Telecom News - ריבוי ערוצים ומדיה חברתית - המגמות החדשות בשירות הלקוחות מודל 2014

ריבוי ערוצים ומדיה חברתית - המגמות החדשות בשירות הלקוחות מודל 2014

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> ריבוי ערוצים ומדיה חברתית - המגמות החדשות בשירות הלקוחות מודל 2014
ליאור לוריה, שמובילה את תחום הייעוץ למוקדי שירות לקוחות בישראל, מעלה על הבמה לפני קהל של 1,500 איש את כל החידושים והפיתוחים העכשוויים לעולם מוקדי שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית, שעובר לעידן ריבוי הערוצים, בדגש על הסלולר, הענן והרשתות החברתיות. 
מאת: אבי וייס, 22.4.14, 23:20ליאור לוריה

כנס Telco 2014, שנערך ביוזמתה של ליאור לוריה (בתמונה), שמנהלת קהילה מאוד ערה בפייסבוק, יועצת מומחית במוקדים טלפוניים (CC) ומערכות מידע, מנכ"לית "ליאור לוריה יישומי מחשב", נערך השנה בהיקף יוצא דופן: כ-1,500 משתתפים, מעל ל-60 נותני חסות ודוכנים, עם מיטב המומחים הקיימים בישראל לתחום המוקדים.

ליאור לוריה: "השנה אני חוגגת 16 שנה לחברה שלי וזו השנה ה-12, שאני מארחת את הקהילה של עולם התקשורת. הפעם החגיגה גדולה יותר מאי פעם.

מערכות CC עוברות כיום לעולם הווידיאו, זיהוי דיבור, רשתות חברתיות, כמעט כולם עוברים לענן ולמחשבים רזים על השולחן.

תחום זיהוי הדיבור קיבל תנופה בשנה האחרונה ומשלבים זאת היום עם ה-ERP וה-CRM ולעיתים גם עם בילינג ושירותים בנקאיים. השילוב ממשיך עם מערכות ניהול ידע. כך, העולם בו אנו עוסקים הולך לכיוון של טיפול בנתונים יותר מורכבים. לכן, הולכים לכיוון של ניטור מערכות וניתוח נתונים ברמה של 'זמן אמת' בכלים של Big-Data, כדי לייצר מהאינטראקציות עם הלקוחות תובנות עסקיות".

זיו שמחון, ורינט: "לקוחות מאתגרים את החברות בגלל שהם פונים במגוון ערוצים ולא רק בטלפון, כמו שהיה עד לפני כשנה ושנתיים. הם פונים במייל, בפקס, בצ'ט, בפורטל, בווידיאו ובנתיבים נוספים, לרבות ברשתות חברתיות. מאחר שהמידע על הלקוח וצרכיו מגיע מכוונים שונים, יש צורך לאגור, למיין, לנתח, לנהל, להפיק תובנות והחלטות ולהשיב ללקוחות בפלטפורמות שונות בו זמנית. 

מעל המידע הזה יש שכבה נוספת של מידע: מה אומרים על החברה בפורומים, ברשתות, בציוצים ובבלוגים השונים. מה אומרים בסקרים חיצוניים. כ"כ, אפשר להפיק המון מידע מהמגע הקולי. החוכמה היא לאסוף את המידע בצורה נכונה מכל ערוצי המגע עם הלקוחות.

אנו יכולים לבנות 'מדד בריאות' מול כל לקוח, שמראה את טיב הקשר עם הלקוח הספציפי בכל נקודת זמן מול הארגון. זה מייצר חיזוי מה צריך לעשות כדי לשמר ולחזק את הקשר עם הלקוח".

אסף דוידי, מנהל שיווק, בזק עסקים: "90% מנתוני האינטרנט נוצרו בשנתיים האחרונות. הכל קיים ברשת וכולם רוצים להיות זמינים. אנו פועלים בכמה תחומים, לרבות ניתוח המידע כדי לקבל החלטות נכונות. אנו בונים מערכות הגנה מפני סייבר בטלפוניה ויש לנו מערכות הגנה מפני הונאות טלפוניות. הכל מבוסס על טכנולוגיות החדישות ביותר עם תקשורת מתקדמת ביותר ועם ענן הנותן תשובה גם לשווקים ורטיקאליים, למשל רפואה מרחוק. 

כדי לצרוך שירות לקוחות או כל שירות אחר, לא צריך להיות הבעלים שלו. אפשר לקבל זאת במודל ענן - SaaS. השירותים המבוקשים מארסנל השירותים שלנו כיום: הפצת מסרונים, דפי נחיתה סלולריים, הפצת ניוזלטרים, מספרי חיוג מקוצרים לעסקים, נתב שיחות אוטומטי וחכם, שירות Bphone לסלולר. השירותים החדשים שלנו יהיו בעולם הסייבר וה-Big data".

אבנר סנדרוביץ, CTO, תדיראן טלקום: "חוויית לקוח היא דבר קשה להגדרה. זה סך כל האינטראקציות ורגעי האמת בין המותג ללקוח. הדגש הוא על המותג. 57% מהצרכנים מכורים כיום לסמארטפון שלהם ולכן צריך להתאים את המותג והטיפול בו למדיה הזו, המדיה הסלולרית. הצרכן החדש שונה לגמרי מהצרכן הישן. הוא יותר דעתן, חסר נאמנות, מעורב, מחפש מידע, משתף מידע ב'חוכמת ההמונים', אוהב מסרים קצרים ופשוטים. לכן, יש פער עצום בין מה שהצרכן רוצה לבין מה שהמותגים מספקים.

הכיוון הוא רב-ערוציות, אמינות, שקיפות, שירות בנגיעה אחת, יוזמה וחוויה. אלו המונחים של עולם השירות החדש לצרכן החדש. על כל לקוח שהתלונן יש 1,300 איש שלא התלוננו. לכן, חשוב לראות בתלונות נכס. 86% מהצרכנים יפסיקו לעשות עסקים או לקחת שירות בעקבות חוויה שלילית מתמשכת עם המותג. 57% מהצרכנים מאמינים בעיקר להמלצות המגיעות מחברים שלהם. זה יותר אפקטיבי מכל צורת העברת מסר אחרת. 72% מהצרכנים מעדיפים להשתמש בשירות עצמי בפורטל המותג. 60% מהצרכנים יחליפו ערוץ קשר ושירות, עד שימצאו תשובה לבעיה שלהם.

חמשת המגמות ל-2014 והלאה:
1. מבט של 360 מעלות על כל לקוח.
2. 'מחיצות נופלות'.
3. מדיה חברתית במובייל.
4. יוזמה, חדשנות וחוויה.
5. 'שירות בנגיעה אחת'. צריך להביא פתרון במגע הראשון"

דוד אוזן, מנכ"ל ViaDialog: "המערכות לשירות הלקוחות עוברות למודל ענן. שם אנו נמצאים. הלקוחות רוצים קשר בכל ערוצי המגע הדיגיטליים וזה ניתן להתבצע רק בענן. העקרונות החשובים: לענות, למדוד, להיענות, לזהות ולהבין. הפתרונות אמורים להיות בנויים על פשטות, מדרגיות, רציפות שירות, התפתחות, התממשקות ואבטחת מידע. הפתרון שלנו עובד בישראל בגופים גדולים, דוגמה אחת: המוקד החדש של גולן טלקום".

ליאור לוריה: "המגמות החמות בתחום שירות הלקוחות מצויות בחזון ריבוי הערוצים. הרעיון הזה לא חדש. הכל נדרש להיות כאן ועכשיו - גם זה לא חדש. מה שהתחדש זו המורכבות. יש עלייה דרמטית ברמת המורכבות. יש כאן קפיצת מדרגה. 

ריבוי ערוצים יצר מיומנות חדשה אצל נציגי השירות. היום הכל מדיד. נושא 'זמן אמת' תופס מקום מרכזי, כולל פופ-אפ לנציג, שעוזר לו בכל שנייה. לאחר שהצ'ט תפס במוקדים גדולים רבים, התחילו לחבר לזה את המייל.

יש הצעת חוק הדורשת להתאים את המערכות הארגוניות כך שתקבלנה פניות אליהן במייל ודורשת גם חובת פרסום של כתובת המייל של הארגון. גם למייל יהיה זמן תגובה מדיד. הארגונים חייבים להיערך לדרישה הזו.

המגמה הבאה: ארגונים ועסקים יחפשו את הפשטות. המורכבות הקיימת כיום סיבכה לא מעט עסקים".

עו"ד דויד ימין, ראש תחום אכיפה, הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן: "יש כמה תיקוני חקיקה העומדים בפני תיקון ועדכון, כמו הגדרת שעות הגעת הטכנאים שיהיה עד 22:00, נושא זמן המתנה למענה אנושי בכל המוקדים ועוד. הכיוון: אחידות בזמן ההמתנה בכל המוקדים. יש תוספות הנמצאות בדרך כמו הצורך של הזדהות נציג שירות, חיוג ממספר גלוי שאפשר לחזור אליו, תיעוד והנצחה של השיחות ועוד. השוק הצרכני נע כל הזמן קדימה כדי להכניס את כל תחומי הפעילות של מוקדי השירות תחת חקיקה צרכנית". 

עו"ד אפרת רחלי מאירי, ראש תחום יעוץ וחקיקה, הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן: "אנו נמצאים בתחום העיצומים הכספיים בעולם הגנת הצרכן בתחילת מהפכה של תחום האכיפה. האכיפה עד היום הייתה מוגבלת בגלל שהייתה פלילית. המהפכה החדשה תספק כלים של קנסות - עיצומים כספיים. תוך 6 חודשים התיקון לחוק הגנת הצרכן ייכנס לתוקף וזה יופעל. סכום הקנסות יכול להגיע עד ל-50 אלף ש"ח בהפרות חוזרות. אני מקווה בכנס הבא לדווח איך יושם הכלי החוקי הזה של קנסות בעולם הצרכני ומה זה עשה לשוק". 
 
מוקד שירות



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים