מסע פרסום טלוויזיוני לויזה אירופה בישראל

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לארגון ולעסק >> מסע פרסום טלוויזיוני לויזה אירופה בישראל
מסע פרסום טלוויזיוני לויזה אירופה בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 8.9..13, 18:00תשלום בויזה
 
תחת הכותרת  Flow Faster במקביל לעוד  19 מדינות - "תרגיש מהיר, תזרום מהר" עם אמצעי התשלום החדשים של ויזה.

ויזה אירופה משיקה היום (יום א') בישראל מסע פרסום טלוויזיוני (ערוץ 2 ו-10), תחת הכותרת  Flow Faster (תרגיש מהיר, תזרום מהר– עם ויזה) ובהמשך למהלך דומה ב-19 מדינות ברחבי אירופה.
 
בשש השנים שחלפו מאז ההשקה הראשונה של קמפיין "Life Flows Better with Visa", גדלה ההוצאה המדווחת על כרטיסי ויזה באירופה מ-1 יורו לכל 9 יורו ל-1 יורו לכל 6.75 יורו מתוך כל ההוצאות האירופיות ועלתה מ‑883 מיליארד יורו ל-1.3 טריליון יורו.  עם הזמן, הגיעה נכסיות המותג ויזה לשיא היסטורי. לפי מחקר של BrandZ לשנת 2013 שפורסם לאחרונה, המותג ויזה הפך לראשונה לאחד מעשרת המותגים המובילים בעולם.
 
ויזה הפכה לכוח מוביל גם בתשלומים מקוונים, בתשלומים ניידים ובתשלומים ללא מגע, ועד לשנת 2012 ההוצאה המקוונת על כרטיסי ויזה באירופה הגיעה לראשונה לשיא של 200 מיליארד יורו – גידול של 16% ביחס לשנה הקודמת. 
 
עודד סלומי, מנכ"ל ויזה אירופה בישראל מסביר: "כיוון שויזה התפתחה מאירגון מוכוון-כרטיסים למובילה טכנולוגית, הקמפיין נועד לייצר פלטפורמה אחידה ומעוררת השראה לעידוד מודעות הצרכן לקראת הטמעתם וקבלתם של שירותי תשלומים חדשים. החדשנות היא לב ליבו של קמפיין ה-Flow החדש, המציג לצרכנים שירותים חדשים, במטרה לבנות ביטחון בשימוש בהם. הקמפיין מתמקד בהרגשתם של הצרכנים לגבי השימוש בכרטיס ויזה – מאובטח, בטוח וקל – ומעודד אותם לעשות את הצעדים הבאים שלהם בעולם התשלומים החדש, ההופך את חייהם לקלים, למהירים ולזריזים יותר.
 
לקמפיין זה אשר יגיע ליותר מ-300 מיליון צרכנים ברחבי אירופה ובכלל זה גם בישראל, שלוש מטרות כלליות:
  • להעלות את המודעות ואת הביטחון בטכנולוגיות התשלום החדשות של ויזה, ולעודד צרכנים להשתמש בשירותי תשלום ללא מגע, בשירותי תשלום ניידים ובשירותי תשלום מקוונים
  • לבנות נכסיות מותג לויזה
  • לחזק את ערכי החדשנות של ויזה To drive Visa’s innovation credentials

הקמפיין מעודד מחזיקי כרטיסים לחשוב מעבר לאמצעי התשלום המסורתיים שלהם – בין אם מדובר בתשלום בדרך חדשה באמצעות ויזה, ובין אם מדובר בניסוי טכנולוגיות חדשות כמו תשלומים ללא מגע, תשלומים ניידים ותשלומי מסחר אלקטרוני. הקמפיין של כל אחד מהשווקים תוכנן לשקף את הפריסה של טכנולוגיות התשלום החדשות במדינה.
 
מריאנו דימה, סמנכ"ל שיווק בויזה אירופה, מסביר: "ויזה מציעה לצרכנים מגוון דרכים חדשות לשלם, והקמפיין חוגג את קלות השימוש באמצעי התשלום החדשניים שלנו – בכל מקום שבו אתה נמצא, ובכל דרך שבה ברצונך לשלם. קמפיין ה-Flow החדש עוסק ברגשות החיוביים הנוצרים על ידי שימוש במוצרים ובשירותים חדשים אלו, ובפרסומת בטלוויזיה אנו ממחיזים זאת על ידי הצגת האופן, שבו הופך קשיש לא רק למהיר ולזריז יותר על ידי השימוש, כי אם גם לצעיר יותר, בזמן שהוא ממהר לחגוג את הולדת נכדו. קמפיין ה-Flow אפשר לנו גישה עקבית לתקשורת שלנו במשך מעל חמש שנים. אנו יודעים שהצרכנים אהבו את הקמפיין, ומקווים שהעבודה החדשה תתקבל כמו הקמפיינים הקודמים שלנו".

רכישה בויזה
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

29-31/1/18 - CybertechTLV 2018  

7/2/18 - iNNOVEX2018 

8/2/18 - Beyond Agile 

13-14/2/18 - Muni Expo 

5/3/18 - GoforIsrael Investment Conference 

13-14/3/18 - NOAH Tel Aviv 2018 

19/3/18 - כנס Teleco 2018    

15/5/18 - Israel's annual Programmatic Video conference  

23/5/18- EcoMotion Main Event 2018 

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

סלקום החלה למכור חיבורי סיבים לבתים בחבילות מתחרות לפרטנר - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2017 בעולם התקשורת והייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
TLV-GENERATOR
 
TLV-Generator
 
מידע
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Ruckus
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים