7 מכל 10 גולשי אינטרנט בארה"ב משתמשים ב-OTT. נטפליקס ממריאה

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> 7 מכל 10 גולשי אינטרנט בארה"ב משתמשים ב-OTT. נטפליקס ממריאה
נתונים חדשים מארה"ב מצביעים על כך, ששירותי ה-OTT הולכים וצוברים תאוצה, כשכיום 181 מיליון אמריקאים צופים ב-OTT וזה יעלה ל-199.6 מיליון ב-2019. כיום, יש פער ניכר בין יוטיוב (המובילה את עולם ה-OTT) לבין נטפליקס, פער שכנראה ייסגר עד 2019 בגלל צמיחה מהירה מאוד של נטפליקס.
מאת: מערכת Telecom News, 12.10.15, 11:00נטפליקס

מחקר חדש של Parks Associates משרטט וחושף את דפוסי ההתנהגות של משקי הבית בארה"ב בשנה האחרונה בהתייחס לשירותי הטלוויזיה המסורתיים (של חברות הכבלים, הלוויין והבזק):

א. נמצא, ש-10% ממשקי הבית בארה"ב, שיש להם חיבור לאינטרנט, "חתכו את הכבלים" - Cord Cutters. דהיינו: הם התנתקו מהספקים המסורתיים של שירותי הטלוויזיה הרב-ערוצית ועברו ל-OTT (בחינם או בתשלום), מהם רבע (2.5% ממשקי הבית בארה"ב) עשו זאת בשנה האחרונה.

ב. נמצא, שעוד 7% ממשקי הבית בארה"ב, שיש להם אינטרנט, שינמכו (Cord Shavers) את החבילות שלהם בשנה האחרונה (דהיינו: הורידו את העלות, שהם משלמים על חבילות הטלוויזיה). כמעט כולם, שינמכו את החבילות שלהם מחבילות של ספקי טלוויזיה ותיקים ועברו לספקיות OTT. מיעוט קטן שנמך את החבילות משירותי כבלים ולוויין ועבר לשירותי חברות הבזק (בארה"ב, חברות בזק דוגמת AT&T, ורייזון ועוד חברות בזק מקומיות מספקות גם שירותי טלוויזיה). 

ד. נמצא, שעוד 3% ממשקי הבית בארה"ב, שיש להם אינטרנט, מעולם לא היו מנויים על שירותי טלוויזיה מסורתיים (Cord Nevers), אבל הם כן משתמשים בשירותי OTT (בחינם או בתשלום). 

מכאן, שיש אוכלוסייה של כ-20% ממשקי הבית בארה"ב, שהיא כבר לא תהיה לקוחה של שירותי טלוויזיה מסורתיים והיא תצרוך רק OTT. זה די מתאים לתחזיות הקיימות בתחום ה-OTT באירופה

יחד עם זאת, עדיין יש חפיפה די גדולה בין משתמשי ה-OTT למשתמשי שירותי הטלוויזיה המסורתיים בארה"ב. דהיינו: בבית ממוצע, שיש בו שירות טלוויזיה מסורתי בתשלום חודשי, יש בני משפחה הצורכים OTT במקביל ולא במקום השירותים המסורתיים.

במקביל, חברת eMarketer ביצעה תחזית 5 שנתית, מ-2014 עד 2019, לגבי המשתמשים בפס הרחב בארה"ב המשתמשים ב-OTT (חינמי ובתשלום) ומציגה כמה ממצאים מעניינים:

א. היקף המשתמשים ב-OTT גדל בצורה מתונה וימשיך לגדול בצורה עוד יותר מתונה, משום שכבר כיום 7 מכל 10 גולשי אינטרנט בארה"ב משתמש ב-OTT. כך, שאין עוד הרבה לאן לגדול, כמפורט בטבלה הבאה:
משתמשי OTT בארה"ב

ב. מבחינת ההתפלגות בשירותי OTT, אם ב-2014 היקף המשתמשים ביוטיוב היה כמעט כפול מכמות משתמשי נטפליקס, ב-2019 הפער בינהם יצטמצם מאוד ולכן גם הפער בין נטפליקס למתחרותיה הגדולות אמזון ו-Hulu, יתרחב, כמפורט בטבלה הבאה:
התפלגות צופי ה-OTT בין יוטיוב לנטפליקס

נטפליקס העלתה לאחרונה את דמי המנוי החודשיים שלה בדולר ל-9.99 $ לחודש ללקוחות חדשים בלבד (לקוחות ותיקים ימשיכו לשלם 8.99 $ לחודש). כ"כ, החבילה היקרה יותר של נטפליקס, שכוללת תמיכה ב-4 מסכים במקביל וב-4K, נשארה במחיר של 11.99 $ לחודש. גם חבילה משונמכת של נטפליקס ללא HD ולמסך אחד נשארה 7.99 $ לחודש. לשם השוואה: Hulu עולה 7.99 $ לחודש בחבילה הבסיסית ואמזון עולה 75 $ לשנה, שזה 6.25 $ לחודש. 
צפייה באינטרנט



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נפתחה ההרשמה למחזור הראשון של TLV Generator. ההרשמה - כאן

חנות המוצרים המובילה מסין -Chinabuy בעברית ובמחירי מבצע מטורפים

ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקים, תוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקים, תוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.
 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

15-16.2.17 - GLOBAL INVESTOR SUMMIT OurCrowd    

6-7.3.17 - BrainTech 2017 

22.3.17 - GEMIC - TLV

29/3/17 - Telco2017 - תערוכת מוקדים טלפוניים  

25-29/6/17 - Cyber Week 2017  

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לדצמבר 2016 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

התרגיל לחיסול "השוק הסיטונאי" כבר כמעט מוכן, קוראים לו Vectoring - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

הפלופ הבא של "השוק הסיטונאי" שירות SLU (שבלעדיו הנוטשים יחזרו לבזק) - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

חי בסרט: סמנכ"ל הכלכלה במש' התקשורת בטוח שהתכנית שחיבר תצא לפועל - כאן

מכרז התדרים ל-LTE הסתיים (בחלוקת תדרים) בדיוק כמו שהחל: בפלופ - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2015 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן

האם נטפליקס זקוקה לרישיון כדי לפעול, לשדר ולמכור שירותים בישראל? - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

איגוד האינטרנט התקין מערכת המסכנת את חברות האינטרנט וגולשי האינטרנט - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2016 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
MediaVenus
 
TLV-Generator
 
 
Telecom Experts
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
TLV-Generator
 
ChinaBuy
 
טלי וייס
 
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים