סטארטאפים בתחום הפרסום נחשפים. סיימו מחזור 1 באקסלרטור של פובליסיס

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> סטארטאפים בתחום הפרסום נחשפים. סיימו מחזור 1 באקסלרטור של פובליסיס
9 סטארטאפים בתחומי הפרסום והמדיה נחשפו בערב הסיום של המחזור הראשון באקסלרטור היחיד והראשון בעולם לתחום הפרסום: Publicis TEMA Accelerator, ששוכן בבית פובליסיס ישראל ברמת גן. כאן מפתחים את העתיד של עולם הפרסום והשיווק.
מאת: אבי וייס, 17.5.15, 14:50טימור גורדון

האקסלרטור של פובליסיס ישראל ברמת-גן Publicis TEMA [Technology Marketing] Accelerator, הוא האקסלרטור היחיד והראשון בעולם המוקדש לתחום עולם הפרסום והמדיה ומופעל ע"י חברת פרסום ובתוך חברת פרסום (בגיבוי מלא של ההנהלה העולמית של פובליסיס).

המחזור הראשון של האקסלרטור, שהסתיים בטקס חגיגי על הגג של פובליסיס בר"ג ב-10.5.15, מנה 10 מיזמים, שנבחרו מתוך עשרות מועמדים, שנגשו ונרשמו לאקסלרטור.

בטקס הסיום נחשפו 9 סטארטאפים, שהציגו את פרי הפיתוח והיוזמה שלהם, לקראת השלבים הבאים בחיי המיזמים המבטיחים הללו. את האקסלרטור ניהלו תימור גורדון (בתמונה למעלה) וטל כתרן (בתמונה משמאל).טל כתרן

טל כתרן (בתמונה משמאל): "האקסלרטור המיוחד הזה קם לפני חצי שנה ונרשמו אליו מעל ל-40 מיזמים, מהם בחרנו 10 שנכנסו לאקסלרטור כאן בבית פובליסיס בר"ג.

אחד המיזמים נמצא כעת בחו"ל. כך, שהוא לא יכול להופיע כאן היום (Clickspree), ו-9 יזמים מציגים כאן את תוצרי הפיתוח שלהם, פרי מאמץ משותף שלהם, שלנו ושל כל המנטורים, שליוו אותם באופן צמוד.

זה האקסלרטור הראשון והיחיד המקדיש את הפעילות שלו לתחום עולם המדיה והפרסום וזה הישג, שיש לתחום הזה יזמים כל כך רבים עם מיזמים מבטיחים".

ארי מלמוד, מנכ"ל פובליסיס ישראל (בארי מלמודתמונה משמאל): "תמכתי ברעיון הזה מיום היוולדו, למרות שעדיין המודל העסקי שלנו בהשקעה הזו באקסלרטור - לא ברור. אולם, החלטנו להשקיע בזה לא רק כסף ואנשים, אלא גם את הלב והנשמה. ניתן לראות כבר היום את התוצאות של המאמץ הזה. 

אנו מסיימים מחזור ראשון ומצפים להצלחת המיזמים, שטיפחנו כאן. זו פעם ראשונה ברמה העולמית, שחברת פרסום ענקית דוגמת פובליסיס נכנסת להרפתקאה כזו של אקסלרטור. ההנהלה העולמית מגלה עניין רב ביוזמה הזו בישראל ותהיינה לעניין הזה עוד התפתחויות ממש בקרוב.

אנו חושבים ומאמינים בכל ליבנו, שזה העתיד של עולם הפרסום והשיווק. ליזום ולפתח זה היה דבר חדש לגמרי עבורנו, אבל אני רואה, שזו הגשמת החלום של כולנו". 

המיזמים שנחשפו:

א. AdLander: מערכת פרסום במובייל בתוך סופרמרקטים ללקוחות הנמצאים בהשטת יד מהמדף או מהמוצר, עם דיוק מדהים. מבוסס טכנולוגיות ייחודיות המזהות את המיקום המדויק של הקונה בחנות ומציעות לו מבצעים ממש מול המוצר, שמולו הוא עומד.

ב. BlogsRelease: שוק של יח"ץ (PR) ומותגים עבור בלוגרים, באופן מקוון. נמצא, שמעל ל-60% מהצרכנים בארה"ב מקבלים החלטות רכישה לאחר קריאה בבלוג. לכן, המערכת באה לחבר בין המותגים לבלוגרים. כמה אלפי בלוגרים כבר משתמשים במערכת החדשה הזו.

ג. CRnext: מערכת לטיפול ברכישה הבאה של קונים וליצירת קשר ארוך טווח עם הלקוח הקיים והפוטנציאלי. המערכת מספקת חויית שימור לקוחות לכל עסק. 

ד. miniApp: מאפשרים לבנות מיני-אפליקציה עבור המשתמשים הניידים, בלי להשקיע זמן וכסף בפיתוח אפליקציה שלמה וקבועה. כך, משיגים יכולת להגיע ללקוחות בתוך אפליקציות קבועות ומוכרות, שכבר משתמשים בהן בקנה מידה נרחב, למשל אפליקציות של אתרי חדשות. בתוך אתר חדשות במילות מפתח לפרסום, עולה "מיני אפליקציה", שמספקת מידע, מבצעים, קופונים, יכולת רכישה ישירה וכיו"ב, לקורא את החדשות, בנושאים המעניינים את הקורא. 

ה. MixApp: מפתחים את הדור הבא של משחקים על סמארטפונים, משחקים ממותגים לקידום מותגים. כך, ניתן לייצר במהירות משחקים שיווקיים התופסים מאוד מהר את קהל היעד (של השיווק).

ו. Pikcha: מערכת ייחודית, שפותחה בישראל, שעוזרת לקחת את החוויות של האנשים, שמצלמים בסמארטפונים, ולהפוך זאת לתמונה מודפסת במדפסת אוטומטית, שיכולה להיות מוצבת בכל מקום. זו מערכת קליטה והדפסה חכמה היודעת להדפיס תמונות היישר מתוך הסמארטפון. כך, ניתן לחבר בין עולם ה-Online הנייד לבין עולם ה-Offline עם מערכת הדפסה של הדור הבא. 

ז. uPay4ME: מערכת תשלומים ניידת המאפשרת העברת סל הקניות מאחד לשני כדי שהשני ישלם, למשל בין ילדים להורים, שההורים יחליטו אם להסכים ולשלם על הרכישה של הילד שלהם, שנמצא בחנות (בלעדיהם). משלבים כאן את היכולת לרכוש באמצעות מישהו אחר על כל פלטפורמות המכירה הקיימות אצל הסוחרים. כך, הופכים כל ביקור, גם עבור מי שאין לו אמצעי תשלום (דוגמת ילדים), לרכישה המתבצעת ע"י מי שיש לו את היכולת לרכוש והוא לא מצוי במקום הקנייה. 

ח. UliXes.io: אפליקציה לאנשי השיווק  המנתחת את התנהגות הלקוחות. היא מיועדת לעסקים ברמת ה-SMB, שאין להם תקציבים ויכולת להפעיל מערכות כבדות ויקרות לניתוח התנהגות לקוחות. המסדת (פלטפורמה) מסוגלת לבצע סגמנטציה של התנהגות באופן אוטומטי ללא הגדרת פרמטרים מראש, רק עפ"י למידת ההתנהגות של הלקוחות בפועל. 

ט. זיקית - Zikit: משפרת את חוויית הקניה במאצעות שימוש ב-iBeacons, מה שמאפשר לקמעונאי לתת חוויית קניה אחרת לקונים המגיעים לקרבתו בקניון ובתוך החנות שלו. דוגמאות: הטבות המבוססות על המיקום המדויק של האדם. המבצעים תקפים רק כשהלקוח נמצא ממש בתוך החנות במיקום מסוים. הרעיון השיווקי הוא: Now or Never, שבו הקונה הפוטנציאלי מקבל הצעות התקפות לזמן קצר ביותר, רק כשהוא נכנס לתוך החנות ורוכש ממש. המערכת נמצא כבר במצב בטא בהתקנה במספר קניונים. 
 
קניות



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

29-31/1/18 - CybertechTLV 2018  

7/2/18 - iNNOVEX2018 

8/2/18 - Beyond Agile 

13-14/2/18 - Muni Expo 

5/3/18 - GoforIsrael Investment Conference 

13-14/3/18 - NOAH Tel Aviv 2018 

19/3/18 - כנס Teleco 2018    

15/5/18 - Israel's annual Programmatic Video conference  

23/5/18- EcoMotion Main Event 2018 

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

סלקום החלה למכור חיבורי סיבים לבתים בחבילות מתחרות לפרטנר - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2017 בעולם התקשורת והייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
TLV-GENERATOR
 
TLV-Generator
 
מידע
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Ruckus
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים