7 מכל 10 גולשי אינטרנט בארה"ב משתמשים ב-OTT. נטפליקס ממריאה

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> 7 מכל 10 גולשי אינטרנט בארה"ב משתמשים ב-OTT. נטפליקס ממריאה
נתונים חדשים מארה"ב מצביעים על כך, ששירותי ה-OTT הולכים וצוברים תאוצה, כשכיום 181 מיליון אמריקאים צופים ב-OTT וזה יעלה ל-199.6 מיליון ב-2019. כיום, יש פער ניכר בין יוטיוב (המובילה את עולם ה-OTT) לבין נטפליקס, פער שכנראה ייסגר עד 2019 בגלל צמיחה מהירה מאוד של נטפליקס.
מאת: מערכת Telecom News, 12.10.15, 11:00נטפליקס

מחקר חדש של Parks Associates משרטט וחושף את דפוסי ההתנהגות של משקי הבית בארה"ב בשנה האחרונה בהתייחס לשירותי הטלוויזיה המסורתיים (של חברות הכבלים, הלוויין והבזק):

א. נמצא, ש-10% ממשקי הבית בארה"ב, שיש להם חיבור לאינטרנט, "חתכו את הכבלים" - Cord Cutters. דהיינו: הם התנתקו מהספקים המסורתיים של שירותי הטלוויזיה הרב-ערוצית ועברו ל-OTT (בחינם או בתשלום), מהם רבע (2.5% ממשקי הבית בארה"ב) עשו זאת בשנה האחרונה.

ב. נמצא, שעוד 7% ממשקי הבית בארה"ב, שיש להם אינטרנט, שינמכו (Cord Shavers) את החבילות שלהם בשנה האחרונה (דהיינו: הורידו את העלות, שהם משלמים על חבילות הטלוויזיה). כמעט כולם, שינמכו את החבילות שלהם מחבילות של ספקי טלוויזיה ותיקים ועברו לספקיות OTT. מיעוט קטן שנמך את החבילות משירותי כבלים ולוויין ועבר לשירותי חברות הבזק (בארה"ב, חברות בזק דוגמת AT&T, ורייזון ועוד חברות בזק מקומיות מספקות גם שירותי טלוויזיה). 

ד. נמצא, שעוד 3% ממשקי הבית בארה"ב, שיש להם אינטרנט, מעולם לא היו מנויים על שירותי טלוויזיה מסורתיים (Cord Nevers), אבל הם כן משתמשים בשירותי OTT (בחינם או בתשלום). 

מכאן, שיש אוכלוסייה של כ-20% ממשקי הבית בארה"ב, שהיא כבר לא תהיה לקוחה של שירותי טלוויזיה מסורתיים והיא תצרוך רק OTT. זה די מתאים לתחזיות הקיימות בתחום ה-OTT באירופה

יחד עם זאת, עדיין יש חפיפה די גדולה בין משתמשי ה-OTT למשתמשי שירותי הטלוויזיה המסורתיים בארה"ב. דהיינו: בבית ממוצע, שיש בו שירות טלוויזיה מסורתי בתשלום חודשי, יש בני משפחה הצורכים OTT במקביל ולא במקום השירותים המסורתיים.

במקביל, חברת eMarketer ביצעה תחזית 5 שנתית, מ-2014 עד 2019, לגבי המשתמשים בפס הרחב בארה"ב המשתמשים ב-OTT (חינמי ובתשלום) ומציגה כמה ממצאים מעניינים:

א. היקף המשתמשים ב-OTT גדל בצורה מתונה וימשיך לגדול בצורה עוד יותר מתונה, משום שכבר כיום 7 מכל 10 גולשי אינטרנט בארה"ב משתמש ב-OTT. כך, שאין עוד הרבה לאן לגדול, כמפורט בטבלה הבאה:
משתמשי OTT בארה"ב

ב. מבחינת ההתפלגות בשירותי OTT, אם ב-2014 היקף המשתמשים ביוטיוב היה כמעט כפול מכמות משתמשי נטפליקס, ב-2019 הפער בינהם יצטמצם מאוד ולכן גם הפער בין נטפליקס למתחרותיה הגדולות אמזון ו-Hulu, יתרחב, כמפורט בטבלה הבאה:
התפלגות צופי ה-OTT בין יוטיוב לנטפליקס

נטפליקס העלתה לאחרונה את דמי המנוי החודשיים שלה בדולר ל-9.99 $ לחודש ללקוחות חדשים בלבד (לקוחות ותיקים ימשיכו לשלם 8.99 $ לחודש). כ"כ, החבילה היקרה יותר של נטפליקס, שכוללת תמיכה ב-4 מסכים במקביל וב-4K, נשארה במחיר של 11.99 $ לחודש. גם חבילה משונמכת של נטפליקס ללא HD ולמסך אחד נשארה 7.99 $ לחודש. לשם השוואה: Hulu עולה 7.99 $ לחודש בחבילה הבסיסית ואמזון עולה 75 $ לשנה, שזה 6.25 $ לחודש. 
צפייה באינטרנט



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

12/12/17 - Video Trends For 2018 Conference   

29-31/1/18 - CybertechTLV 2018  

8/2/18 - Beyond Agile 

13-14/2/18 - Muni Expo 

5/3/18 - GoforIsrael Investment Conference 

13-14/3/18 - NOAH Tel Aviv 2018 

19/3/18 - כנס Teleco 2018    

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

פרשת "השחלת הסיבים" בתשתיות בזק ע"י סלקום ופרטנר - הולכת ומסתבכת - כאן

 
זרקור חברות
 
TLV-GENERATOR
 
TLV-Generator
 
מידע
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Ruckus
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים