רוב הגולשים מוותרים על הפרטיות שלהם ואינם נוקטים צעדים להגנה עליה

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> רוב הגולשים מוותרים על הפרטיות שלהם ואינם נוקטים צעדים להגנה עליה
רוב הגולשים מוותרים על הפרטיות שלהם ואינם נוקטים צעדים להגנה עליה
מאת: מערכת Telecom News, 16.6.14, 18:00פרטיות
 
על פי מדד הפרטיות הבינלאומי של EMC: גולשים מחזיקים ב-6 ישויות דיגיטליות שונות, עם גישות שונות להבטחת פרטיותם ברשת.
  
מדד הפרטיות של EMC, שהתפרסם בימים אלה ומבוסס על סקר בינלאומי, חושף את תפישותיהם של גולשים בכל העולם בנוגע לזכויותיהם לפרטיות ברשת ובוחן את מידת נכונותם לוותר על היתרונות והנוחות של העולם המקוון לצורך הבטחת פרטיותם.
 
 מהסקר עולים 3 פרדוקסים בנושא התנהגות הגולשים, בהתייחס לפרטיותם ברשת:
 
1. פרדוקס ה"אנחנו רוצים הכול": צרכנים אומרים,שהם רוצים את כל הנוחות והיתרונות, שמציעה הטכנולוגיה הדיגיטלית, ועם זאת טוענים, שאינם מוכנים לוותר לשם כך על פרטיותם.
 
2. פרדוקס ה"לא מעוניין לנקוט פעולה": למרות שהסיכונים הנובעים מהיעדר פרטיות משפיעים על הצרכנים בצורה ישירה, רבים מעידים,  שהם לא נוקטים כל פעולה מיוחדת כדי להגן על פרטיותם. במקום זאת, הם תולים את האשם בגופים המנהלים את המידע, כמו למשל ממשלה ועסקים.
 
3. פרדוקס "השיתוף החברתי": משתמשי הרשתות החברתיות טוענים, שפרטיותם חשובה להם, ולמרות זאת, הם טוענים, שהם משתפים בחופשיות כמויות גדולות של נתונים אישיים.
 
מדד הפרטיות של EMC מקנה תוקף להערכה, שהתנהגותם של בני אדם משתנה בהתאם לסוגי הפעילות השונים, שהם מבצעים באמצעות מגוון ישויות רשת (או סוגי "אני"). בכל ישות הם נוקטים גישה שונה כלפי נושא הפרטיות.
 
6 סוגי הישויות הדיגיטליות, שנמצאו בסקר:
 
  • "האני החברתי": אינטראקציה באתרי מדיה חברתית, בדואר אלקטרוני, בהודעות SMS ובשאר שירותי תקשורת.
  • "האני הפיננסי": אינטראקציות עם בנקים ומוסדות פיננסיים אחרים.
  • "האני האזרחי": אינטראקציות עם מוסדות ממשלה.
  • "האני הבריאותי": אינטראקציות עם רופאים, מוסדות רפואיים וחברות ביטוחי בריאות.
  • "האני המועסק": אינטראקציות עם מערכות ואתרי אינטרנט הקשורים לתעסוקה.
  • "האני הצרכני": אינטראקציות עם חנויות מקוונות.
צרכנים, עסקים וספקי טכנולוגיה יכולים ללמוד רבות מסקר זה:

עבור הצרכנים מחזק הסקר את הצורך בהגדלת המודעות לסוגיות של שמירת הפרטיות ולנקיטת פעולה מתוך אחריות אישית במטרה להגן בעצמם על פרטיותם ברשת.
 
עבור עסקים, מדגיש הסקר כמה חיוני עבורם להבין את טווח התחושות של הצרכנים. ההכרעה בין עסקים מנצחים לעומת מפסידים תיקבע על פי מידת יישום נוהלי הפרטיות הרלוונטיים והמעשיים ביותר, שיפגינו העסקים כלפי הצרכנים. ככל שלצרכנים תהיה ברורה יותר מידת מחויבותו של בית העסק לשמירה על פרטיותם, כך גדלה הסבירות, שהוא ימשוך אליו יותר צרכנים ויגדיל את רמת מעורבותם בעסקיו.
 
ספקי הטכנולוגיה חייבים לסייע לבתי העסק לעמוד במחויבותם לשמירה על פרטיות הצרכנים. לשם כך יש צורך קריטי מבחינתם, למצוא שיטות, שתשפרנה את אפשרויות השמירה על הפרטיות, לכל אורכו ורוחבו של סל המוצרים שלהם, בלי לפגוע בחוויית המשתמש, בביצועים או ביכולות.
 
לינק לסקר המלא של הפרטיות לפי אזורים \ מדינות – כאן.
האינפוגרפיה המסכמת של הממצאים – כאן.
 
EMC



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

1/5/18 - ChipEx2018  

7/5/48 - BMR 2018 - Broadband, Mobile, RF  

9-10/5/18 - האקאתון "ניצוץ לדורות" 

15/5/18 - Israel's annual Programmatic Video conference  

15/5/18 - Bynet Expo 2018  

23/5/18 - EcoMotion Main Event 2018 

5/6/18 - Israel Mobile Summit 2018 

17-21/6/18 - Cyber Week 2018 

21/6/18 - 2018 Afeka Conference for Speech Processing  

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם למרץ 2018 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

מורה נבוכים בפרשת "תיק 4000" מי עוד צפוי להיחקר ומה עדיין לא נחקר - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

מרוב Fake News, ספינים ותרגילי חקירה, הציבור מקבל שפע של מידע מטעה - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2017 בעולם התקשורת והייטק הישראלי - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן


 
זרקור חברות
 
TLV-GENERATOR
 
TLV-Generator
 
קפל
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Schneider Electric
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים