מנהלי שיווק מאמינים במובייל אך חשים כי אינם מכירים אותו די

דף הבית >> דעות ומחקרים >> על סדר היום >> מנהלי שיווק מאמינים במובייל אך חשים כי אינם מכירים אותו די
מנהלי שיווק מאמינים במובייל אך חשים כי אינם מכירים אותו די
מאת: חיים חביב, 19.6.13, 16:30IBM
 
סקר שחשפה יבמ, מעלה כי מנהלי שיווק וסחר בארגונים מעריכים שמסחר נייד ועולם המובייל מהווה יעד קריטי בפעילותם, אולם מרביתם חסרי ידע מעמיק בתחום חוויית המשתמש בעולם המובייל.
 
סקר בינלאומי חדש בהזמנת IBM, מעלה, כי לנוכח המציאות שבה 89% מהלקוחות הנתקלים בחוויית לקוח בעייתית מעדיפים לעשות עסקים עם ספק אחר - פונים יותר ויותר ארגונים אל עולם ה- Big Data ולשימוש במערכות הניתוח האנליטי, במטרה להבין טוב יותר את לקוחותיהם. נתוני הסקר נחשפו השבוע בכנס בינלאומי שקיימה יבמ בנושא מסחר אלקטרוני, במונקו.
 
התנועה ברשתות ניידות ממשיכה לצמוח, ומשתתפי הסקר מייחסים 19% לתנועה הכוללת באתרי ה- Web ובמערכות השירות שלהם למשתמשים ניידים. אלא, שעסקים ממשיכים להתמודד באתגרי אספקת שירות איכותי וחוויית מובייל משופרת: יותר מ- 40% מהחברות שנטלו חלק בסקר מסכימות, כי "הבטחת חוויית לקוח חיובית בעולם המובייל קשה יותר מאשר ב- Web הנייח". מבחינתן של חברות רבות, התשובה לאתגר היצירה של נוכחות בעולם המובייל היא באימוץ והתאמה של אתר קיים - בניגוד לבניית חוויית לקוח מובייל מן היסוד. 70% סבורים, כי החוויה אותה הם מציגים למשתמשים בריבוי ערוצים היא "סבירה" או "גרועה". שלוש הבעיות החמורות ביותר, עליהן מצביעים מפעילי אתרים לעולם המובייל, קשורות ביכולת למצוא את התוכן הנדרש במסגרת האתר, נושאים הקשורים בהתאמת גדלי מסך, ובעיות במילוי טפסים.
 
הסקר, שנערך ע"י חברת הייעוץ Econsultancy,  הקיף למעלה מ- 500 מנהלים מהעולם במגוון רחב של תחומי תעשייה ומשק, קמעונאות, שירותים פיננסיים, נסיעות ותיירות, ושירות לקוחות. עולם המובייל מצטייר בסקר כנקודת מיקוד מרכזית על סדר יומן של חברות רבות, בצד טווח רחב יותר של אתגרים בתחום הבטחת חוויית הלקוח, ובמיוחד – הבנת צורכי הלקוח והתמודדות עם הנקודות הנתפסות על ידו כבעייתיות. 7% מהחברות מדווחות כי הן מבינות "באופן מצויין" את מכלול חוויית הלקוח המקוונת – עליה של 3% לעומת סקר מקביל שנערך אשתקד. ועדיין, 78% מהמשתתפים מדווחים כי הארגון שלהם נהנה מהבנה "טובה" או "סבירה". בדרך כלל, מבינות חברות את אופן ההתנהלות של לקוחותיהן בשלבים הראשונים של יצירת מודעות ובמהלכים הראשונים של שרשרת המכירה – אולם אין מושג מספיק לגבי שלב הרכישה עצמו, והסיבות הגורמות ללקוחות לנטוש את עגלת הקניות הווירטואלית שלהם לפני השלמת העסקה.
 
הגדלת ההשקעה בערוצים מקוונים מסתמנת כמגמה ברורה: 73% מהנשאלים מתכננים להגדיל את ההשקעה בערוצים מקוונים כבר בשנה הנוכחית. עם 6.9 מיליארד מנויים ניידים סביב העולם, צופים 72% מהמשיבים להשקיע יותר ויותר בערוצי המובייל. גם עולם הרשת החברתית רושם צמיחה: 53% מהחברות צופות להרחיב את השקעותיהן בערוץ זה. מנגד, יותר משני שליש מהמשיבים צופים כי יצמצמו את השקעותיהם בערוצים בלתי מקוונים דוגמת חנויות וסניפים, או ישמרו על רמת ההוצאה הקיימת.
 
ניתוח אנליטי של Big Data מספק מענה אופטימלי לשיפור חוויית הלקוח. רוב החברות מצביעות על ניתוח Big Data כמפתח להבנת חוויית לקוחותיהם. שלוש מכל חמש חברות מתייחסות לניתוח חוזר של תהליכי תקשורת עם לקוחות כאל כלי יעיל במיוחד, אלא שרק רבע מהן מיישמות את הכלי הזה. השיטה הזאת נתפסת גם ככלי הטוב ביותר לזיהוי בעיות במסגרת חוויית הלקוח הדיגיטאלית.
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקים, תוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקים, תוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

2/11/17 - 28/10/17 - German Tel Aviv Week 2017  

12-19/11/17 - שבוע היזמות העולמי 2017     

14/11/17 - Red Hat Forum Israel 2017

12/12/17 - Video Trends For 2018 Conference   

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לספטמבר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

קריאה לפיטורים של מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים למיבור - כאן

 
זרקור חברות
 
TLV-Generator
 
TLV-Generator
 
מידע
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Ruckus
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים