75% מהלקוחות מעוניינים להגיע פיזית לחנות - טכנולוגיה לא תחליף מגע אנושי

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> 75% מהלקוחות מעוניינים להגיע פיזית לחנות - טכנולוגיה לא תחליף מגע אנושי
75% מהלקוחות מעוניינים להגיע פיזית לחנות - טכנולוגיה לא תחליף מגע אנושי
מאת: מערכת Telecom News, 28.7.16, 18:21שיווק דיגיטלי

בוועידת ישראל למסחר אלקטרוני Go eCommerce הציג מנהל הדיגיטל של מרקס אנד ספנסר את ניסיונו בשיווק דיגיטלי ונציג השיווק הגלובלי של פייסבוק הציג תובנות על השיווק הדיגיטלי.
 
ועידת ישראל הרביעית למסחר אלקטרוני eCommerce  Go של מידע כנסים,TECH us to the future , שהתקיימה היום, הציגה את המגמות הבולטות בתחום המסחר המקוון בישראל ובעולם. במסגרת הוועידה, מנכ"לים של חברות מובילות בתחום המסחר האלקטרוני דנו והציגו הטרנדים האחרונים וטכנולוגיות חדשניות, שתשפענה על המסחר המקוון.

בלטו דבריו של מרקוס איסט, מנהל הדיגיטל העולמי של  Spencer & Marks. איסט הוא טכנולוג המתמקד בחוויית לקוח בעל רקורד יזמי, שמתמקד בשינוי ארגוני למסחר חברתי באמצעות טרנספורמציה דיגיטלית. הוא עבד והנהיג שינויים במותגים מובילים כמו: Apple ו-.IBM

איסט: "במרקס אנד ספנסר, חברת ענק עם כ-1000 חנויות בכל העולם, עם 250 שנות היסטוריה, האתגר הוא להנגיש את המותג בדיגיטל ולתת שירות ללקוחות און ליין. כבר בשנה שעברה ביקרו למעלה מ-8 מיליון לקוחות און ליין, וזאת עשינו באמצעות חכמת ההמון - המידע והתובנות של הלקוחות עצמם. באמצעות פרסונליזציה ולימוד המידע שיש לנו, אנו מספקים הצעות שרלוונטיות ללקוחות. ועם זאת, 75% מהלקוחות מעוניינים להגיע פיזית לחנות כדי לאסוף את המוצר, עדיין אין תחליף למגע האנושי.

המטרה כעת היא לשלב את הטכנולוגיות בחנויות הפיזיות: חשובה היכולת לשלב את הטכנולוגיה בתוך החנויות עצמן. וגם הסמארטפון יהיה המכשיר הכי קריטי בעתיד. אין זמן לדון בסוגיה הפסיכולוגית אבל מסתבר, שרווקים נוגעים בסמארטופון לפני שהם הולכים לישון וברגע שהם קמים. לפני 10 שנים לא היה לכולם נייד, והיו אנשים שאמרו, שהסמארטפון לא יעבוד. זה לא תמיד קל לחזות את העתיד, אבל די קל לומר, שהטכנולוגיה היא כאן והיא נוחה פשוטה לשימוש. לכן, קריטי להיות מוביל באמצעות המובייל ולכן שמים דגש עיקרי במרקס אנד ספנסר על שימוש במובייל".
 
רועי כהן, גולבל מרקטינג בפייסבוק: "בביקורים שלי בארץ אני אוהב לעשות סיבוב בשוק. ומה שקורה בדיגיטל זה מקביל לשוק, אנשים מסתובבים ומשווים מחירים.

כדי לתפוס את הלקוח צריך להציע לו ערך מוסף, שיובן מידית. לכן, למשל, אמזון מצליחים, כי הם נותנים ערך ברור של הגעה מהירה תוך 24 שעות.

בנוסף, חשוב מאד לפנות לכל לקוח פרסונלית עם המסר המתאים לו. מי שאומר אותו הדבר לכל האנשים לא יהפוך אותם ללקוחות.

דבר חשוב נוסף, הוא 'להיות שם רגע לפני' - לגרום לאנשים לרצות להגיע אלי עוד לפני שהוא החליט להגיע לשוק. להיות גבוה בתודעה אצלם".
 



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נפתחה ההרשמה למחזור הראשון של TLV Generator. ההרשמה - כאן

חנות המוצרים המובילה מסין -Chinabuy בעברית ובמחירי מבצע מטורפים

ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקים, תוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקים, תוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.
 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

24-25/1/17 - יריד חדשנות אורבנית של השלטון המקומי

15-16.2.17 - GLOBAL INVESTOR SUMMIT OurCrowd    

6-7.3.17 - BrainTech 2017 

22.3.17 - GEMIC - TLV

29/3/17 - Telco2017 - תערוכת מוקדים טלפוניים  

25-29/6/17 - Cyber Week 2017  

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לדצמבר 2016 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

התרגיל לחיסול "השוק הסיטונאי" כבר כמעט מוכן, קוראים לו Vectoring - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

הפלופ הבא של "השוק הסיטונאי" שירות SLU (שבלעדיו הנוטשים יחזרו לבזק) - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

חי בסרט: סמנכ"ל הכלכלה במש' התקשורת בטוח שהתכנית שחיבר תצא לפועל - כאן

מכרז התדרים ל-LTE הסתיים (בחלוקת תדרים) בדיוק כמו שהחל: בפלופ - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2015 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן

האם נטפליקס זקוקה לרישיון כדי לפעול, לשדר ולמכור שירותים בישראל? - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

איגוד האינטרנט התקין מערכת המסכנת את חברות האינטרנט וגולשי האינטרנט - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2016 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
MediaVenus
 
TLV-Generator
 
 
Telecom Experts
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
TLV-Generator
 
ChinaBuy
 
טלי וייס
 
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים