Telecom News - שחר חדש של יזמות נשית עם הפנים לסין: ההרשמה לתחרות בעיצומה

שחר חדש של יזמות נשית עם הפנים לסין: ההרשמה לתחרות בעיצומה

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> שחר חדש של יזמות נשית עם הפנים לסין: ההרשמה לתחרות בעיצומה
באירוע רב משתתפים (כלומר: משתתפות) במתחם מרקספייס עתידים (ת"א), הושקה ב-20.7.17 היוזמה, שנולדה בסין בשם: She Loves Tech, שהשלבים הבאים בה הם: מועד סיום ההרשמה לתחרות: 30.7.17, התחרות ואירוע ה-Pitching ייערכו ב-30.8.17. הזוכים (כלומר: הזוכות) ישתתפו ב-BootCamp ובאירוע ענק בבייג'ין בין 11 ל-15 בספטמבר 2017. נחשפו הפרסים בהיקף יוצא דופן לזוכים\ות בתחרות (בנוסף להזדמנות לקבל השקעות \ שת"פים וקשרים בסין). עדכון: ההרשמה אפשרית עד 6.8.17.
מאת: אבי וייס, 22.7.17, 18:07כרזת האירוע

יוזמת She Loves Tech הושקה במרקספייס עתידים באירוע רב רושם, שהתקיים ביום 20.7.17. בפעם הראשונה בישראל נערכת תחרות המיועדת לנשים יזמיות (או ליזמים, שהמוצר או השירות שלהם מכוון לנשים), עם הפנים לסין.

את הקול הקורא ליוזמה פרסמנו כאן, הסברים על התחרות פרסמנו כאן, ואת פרטי אירוע ההשקה, שהתקיים במסגרת מסיבה במרקספייס עתידים, לרבות נותני ונותנות החסות, פרסמנו כאן.

יזמיות ויזמים, שמעוניינים להירשם (עד 6.8.17) יוכלו לקרא בעלון המצוי להורדה כאן, את כל הפרטים כולל הרשימה המלאה של הפרסים וההטבות הרבים המובטחים לזוכים.

ההרשמה לתחרות נעשית כאן. התחרות עצמה (בין הנרשמות בישראל) תתקיים גם כן במרקספייס עתידים ב-30.8.17. הרשמה לאירוע ב-30.8.17 - כאן

מורן חביב, (בתמונה מורן חביבמשמאל), סגנית נשיא, יזמויות אסטרטגיות, סירס ישראל ומנחת אירוע ההשקה: "רבים לא יודעים את העובדות על מקומן של הנשים בכלכלה העולמית.

כ-70% מכלל התצרוכת העולמית השנתית ב-2016, שהיקפה עמד על 18 טריליון דולרים, הוצא ע"י נשים. כיום, המודל המוביל של הצמיחה העולמית בתחום הצריכה מצוי בסין, שעברה את ארה"ב ובמיוחד בתחום של יזמות נשית, משקיעות ומנהלות. 

השוק הסיני הוא שוק ענק, ולא פחות גמיש ויזמי מאשר השוק האמריקאי. לכן, השילוב בין היכולת היזמית הנשית הקיימת בישראל לבין האפשרויות הכמעט בלתי מוגבלות של השוק הסיני, הוא אתגר מרתק ופתח להצלחה לכל יזמית. זאת, כי סין מעודדת באופן מובהק שוויון בין המינים ומעודדת יזמות נשית". 

נעמי מרילס, (בתמונה משמאל), מנהלת פיתוח עסקי, DLA Piper: "אנו אחד ממשרדי עורכי הדין הגדולים בעולם. נעמי מרילס

אולם, אנו מתמחים בכמה תחומים ובראשם עידוד יזמות נשית ובמיוחד יזמות טכנולוגית. לכן, מייד התחברנו לרעיון של She Loves Tech. 
 
חשוב לנו להבהיר ליזמיות: אתן לא לבד.

אנו כאן כדי לעזור לכן בכל תחום, לא רק בגיוס הון ובצדדים הליגליים.

יש לנו משרדים גדולים וחזקים בכל רחבי העולם ולכן יש לנו רשת ענקית של היכרויות ושת"פים, מה שיכול לסייע לכל יזמית בכל יוזמה ולקדם אותה לכל פינה בעולם"

סיון ויזר, (בתמונה משמאל), מנהסיון ויזרלת הקהילה ב-MerkSpace Atidim: "הקומה, שבה אנו נמצאים כעת באירוע ההשקה, היא הקומה של מיזמים בעולם הספורט. אנו משתפים פעולה עם מספר חברות ענק דוגמת אולימפיה, כדי להריץ את בניית האקסלרטור לסטארטאפים בעולם הספורט ובתחומים המשיקים לספורט.

בקומה מעלינו, יש לנו אקסלרטור המיועד לכל סוגי היזמים מכל הסוגים. זה הסניף הכי גדול שלנו בתל-אביב.

יש לנו עוד 2 סניפים בתל-אביב וממש כעת אנו פותחים סניף נוסף באמסטרדם, שבקרוב מאוד נפרסם פרטים נוספים הנוגעים לאקסלרטור המיוחד הזה.

הייחוד שלנו זו הקהילה, ששמתי לעצמי כמטרה לבנות ולטפח, שכוללת בתוכה גם את מיטב המנטורים המצויים בישראל ואת מיטב המומחים בכל נושא המעניין את היזמים הנכנסים אלינו.

אני מאוד גאה בקהילה, שצמחה וממשיכה לצמוח אצלנו, כי אנו מרגישים כמו משפחה אחת גדולה המעודדת מצוינות. זו הסיבה, שהתחברנו ל-She Loves Tech, כי אלה בדיוק הערכים, שאנו מאמינים בהם".

קרן קיי, (בתמונה משמאקרן קייל), מייסדת משותפת וסמנכ"לית שיווק, Innovesta: "התחלתי בקריירת היזמות שלי בעולם הקריאטיב, הפרסום והמכירות, אבל די מהר שיניתי כיון ונכנסתי לבניית פלטפורמה חדשה ליזמים.

בפלטפורמה הזו אנו מסייעים ליזמים במיוחד בשלבים הראשונים, ממש בתחילת הדרך, ומלווים אותם כדי לממש את החלום שלהם בכיוון הנכון, ממש בצעדיהם הראשונים.

אנו יודעים להפגיש נכון את היזמים עם המשקיעים המתאימים להם ויכולים לייצר דו שיח נכון בין הצדדים".

אורלי דהן, (בתמונה משמאל), מנאורלי דהןהלת קהילת אקומושיין: "אנו מסגרת יזמית המקדמת סטארטאפים בתחום התחבורה החכמה. בהתפתחות עולם התחבורה, עד היום בכל מה שנתקלתי בו והתנסיתי בו, מדובר בעולם המבוסס על כך, שכמעט כל העוסקים בו הם גברים.

לכן, אני מקדמת את היזמות הנשית ואני קוראת לנשים לבוא ולהצטרף למהפכה המתרחשת ממש כעת בעולם התחבורה.

אנו עושים המון פעילויות כדי להנגיש את עולם התחבורה לנשים. זה כולל אירועים, האקתונים והכשרות.

אין כל סיבה מדוע נשים לא תוכלנה להוביל מיזמים בעולם התחבורה. בקרוב נבצע האקתון ראשון, שיוקדש במיוחד ליזמות נשית בתחבורה ואני קוראת לכל יזמת לבחון את הפוטנציאל הקיים בתחום הזה ולהצטרף אלינו".

עו"ד מיכל מור, (בתמונה ממיכל מורשמאל), מנהלת שותפה, IDU (איגוד הדירקטורים בישראל): "כשסטארטאפ מתחיל את דרכו בעולם היזמות הוא זקוק בעיקר ל-2 דברים: כסף וידע איך להריץ בהצלחה את העסק החדש שלו.

זה בדיוק מה שאנו עושים ב-IDU. אנו עוזרים לעסקים צעירים לבנות את עצמם ולהשיג מימון.

הדרך להשגת המטרות הללו: אנו מחברים את הדירקטורים הבכירים שלנו לסטארטאפים כדי שיעבדו ביחד.

אני קוראת לסטארטאפים, שמחפשים מנטורים טובים ומנוסים ומחפשים את המסגרת, שתכוון ותסייע להם בצעדיהם הראשונים, ליצור אתנו קשר ולקבל מענה לצורך הזה - אצלנו.

יש לנו כבר כמה סיפורי הצלחה מעוררי השראה והדלת שלנו פתוחה ליזמיות נוספות".

אנדריאה לי, (בתמונה משמאל), אנדריאה לימנהלת פיתוח עסקי She Loves Tech ומנהלת היוזמה בישראל: "אני מקדמת יוזמה עולמית המתבצעת ממש כעת בכל רחבי העולם, במספר מרכזי יזמות, עם מטרה להביא יזמיות לסין, מכל אחת מהמדינות המשתתפות ביוזמה הזו. 

ישראל היא Startup Nation ולכן בחרנו את ישראל להיות חלוצה, שתוצג בפני השוק הסיני, באירוע הגדול, שייערך בבייג'ין בספטמבר הקרוב. 

לא אחת שואלים אותי: למה סין? למה לא ארה"ב? יש לי תשובה מאוד מסודרת וגם נתונים וסטטיסטיקות המצביעות על היתרונות שיש לסין.

לסין יש פוטנציאל ענק, אבל הוא הרבה יותר ענק לנשים. אין תהליכי קידום ממוסדים של נשים בארה"ב וכמות היזמיות והמשקיעות שם היא מאוד נמוכה, גם בהשוואה לישראל. נשים יזמיות בסין יש יותר מאשר בכל מקום אחר בעולם. אלו העובדות. 

לכן, היקף ההזדמנויות לנשים בסין הוא עצום. נשים מקבלות עדיפות בסין, במיוחד יש עדיפות ליזמיות בתחילת דרכן. 

היוזמה שלנו היא שילוב של כמה גופים מובילים בסין ובכללם: Lean In China ו- Tech Rock עם כל הארגונים והעסקים הגדולים ביותר שניתן לחשוב עליהם בסין ובמדינות דרום מזרח אסיה. 

התחרות, שתהיה השנה, היא התחרות השלישית המתקיימת בסין ובשנתיים הקודמות המתחרות, שזכו בסין, יכולות לספר בעצמן על ההצלחה היוצאת מהכלל שלהן גם בגיוסי הון וגם בשת"פים.

תודתי לכל נותני החסות, לכל המרצות, שהתנדבו להופיע, לשתף ולעזור, ובמיוחד אני מודה לשרון גשרון גל-אורלאור, (בתמונה משמאל), יועץ לענייני אסטרטגיית ניהול חדשנות, ישראל - סין,  שבלעדיו המיזם הזה לא היה יכול לצאת לדרך בישראל

השנה, עבור השוק הישראלי, הגדלנו, ולמעשה אף הכפלנו, את היקף הפרסים לזוכות מישראל, עם הטבות ייחודיות שיש רק בישראל. אנו מחפשים יזמיות בתחילת דרכן או יזמים המפתחים פתרונות ומוצרים לנשים. 

אני מזמינה יזמיות להירשם לתחרות ולכל מי שמתעניין ביזמות בשוק הסיני להגיע לאירוע המסכם בישראל, שייערך במרקספייס עתידים ב-30.8.17, אירוע, שבו נבחר את הזוכות, שתצאנה לבייג'ין"..  

אורית קנטורוביץ' (בתמונה מש
אורית קנטרוביץמאל), מנהלת בכירה באורקל ישראל: "אנו באורקל מעודדים את הנשים להצטרף לעולם ההייטק.

כעת אני נמצאת במהלך של גיוס לתחום המכירות באורקל ואני מעודדת נשים להצטרף אלינו.

אני מציעה לנשים לבוא אלינו לקריירה, שיש בה יכולת מעשית ממש כעת, יכולת לטפס למשרות הניהוליות הפתוחות בפניהן בעולם המכירות והשיווק".


עו"ד נעמי אסיא, (בתמונה משמנעמי אסיאאל), מנכ"לית ומייסדת משרדי נעמי אסיא ושות', משרד עורכי דין, עורכי פטנטים ונוטריונים: "המשמעות של IP היא קודם כל Design - עיצוב. אני מאמינה ומציעה ליזמים לחפש דרך קודם כל לרשום Design ולקבל הגנה על העיצוב ('מדגם'). 

בנוסף, רבים שוכחים, שבעולם התוכנה נמצא המושג הוותיק 'זכויות יוצרים' וניתן לנצל זאת להגנה על הפיתוח.

פטנט, לפי לדעתי ונסיוני, הוא רק שלב שלישי ולא ראשון בהגנות על ה-IP. בפטנטים חשוב לדעת איך מבצעים מוניטיזציה מהם.

רק לרשום פטנט, זה לא נותן הרבה תועלת. לכן, חשוב לדעת איך מנהלים את הנכס הזה, איך נותנים לו ערך. פטנט, שמנוהל נכון, מעלה מאוד את הערך של המיזם בעיני המשקיעים והשותפים הפוטנציאליים.

למי שנכנס לעולם הפטנטים ולמי שנכנס לשוק האמריקאי עם יוזמה, חשוב שידע, שיש גם צדדים שליליים לתחום הזה, דוגמת 'טרולים של פטנטים'. אנו מנהלים לא אחת מאבקים די מוצלחים גם בתחום הזה".

אריאלה סוויד, (בתמונה משמאל), מנכאריאלה סוויד"לית, מנהלת הקהילה ומייסדת משותפת, TLV-Generator: "אני מנהלת את האקסלרטור הייחודי והיחיד בעולם המוביל סטארטאפים משלב הרעיון עד למוצר עובד עם לקוח או לקוחות ומוביל אותו להצלחה.

זאת, בפרק זמן מאוד מהיר, תוך פחות מ-120 יום. 

לי אישית היה קל להתחבר למסרים של She Loves Tech ולכן היינו נותני החסות הראשונים של היוזמה הזו. יחד עם זאת, ההצלחה שלנו היא לא רק של נשים, יש אצלנו גם גברים מנוסים ומובילים, כל אחד בתחומו, ובכללם: טל כתרן, אבי וייס ואלי סוויד

ממש בימים האחרונים, קלטנו לאקסלרטור TLV-Generator מיזם חדש ומאוד מבטיח, שעומדת בראשו יזמית. עדיין איננו יכולים לחשוף אותה, אבל זה בדיוק מגשים את השאיפה של כולנו כאן - לקדם יזמות נשית.

אני קוראת ליזמיות להצטרף אלינו ולהגשים את החלומות שלהן".

שירה פרידה, (בתמונה משמאל), מייסדשירה פרידהת, פינטק פיבר ו-Finance Group 432: "זו פעם ראשונה, שאנו נחשפות ביוזמה שלנו.

אנו מתכננות לבצע את האירוע הראשון הממוקד ביזמים וביזמיות בעולם הפינטק ומפגיש בין יזמים למשקיעים מכל העולם. אנו רואות את הפינטק כתחום בצמיחה בכל העולם ומאמינות, שיש לקדם את היזמים לתחום הזה.

הדגש שלנו הוא על פתרונות, פתרונות בעולם הפינטק, בדגש על מגזרי ה-SMB, שבהם הנוכחות של נשים מאוד משמעותית.

כמי שעבדה במשך 16 שנים ועדיין עובדת עם נשים רבות (וגברים) עצמאיות, עצמאים, בעלות ובעלי עסקים, אני רואה את הבדלי התפיסה והבדלים בהתנהגות בסביבה העסקית בין נשים לגברים. איננו בנויים אותו הדבר מהבסיס ומכאן נראה לי הגיוני כי גם בתחום העסקי יהיו לנו צרכים שונים.

להערכתי, המיזמים הגדולים והמבטיחים ביותר בעולם בשנים הקרובות יהיו בתחומי עולמות הפינטק ואין סיבה, שנשים לא תהיינה מובילות בתחום הזה. אני קוראת ליזמיות וגם ליזמים, שמתעניינים בתחום, לפנות אלי".

אריאלה ברגר, (באריאלה ברגרתמונה משמאל), חברה בכירה בסיגנל: "יש כיום ערך אסטרטגי העולה במהירות של נכסי AI טכנולוגיים. החיבור של סין-ישראל יוצר הזדמנויות גלובליות לנשים בהיקף עצום. סין השקיעה בישראל כ-16 מיליארד דולרים עד היום, שזה דבר שלא ידוע, והסיבה להיקף ההשקעה העצום הזה הוא מאוד ברור: ישראל היא מקום מוביל בחדשנות ויזמות.

אני מאמינה, שהכוח החזק ביותר כיום בהתפתחות היזמות העולמי הוא ה-AI. זה לא הייפ. זה תחום המוביל תחומים רבים אחרים, שנמצאים בצמיחה מטורפת דוגמת ה-IoT, הרובוטיקה, מדפסות 3D, סייבר ועוד.

אנו מצויים כיום בנקודת פיתול משמעותית, הגענו למצב שבו, מערכות AI מפתחות ומקדמות מערכות AI חדשות בעצמן, בלי נוכחות של בני אדם באמצע. אי אפשר לחשוב על המהפכה הדיגיטלית בלי AI ואני מאמינה, שישראל יכולה להיות מובילה גם בתחום הזה וסין זה שוק יעד חשוב ביותר.

אני מאמינה, שאנו נמצאים כעת בעולם שאני קוראת לו: Globalization Version 2.0. מי שמעוניינת ללמוד על התחום מוזמנת לקרוא על התחום הזה כאן". 

קרן אטיה-ליטאני, (בתמונה משמקרן אטיה-ליטניאל), מייסדת Socialize Salon: "לקריירת היזמות הגעתי לאחר הולדת הבן השני שלי, שאז הסתכלתי במראה ובחנתי אם הקריירה המצליחה שלי כשכירה בחברות ענק בתחומי ההייטק, היא העתיד שלי והרצון הפנימי שלי.

אני כעת כותבת ספר על נשים במאה ה-21. המסע ליזמות אצלי היה מהלך מאוד מורכב, קשה ומסוכן. הקמתי קהילה אבל חיפשתי קהילה תומכת, קבוצה, שתלך בדרך שלי, שמבינה שהעולם משתנה.

כיום, אנו מפיעים בכל מקום ברחבי הארץ במתכונת שבניתי, שבה אנו מערבבים למידה וחשיפה בעולמות ההייטק עם בידור. המצאתי פורמט חדש בעולם ההיטק, שהוא שינוי מעולם הכנסים המוכר ואנו כעת מקבלים ביקוש מכל כיוון, גם מארגונים גדולים. 

אני מאמינה ומדברת על כך, שיזמות מתחילה מלהכיר את עצמך. יזמות לא תמיד קשורה לטכנולוגיה. אני מאמינה, שאנו צריכים לאמץ את הגישה היזמית פשוט כדי לשרוד, כי העולם הפך ליזמי.

לכן, חשוב לחפש את היוזמה מבפנים, מהנפש הפנימית. כדי להיות מצלחינים, צריך קודם כל להכיר את עצמנו מבפנים.

כל אחד או אחת צריכה למצוא דבר ייחודי משלה, גם אם הוא נראה כלפי חוץ כדבר מטופש וחסר ערך. אני קוראת לנשים: אסור לוותר על הגשמת החלום העצמי שלכן". 

במהלך האירוע התקיים פאנל של נשים יזמיופאנל She Loves Techת (בתמונה משמאל), בהנחייתה של אנדריאה לי (ראשונה מימין) בהשתתפות של:

מורן שקד, מנהלת ב-WMN, אקסלרטור מכוון לנשים מיסודה של מירב אורן. מורן תיארה את הניסיון שלה ביזמות בתחום הפיננסי בפעילות המכוונת לנשים.

לדברי מורן, בארה"ב ב-42% מבתי האב המפרנס העיקרי הוא אישה ולכן יש כאן סוג חדש של כלכלה, של נשים הזקוקות לפתרונות פיננסיים, שמתאימים למבנה הכלכלי החדש של המושג משפחה, במאה ה-21. 

פגי מזרחי, סגנית נשיא באינדיגו גלובל, שתיארה את הניסיון שלה מסין ומישראל אליה הגיעה לפני כעשור וציינה, שהשילוב של היזמות הישראלית, שמתחילה מלמטה, מתאים מאוד לגישה הסינית, שמתחילה מלמעלה. כך, שיש כאן שילוב מנצח. 

דניאלה קנדל, מנהלת אסטרטגית ב-Start-Up Nation Central, שתיארה את הניסיון היזמי שלה והפלטפורמה הנוכחית העוסקת בגיוס השקעות וחשיפת יזמויות בישראל לעולם הרחב. לדבריה, בישראל עדיין לא גילו באמת את הפוטנציאל שיש לסין.

שרון צ'ן, מנהלת NUS - האוניברסיטה הלאומית של סינגפור, מחלקת יחסי חוץ,  שתיארה את היוזמה של סינגפור לעודד יזמות גם בסינגפור וגם ליזמים מרחבי העולם, כדי לנצל את ההזדמנויות והפוטנציאל שיש בסינגפור, תוך כדי תהליך למידה אקדמית של תחום היזמות. למחזורים הראשונים של התכנית יש כבר כמה סיפורי הצלחה מעוררי השראה.

ליוזמת NUS יש כבר 9 מרכזים (Hubs) ברחבי העולם כולל מרכז חדש, שכעת נפתח בישראל והיא קוראת ליזמים ישראליים להצטרף לתכנית האטרקטיבית הזו (כאן). 

תמונות מאירוע ההשקה של יוזמת She Loves Tech (תמונות רבות נוספות - כאן). 
She Loves Tech event
She Loves Tech 2
She Love Tech 3



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים