא לפועל - כאן

מכרז התדרים ל-LTE הסתיים (בחלוקת תדרים) בדיוק כמו שהחל: בפלופ - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2015 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן

האם נטפליקס זקוקה לרישיון כדי לפעול, לשדר ולמכור שירותים בישראל? - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

איגוד האינטרנט התקין מערכת המסכנת את חברות האינטרנט וגולשי האינטרנט - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2016 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
MediaVenus
 
TLV-Generator
 
 
Telecom Experts
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
TLV-Generator
 
ChinaBuy
 
טלי וייס
 
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים