75% מהלקוחות מעוניינים להגיע פיזית לחנות - טכנולוגיה לא תחליף מגע אנושי

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> 75% מהלקוחות מעוניינים להגיע פיזית לחנות - טכנולוגיה לא תחליף מגע אנושי
75% מהלקוחות מעוניינים להגיע פיזית לחנות - טכנולוגיה לא תחליף מגע אנושי
מאת: מערכת Telecom News, 28.7.16, 18:21שיווק דיגיטלי

בוועידת ישראל למסחר אלקטרוני Go eCommerce הציג מנהל הדיגיטל של מרקס אנד ספנסר את ניסיונו בשיווק דיגיטלי ונציג השיווק הגלובלי של פייסבוק הציג תובנות על השיווק הדיגיטלי.
 
ועידת ישראל הרביעית למסחר אלקטרוני eCommerce  Go של מידע כנסים,TECH us to the future , שהתקיימה היום, הציגה את המגמות הבולטות בתחום המסחר המקוון בישראל ובעולם. במסגרת הוועידה, מנכ"לים של חברות מובילות בתחום המסחר האלקטרוני דנו והציגו הטרנדים האחרונים וטכנולוגיות חדשניות, שתשפענה על המסחר המקוון.

בלטו דבריו של מרקוס איסט, מנהל הדיגיטל העולמי של  Spencer & Marks. איסט הוא טכנולוג המתמקד בחוויית לקוח בעל רקורד יזמי, שמתמקד בשינוי ארגוני למסחר חברתי באמצעות טרנספורמציה דיגיטלית. הוא עבד והנהיג שינויים במותגים מובילים כמו: Apple ו-.IBM

איסט: "במרקס אנד ספנסר, חברת ענק עם כ-1000 חנויות בכל העולם, עם 250 שנות היסטוריה, האתגר הוא להנגיש את המותג בדיגיטל ולתת שירות ללקוחות און ליין. כבר בשנה שעברה ביקרו למעלה מ-8 מיליון לקוחות און ליין, וזאת עשינו באמצעות חכמת ההמון - המידע והתובנות של הלקוחות עצמם. באמצעות פרסונליזציה ולימוד המידע שיש לנו, אנו מספקים הצעות שרלוונטיות ללקוחות. ועם זאת, 75% מהלקוחות מעוניינים להגיע פיזית לחנות כדי לאסוף את המוצר, עדיין אין תחליף למגע האנושי.

המטרה כעת היא לשלב את הטכנולוגיות בחנויות הפיזיות: חשובה היכולת לשלב את הטכנולוגיה בתוך החנויות עצמן. וגם הסמארטפון יהיה המכשיר הכי קריטי בעתיד. אין זמן לדון בסוגיה הפסיכולוגית אבל מסתבר, שרווקים נוגעים בסמארטופון לפני שהם הולכים לישון וברגע שהם קמים. לפני 10 שנים לא היה לכולם נייד, והיו אנשים שאמרו, שהסמארטפון לא יעבוד. זה לא תמיד קל לחזות את העתיד, אבל די קל לומר, שהטכנולוגיה היא כאן והיא נוחה פשוטה לשימוש. לכן, קריטי להיות מוביל באמצעות המובייל ולכן שמים דגש עיקרי במרקס אנד ספנסר על שימוש במובייל".
 
רועי כהן, גולבל מרקטינג בפייסבוק: "בביקורים שלי בארץ אני אוהב לעשות סיבוב בשוק. ומה שקורה בדיגיטל זה מקביל לשוק, אנשים מסתובבים ומשווים מחירים.

כדי לתפוס את הלקוח צריך להציע לו ערך מוסף, שיובן מידית. לכן, למשל, אמזון מצליחים, כי הם נותנים ערך ברור של הגעה מהירה תוך 24 שעות.

בנוסף, חשוב מאד לפנות לכל לקוח פרסונלית עם המסר המתאים לו. מי שאומר אותו הדבר לכל האנשים לא יהפוך אותם ללקוחות.

דבר חשוב נוסף, הוא 'להיות שם רגע לפני' - לגרום לאנשים לרצות להגיע אלי עוד לפני שהוא החליט להגיע לשוק. להיות גבוה בתודעה אצלם".
 



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

29-31/1/18 - CybertechTLV 2018  

7/2/18 - iNNOVEX2018 

8/2/18 - Beyond Agile 

13-14/2/18 - Muni Expo 

5/3/18 - GoforIsrael Investment Conference 

13-14/3/18 - NOAH Tel Aviv 2018 

19/3/18 - כנס Teleco 2018    

15/5/18 - Israel's annual Programmatic Video conference  

23/5/18- EcoMotion Main Event 2018 

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

סלקום החלה למכור חיבורי סיבים לבתים בחבילות מתחרות לפרטנר - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2017 בעולם התקשורת והייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
TLV-GENERATOR
 
TLV-Generator
 
מידע
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Ruckus
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים