שינוי שיטת התמיכה בלקוחות בארגונים ובעסקים: שירות מקוון בשיתוף הלקוח

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> שינוי שיטת התמיכה בלקוחות בארגונים ובעסקים: שירות מקוון בשיתוף הלקוח
אורקל חושפת לציבור הלקוחות הגדול שלה (בשיתוף ארגון משתמשי אורקל בישראל), את הגישה החדשה של שירות הלקוחות, גישה המבוססת על מעורבות פעילה של הלקוחות בתהליך השירות, שהופך להיות מקוון, פרסונלי ואינטראקטיבי.
מאת: אבי וייס, 16.5.15, 20:00אבי אהרונוביץ'

ביום 12.5.15 התכנסו עשרות מחברי ארגון משתמשי אורקל בישראל - ilOUG, כדי להתעדכן ולהכיר מקרוב את המרכז לשירות לקוחות המשודרג של אורקל וללמוד כיצד ניתן לפיק את המירב והמיטב משירותי התמיכה של אורקל.

אבי אהרונוביץ', יו"ר ארגון משתמשי אורקל בישראל (בתמונה משמאל): "ארגון משתמשי אורקל בישראל הוקם ב-1998 ומונה כיום מעל ל-9,000 חברים רשומים. הפוקוס של הארגון כיום הוא בתחום קיום מפגשים מקצועיים, מפגשים טכנולוגיים ואפליקטיביים, כולל חשיפת סיפורי לקוחות, תוך שיתוף פעולה הדוק עם קהילות שכנות לנו באזור המזרח התיכון ובעולם. 

ב-9-10 ליוני 2015 נערוך יומיים מרוכזים של מפגש של הקהילה במלון דן כרמל בחיפה, אירוע בשם ilOUG Tech Days. הוא יכלול כ-50 הרצאות מקצועיות של מיטב המומחים מעולם הפתרונות של אורקל מהארץ ומהעולם. 

פעילות הארגון כולה מבוססת על התנדבות, שמוקדשת כולה למען קהילת משתמשי אורקל בישראל".

צביקה אייזנשטט, סמנכ"ל בכיר, שירות לקוחות, אורקל ישראל (בתמצביקה איזנשטטונה משמאל): "עולם שירות הלקוחות עובר מהפכה, לא רק באורקל. אנו מובילים את המהפכה הזו כחברה מובילה בעולם התוכנה לעסקים ולארגונים. המהפכה הזו די דומה למהפכות אחרות הקיימות בעולם המחשוב, שעובר ממחשבים מקומיים למחשוב ענן. 

האפקטיביות של עולם שירות הלקוחות עוברת מהמצב הקודם, שבו הגיעו אנשי שירות באופן פיזי לכל לקוח, בכל קריאת שירות בעלת משמעות, למצב, שבו כמעט הכל עובר להיות שירות מקוון, שירות, שמשתף את הלקוח בתהליך, מספק לו חוויית שירות אחרת, ומשתף אותו בכל תהליכי השירות.

לכן, ההמלצה הברורה שלנו ללקוחותינו, ביחד עם השותפים שלנו, ללמוד להשתמש בכלים המקוונים. כך, כל משתמש יכול לשדרג לעצמו את רמת השירות, שהוא מקבל, כי הוא זה השולט ברמת השירות. מדובר בקפיצת מדרגה ברמת השירות עם שיפור מאוד משמעותי בהיקף וביכולות.

יש במערכות השירות, שנמצאות כיום בענן, ידע נצבר רב, גם בכלים, באתרים ובפורומים. יש לנו כ-400 אלף מסמכים העונים כמעט על כל בעיה, שניתן לשאול. כך, שברוב המקרים, המשתמש יוכל למצוא תשובה מהירה כמעט לכל בעיה, בכלים חינמיים, שאנו מעמידים לרשות הלקוחות.

המידע העיקרי מרוכז בפורטל הנקרא My Oracle Support. יש לנו מערכת ללמידה עצמית בשם Oracle Learning Library, שאפשר להפעיל אותה גם כאפליקציה על הסמארטפון או הטאבלט. יש לנו מערכת לבדיקת מערכת ההפעלה בשם OSWatcher, שמגיעה יחד עם מערכת OSwatcher Black Box, מערכת שמספקת מידע רב ערך למשתמשים, על מערכת ההפעלה, שרצה מתחת ליישומי אורקל. בנוסף, מידע רב ערך על עדכונים נמצא בפורטל הענן: Oracle Enterprise Manager

למרות שאנו פועלים בגישה של 'דחיפת מידע' ללקוחות, עדיין אפשר למצוא פתרונות, Patches ועדכונים רבים בפורטל העדכונים. יש לנו כלים רבים נוספים, חינמיים, לכל תחום. זה כולל את הכלים הנקראים Support Analyzers.

אנו מספקים פתרונות לתמיכה מלאה בגישת ה-BYOD. כך, שעובדים יוכלו לגשת מכל מקום ועל כל רשת למידע הארגוני בצורה מאובטחת, בלי לערב בזה את החלק הפרטי בסמארטפון או בטאבלט שבידיים שלהם". 

עוזי נבון, מנכ"ל אורקל ישראל (בתעוזי נבון, מנכ"ל אורקל ישראלמונה משמאל): "יש לנו מערכת יחסים ארוכת שנים וטובה עם הלקוחות שלנו. השירות ורמת השירות הם פרמטר הבידול בין החברות המתחרות בשוק שלנו. יש לנו לקוחות ועסקים, שעובדים איתנו מעל ל-30 שנה ובוחרים בנו כל שנה מחדש, בצד לקוחות חדשים, שכל הזמן מצטרפים למשפחת אורקל. הבחירה שלהם בנו מגיעה מרמת השירות, שהם מקבלים.

בגלל הדגש, שאני שם לתחום השירות, נגדיל די בקרוב ב-40% את יחידת השירות שלנו, יחידת השירות האישי של מנהלי תמיכת לקוחות. זאת, כי אנו מאמינים, שהלקוח הוא הדבר העיקרי, שנמצא במרכז הפוקוס שלנו ואנו מאמינים ביחסים הדוקים עם הלקוח, יחסים הנבנים לטווח ארוך". 



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקים, תוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקים, תוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

2/11/17 - 28/10/17 - German Tel Aviv Week 2017  

12-19/11/17 - שבוע היזמות העולמי 2017     

14/11/17 - Red Hat Forum Israel 2017

12/12/17 - Video Trends For 2018 Conference   

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לספטמבר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

קריאה לפיטורים של מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים למיבור - כאן

 
זרקור חברות
 
TLV-Generator
 
TLV-Generator
 
מידע
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Ruckus
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים