רכישת SoftLayer מניבה ל- יבמ פרי מהיר

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> רכישת SoftLayer מניבה ל- יבמ פרי מהיר
רכישת SoftLayer מניבה ל- יבמ פרי מהיר
 מאת: חיים חביב, 11.10.13, 17:30IBM
 
יבמ מרחיבה את סל מוצרי הענן ומוסיפה לפורטפוליו יכולות אנליטיות חדשות לאחר ששילמה 2 מיליארד דולרים עבור SoftLayer.

IBM חשפה סדרת מוצרים ושירותים חדשים המאפשרים שילוב יכולות בסביבת ענן מחשוב וכלי ניתוח אנליטי, לקידום עסקים וצמיחה. המהלך נובע מרכישת SoftLayer, אותה רכשה לאחרונה יבמ בשני מיליארד דולרים בכוונה לנצל את כלי התשתית שלה כבסיס למכלול שירותי התוכנה והשירות של יבמ.
 
ניתוח של חברת הייעוץ IDC  דירג את יבמ בצמרת ספקי הכלים והשירותים, המשלבים אסטרטגיות מבוססות וארוכות טווח לצד יכולות ביצוע מוכחות. הדירוג העדכני משקלל סל משתנים, בין היתר: איכות המוצר, אסטרטגיית השוק והביצועים העסקיים לטווח קצר, כמו גם - יכולת הספק להתאים את מוצריו לדרישות הצפויות של הלקוחות במהלך 3-5 השנים הקרובות.
 
במסגרת הרחבת הפעילות בשווקים אלה, מציגה עתה יבמ כלים חדשים בתחום המדיה החברתית והמובייל, הנוספים לרשימה בת למעלה מ- 100 פתרונות תוכנה כשירות (SaaS) שלה. החידוש המרכזי אותו חשפה יבמ, נוגע לשילוב יכולות הענן שלה עם נכסי התוכנה של SoftLayer, בעיקר באמצעות מערכות מומחה משולבות, שמיועדות לעבודה בסביבת ענן היברידי.
 
ביבמ מסבירים, כי בעידן החדש בעולם המחשוב צומחות ההזדמנויות העסקיות הגלומות בעבודה בסביבת ענן בקצב מהיר במיוחד.  על פי נתוני חברת הייעוץ גרטנר, 60% מכלל הארגונים בעולם צפויים לאמץ צורה כל שהיא של עבודה בענן מחשוב עוד השנה. חברת מחקר שווקים אחרת, GigaOm Research, צופה השקעות בהיקף כ- 158 מיליארד דולרים בענני מחשוב ברחבי העולם כבר בשנת 2014.
 
מאז רכישתה על ידי יבמ הרחיבה SoftLayer את רשימת לקוחות החברה ב- 1,600 ארגונים חדשים, ומונה עתה כ- 21,000 לקוחות ב- 140 מדינות. תשתיות SoftLayer יהוו בסיס לסל מוצרי הענן של יבמ, שכבר החלה בהעברת סל המוצרים שלה אל סביבת התשתית של SoftLayer: הסבה ראשונה כוללת את פלטפורמת הלמידה מרחוק של יבמ, המהווה כלי ראשון מסוגו המשלב מדיה חברתית כחלק מתהליך הלמידה. הגרסה החדשה של המערכת כבר משולבת ב- OpenPediatrics, רשת כלל-עולמית להדרכת רופאי ילדים, שהוקמה בשיתוף פעולה בין בית החולים לילדים בבוסטון ובין יבמ, ומשרתת כיום 420 בתי חולים ב- 78 מדינות ו-6 יבשות.
 
יבמ השלימה את תהליך ההסבה והמסחור המלא של טכנולוגיית פלטפורמת הלמידה ברשת חברתית שלה, על גבי הטכנולוגיה של SoftLayer. המערכת החדשה ניתנת ליישום במגוון רחב של תחומי משק ותעשייה, ובכלל זה עולם הקמעונאות, האנרגיה, שירותי תשתית, ממשל, שירותי בריאות ותעשיית הרכב. השילוב הייחודי הזה, הנשען על תקנים פתוחים, מאפשר לארגונים לשתף מידע וניסיון בעזרת תקשורת וידיאו בזמן אמת, בסביבת ענן היברידי.
 
תוכנה אחרת שנרכשה על ידי יבמ, Xtify, שמספקת כלי הודעות מיידיות במובייל על בסיס ענן, ומסייעת בשיפור המכירות למשתמשי מובייל, בהרחבת התנועה בחנויות ובהתאמה אישית של מוצרים ללקוחות, תותאם ותפעל בעתיד על גבי הפלטפורמה של SoftLayer.
 
חידושים במיקור המונים ובעולם הקמעונאות
היצע מוצרי התוכנה כשירות (SaaS) החדשים של יבמ, שהוצגו עתה לראשונה, מותאם לענות לצרכים ייחודיים של מנהלי קווי מוצר, מנהלי שיווק, מנהלי כוח אדם ומנהלי טכנולוגיות מידע בכל תחומי המשק והתעשייה.
 
במסגרת סל מוצרי כוח העבודה החכם שלה, משיקה יבמ אפליקציה חדשה להיזון חוזר ממשתמשים ניידים: האפליקציה מבוססת הענן מאפשרת למנהלי כוח אדם ועובדי מחלקותיהם, כמו גם למנהלי מכירות, שיווק או מחקרי שוק, לקבל במהירות תמונה מקיפה של עמדות העובדים או קהל היעד שלהם. מנהלים יכולים להשתמש בהיזון החוזר הזה על מנת לקבל החלטות מושכלות הנוגעות לשיפור פריון העבודה, שימור עובדים, וניהול הקשר עם עובדים.
 
האפליקציה החדשה של יבמ לניתוח אנליטי של סקרי כוח אדם, עושה שימוש בניתוח טקסט ובניתוח ויזואלי על מנת לגזור ולהציג יותר ממיליון פיסות מידע בלתי מובנה ממקורות אנונימיים, ובכלל זה 4.2 מיליון תגובות עובדים הנאספות מדי שנה בסקרים הנערכים באמצעות כלים של Kenexa, שאף היא נרכשה ע"י יבמ במהלך הכניסה שלה לעידן הענן והשיווק בענן וברשתות חברתיות. תוצאות הניתוח הזה מוצגות באמצעות "מפת חום", המציגה תמונה ויזואלית ייחודית של מגמות ועמדות במגזרים שונים של עובדים ולקוחות – בדרך המאפשרת למנהלים לשמור אצבע על דופק הארגון וביצועיו.
 
בצד כלי התוכנה והשירותים החדשים, הודיעה יבמ לאחרונה גם על זמינות מלאה של חבילת הענן החכם לעסקים חברתיים, SmartCloud for Social Business, על גבי תשתיות הפלטפורמה של SoftLayer. השירות מוצע באמצעות מרכז עיבוד נתונים של יבמ הפועל באמסטרדם – ודרך הענן, אל כל ארגון משתמש.
 
בתחום הקמעונאות, מוסיפה יבמ יכולות חדשות לסביבת הענן שלה, המיועדות לסייע למשווקים בריבוי ערוצים ולחנויות קמעונאיות כאחד בהרחבת המכירות ובהגדלת הרווחיות, באמצעות תהליך שיטתי של תמחור תחרותי. קמעונאים ומשווקים המשתמשים בפתרונות DemandTec של יבמ יכולים ליהנות מעדכון אוטומטי של מחירים, על בסיס השינויים בשוק בו הם פועלים – תוך שיפור אסטרטגיית התמחור שלהם.
 
IBM מרחיבה גם את יכולות כלי הענן שלה למשווקים דיגיטאליים, באמצעות כלים להתאמה אישית בזמן אמת, המסייעים לארגונים לשפר את תהליך התקשורת והמכירה ללקוחות ולהגדיל את הכנסותיהם. ניתוח אנליטי של מגוון גדול של משתנים ומשפיעים, החל מהיסטוריית חיפוש המוצרים על ידי הלקוח ועד להיסטוריית הרכישות שלו, מאפשר להציג המלצות למכירה צולבת, מכירה נוספת ומבצעים מותאמים אישית.
 
מיקומה של IBM בריבוע הקסם של גרטנר



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

חנות המוצרים המובילה מסין -Chinabuy בעברית ובמחירי מבצע מטורפים

ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקים, תוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקים, תוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.
 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

22.3.17 - GEMIC - TLV  

28/3/17 - Community Interfacing Technologies  

29/3/17 - Telco2017 - תערוכת מוקדים טלפוניים  

4/4/17 -  Israel AdTech 2017

18/5/17 - Israel's Annual Programmatic Video conference

25-29/6/17 - Cyber Week 2017  

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לפברואר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

התרגיל לחיסול "השוק הסיטונאי" כבר כמעט מוכן, קוראים לו Vectoring - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

הפלופ הבא של "השוק הסיטונאי" שירות SLU (שבלעדיו הנוטשים יחזרו לבזק) - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

חי בסרט: סמנכ"ל הכלכלה במש' התקשורת בטוח שהתכנית שחיבר תצא לפועל - כאן

מכרז התדרים ל-LTE הסתיים (בחלוקת תדרים) בדיוק כמו שהחל: בפלופ - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

האם נטפליקס זקוקה לרישיון כדי לפעול, לשדר ולמכור שירותים בישראל? - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2016 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
TLV-Generator
 
TLV-Generator
 
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
TLV-Generator
 
ChinaBuy
 
טלי וייס
 
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים