תוכנה חדשה לניהול חוויית הלקוח

דף הבית >> חידושים הכרזות >> תוכנה חדשה לניהול חוויית הלקוח
תוכנה חדשה לניהול חוויית הלקוח
מאת: חיים חביב, 29.7.13, 21:30IBM

IBM חשפה חבילת תוכנה המסייעת לארגונים ליצור ולתפעל במהירות וביעילות סביבה מקיפה של חווית לקוח דיגיטאלית, לתקשור יעיל עם לקוחות, עובדים ושותפים עסקיים.
 
כחלק מיזם המסחר החכם של יבמ, מאפשרת תוכנה החדשה למנהלים ועובדים בתחומי השיווק, המכירות, כוח האדם ושימור לקוחות - לייצר, לשתף ולהפיץ תכנים דיגיטאליים בתהליך מהיר, ולהעמידם לשירות משתמשים בערוצי תקשורת ניידת ובמדיה חברתית. כל זאת, ללא צורך במיומנות מקצועית בעולם מערכות מידע ובלא סיוע חיצוני.
 
ביבמ סבורים, כי התפוצה הרחבה של התקנים ניידים והגאות של יישומים מקוונים, מדיה חברתית ומגמות במסחר האלקטרוני מעצבים זן חדש של צרכן, הדורש מהעסק להעמיק את האינטראקציה המקוונת עימו, ולהאיץ קבלת החלטות מבוססות נתונים בתהליכי השיווק, המכירות, שירות הלקוחות ומשאבי האנוש.
 
על מנת להיענות לדרישות אלה, מאפשרת חבילת התוכנה מבית יבמ, Digital Experience, למנהלי שיווק, לספק ללקוחות מידע רלוונטי בכל רגע נתון, ולהציג בפניהם הצעות המבוססות על העדפותיהם האישיות - תוך ניהול התהליך במהירות וביעילות בערוצים דיגיטאליים ובכלי מובייל. כך, למשל, יכולים צוותי שיווק הפועלים בכנסים מקצועיים לפתח כלים לניהול ראיונות יעילים עם לקוחות, להציג שכבות מידע ובהן סרטים, אודיו וטקסט,  ולפרסם את מכלול המידע בערוצים חברתיים, כלי מובייל ובערוצים מקוונים.
 
יותר ויותר מנהלים בכירים בארגונים מכירים כיום בצורך לספק חווית לקוח המותאמת אישית למידות הלקוח כדי לשפר את כושר התחרות בעולם הכלכלה הדיגיטאלית. על פי סקר של חברת הייעוץ פורסטר בקרב אנשי מקצוע בתחום שירות הלקוחות, למעלה מ- 90% מצהירים, כי שיפור השירות ללקוח עומד בצמרת סדרי העדיפויות של הארגון בו הם פועלים.
 
מנהלי משאבי אנוש יכולים להשתמש באותן טכנולוגיות על מנת לקשר בין עובדים חדשים ובין עובדים מנוסים המסוגלים לענות לשאלותיהם, ולשתף תובנות באופן המשפר ומאיץ את תהליך הקליטה של העובד החדש.
 
על מנת לענות לביקוש ההולך ומתרחב לשירותים דיגיטאליים, מגדירות חברות ברחבי העולם תפקיד חדש של "מנהל תחום הדיגיטל", המתמקד בפיתוח אסטרטגיות דיגיטאליות חוצות-ארגון, המשיקות לכל תחומי הפעילות לרבות שיווק, פיתוח מוצרים, שירות לקוחות, ניהול משאבי אנוש וכן הלאה.
  • שיפור חוויית המשתמש הנייד: על פי דו"ח של מורגן סטנלי, 90% ממשתמשי המובייל מחזיקים במכשיר בהישג יד 100% מהזמן. התוכנה החדשה של יבמ מאפשרת למנהלי שיווק ואנשי הצוות שלהם לתכנן במהירות אפליקציית מובייל אחת הניתנת להפעלה על גבי מגוון רחב של מכשירים ומערכות הפעלה - תוך הבטחת אחידות בחוויית המשתמש ושמירה על נוכחות המותג, גם בעת מעבר של הלקוח ממכשיר קצה אחד למשנהו. טכנולוגיית חוויית הלקוח של יבמ מאפשרת לאנשי מקצוע בתחום המסחר האלקטרוני ושירות הלקוחות להעריך במהירות את איכות חוויית הלקוח ולטפל בנקודות הבעייתיות העלולות להוביל לנטישת האתר.
  • ניתוח אנליטי ואופטימיזציה: 84% מהעסקים משלבים כיום כלי ניתוח אנליטי במסגרת סביבת החוויה הדיגיטאלית שלהם. באמצעות יכולות אנליטיות, מסוגלים אנשי שיווק ושירות לקוחות לנתח את פעילות הלקוחות בערוץ נתון, דוגמת מכשיר נייד או עמוד Web. החתכים הייחודיים האלה עשויים להיות משמעותיים בניתוח התנהלות הלקוח לרוחב מכלול הערוצים ובכל זמן, לסייע בזיהוי דפוסים ולאפשר להתאים תוכניות ומוצרים על בסיס תובנות המופקות מהנתונים האלה – בדרך לניצחון בתחרות על הלקוח.
  • יצירת מדיה למכלול ערוצים: צריכת הווידיאו הדיגיטאלי ממשיכה לעלות במהירות, ועסקים חייבים להיענות למגמות החדשות. תוכנת חוויית הלקוח הדיגיטאלית של יבמ מאפשרת לעובדים חסרי רקע טכני ליצור במהירות ובקלות תכני וידיאו בהם ניתן לצפות באתר החברה, ממכשירים ניידים או מטבלטים, כמו גם מאתרי רשת חברתית.
  • אינטראקציה חברתית: יבמ מציעה שילוב מובנה ומוכן לעבודה מידית של פלטפורמת העסקים החברתיים שלה, באופן המאפשר לחברות שילוב החוויה החברתית אל הפורטל או אתר הרשת החברתית בו היא פעילה, דוגמת פייסבוק, לינקדאין או טוויטר. כך, יכולים לקוחות ועובדי החברה לתקשר זה עם זה ביעילות. באמצעות ניתוח אנליטי של תכנים ברשתות חברתיות, יכולים צוותי העבודה בחברה למדוד ולהעריך את עמדת הלקוחות והעובדים לגבי מותגים, מוצרים או חוויית שירות – ולפעול על בסיס הנתונים האלה.
 
עבודה קבוצתית



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

12/12/17 - Video Trends For 2018 Conference   

29-31/1/18 - CybertechTLV 2018  

8/2/18 - Beyond Agile 

13-14/2/18 - Muni Expo 

5/3/18 - GoforIsrael Investment Conference 

13-14/3/18 - NOAH Tel Aviv 2018 

19/3/18 - כנס Teleco 2018    

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

פרשת "השחלת הסיבים" בתשתיות בזק ע"י סלקום ופרטנר - הולכת ומסתבכת - כאן

 
זרקור חברות
 
TLV-GENERATOR
 
TLV-Generator
 
מידע
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Ruckus
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים