סקר VISA בארץ שופך אור על יחסו המשתנה של הצרכן לאופן בו הוא קונה

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לארגון ולעסק >> סקר VISA בארץ שופך אור על יחסו המשתנה של הצרכן לאופן בו הוא קונה
סקר VISA בארץ שופך אור על יחסו המשתנה של הצרכן הישראלי לאופן בו הוא עורך קניות
מאת: מערכת Telecom News, 5.9.16, 18:19.קנייה במובייל

עתיד הקמעונאות עפ"י VISA: נחקרו, בין היתר, העדפות לתשלום באפליקציה או באונליין כמו גם התייחסות לדרכי איסוף משלוחים עבור קניות אונליין. נמצאו הבדלים בין דורות Z, Y  ומבוגרים יותר ובין נשים וגברים.

סקר, שערכה Visa בישראל בסוף מאי 2016 בקרב 511 איש מהאוכלוסייה היהודית בישראל בגילאי 18-65, שופך אור על יחסו המשתנה של הצרכן הישראלי , שבו הוא עורך קניות.

הסקר (באמצעות נילסן ישראל), משלים תהליך מקביל של איסוף נתונים וסקר, שערכה Visa ברחבי אירופה, בשילוב מספר רב של מקורות, ושבוחן מעת לעת את הרגלי הקניות של הצרכנים.

להלן הממצאים העיקריים:
61% רואים בקניות בסופרמרקט מטלה מול 39% הרואים אותה כבילוי.

65% תופסים קניות של ביגוד והנעלה  כבילוי ו- 35% רואים בהם כמטלה.

קניית ביגוד והנעלה נחשבים לבילוי בעיני נשים יותר מאשר בעיני גברים (78% מול 51%).

ככל שהצרכנים מבוגרים יותר, כך הם יותר תופסים את תהליך קניית ביגוד והנעלה כמטלה ולא כבילוי (19% בקרב דור ה-Z, 31% בקרוב דור ה-Y ו-43% בקרב הדורות המבוגרים יותר).

קניית מתנות ומוצרי חשמל ואלקטרוניקה נתפסות באופן שווה כמטלה וכבילוי. אך גברים רואים בקניית מוצרי חשמל ואלקטרוניקה בילוי יותר מאשר נשים (61% מול 36%).

נשים תופסות קניית מתנות כבילוי (58% ) בעוד גברים רואים זאת כמטלה (60%).

קניית מוצרי צריכה בסופרמרקטים נחשבת באופן גורף מטלה בקרב 2 המינים ובקרב כל קבוצות הגילאים.

החוויה הכי מרגשת במהלך קנייה בחנות היא לראות ולמשש את המוצרים בחנות (62%).

להרגיש את המוצרים פחות חשוב לדור ה-Z  (49%). עבור דור זה, יחס המוכר או המוכרת יותר חשוב ביחס לחשיבותו בקרב המבוגרים יותר. מעניין בהקשר זה, שפרמטרים אחרים כגון הנחה או קופון הוזכרו באחוזים משמעותית נמוכים יותר.

איסוף משלוחים עבור קניות אונליין מלוקרים - אופציה חדשה וטובה לא פחות מדואר או שליח:
מרבית האנשים (54%) פתוחים לאפשרות איסוף , שהם מזמינים אונליין, מלוקרים פזורים ארצית במיקומים מרכזיים.

רק 39% מהישראלים אוהבים את האפשרות לרכוש מוצר אונליין ולאסוף אותו מהחנות בעצמם.
דור ה-Y הכי פחות אוהב את האפשרות הזו עם 34% בלבד.

כאשר משווים בין אפשרויות לאיסוף מוצר, שנקנה אונליין, האפשרות הכי פחות מועדפת היא האיסוף מהחנות (11%) כאשר ישנה חלוקה כמעט שווה בין האפשרויות האחרות: לוקר – 27%, סניף דואר – 29% ושליח – 33%.

נשים מראות העדפה לשליח מול גברים (38% מול 27%).

מרבית הישראלים משלמים באפליקציה או באונליין:
מרבית האנשים (86%) משתמשים באפליקציות המאפשרות תשלום על שירותים כגון Gett, פנגו, קניות מוצרי צריכה אונליין. 45% משתמשים בהן לפחות פעם בשבוע.

בקרב דור ה-Y שיעור המשתמשים הגבוה ביותר עם 95% המשתמשים באפליקציות אלו.

עודד סלומי מנכ"ל  Visa בישראל:  "הדרך, שבה אנשים עושים קניות משתנה במקביל לאופן בו הם תופסים את חוויית הקניה. אנו מפתחים כל העת לא רק את טכנולוגיות התשלום אלא גם את התאמתן למכירות, שתהפוכנה בעתיד הלא רחוק לרב ערוציות. ב-Visa  אנו ערוכים לשינוי מהותי במרחב הקמעונאי עם כניסתם של אמצעי תשלום חדשניים גם מול קהילת המפתחים והסטארטאפים, שם אנו מתמקדים בחיפוש אחרי טכנולוגיות, תששנה את פני תעשיית התשלומים בעתיד".


קנייה במובייל

 



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

חנות המוצרים המובילה מסין -Chinabuy בעברית ובמחירי מבצע מטורפים

ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקים, תוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקים, תוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.
 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

22.3.17 - GEMIC - TLV  

28/3/17 - Community Interfacing Technologies  

29/3/17 - Telco2017 - תערוכת מוקדים טלפוניים  

4/4/17 -  Israel AdTech 2017

18/5/17 - Israel's Annual Programmatic Video conference

25-29/6/17 - Cyber Week 2017  

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לפברואר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

התרגיל לחיסול "השוק הסיטונאי" כבר כמעט מוכן, קוראים לו Vectoring - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

הפלופ הבא של "השוק הסיטונאי" שירות SLU (שבלעדיו הנוטשים יחזרו לבזק) - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

חי בסרט: סמנכ"ל הכלכלה במש' התקשורת בטוח שהתכנית שחיבר תצא לפועל - כאן

מכרז התדרים ל-LTE הסתיים (בחלוקת תדרים) בדיוק כמו שהחל: בפלופ - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

האם נטפליקס זקוקה לרישיון כדי לפעול, לשדר ולמכור שירותים בישראל? - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2016 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
TLV-Generator
 
TLV-Generator
 
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
TLV-Generator
 
ChinaBuy
 
טלי וייס
 
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים