ExperienceOne - ערכת תוכנה מתקדמת לשיפור הקשר עם הלקוחות

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> ExperienceOne - ערכת תוכנה מתקדמת לשיפור הקשר עם הלקוחות
ExperienceOne - ערכת תוכנה מתקדמת לשיפור הקשר עם הלקוחות
מאת: חיים חביב, 19.5.14, 13:55IBM

יבמ חשפה חבילת תוכנה משולבת של כלים לסביבת ענן ובאתר הלקוח, שמסייעים לחברות לשפר תקשורת ומגע עם לקוחותיהן, תוך שילוב שיטות ומאמצים בתחומי השיווק, המכירות והשירות.

סקר, שערכה לאחרונה IBM בקרב קבוצה, שהקיפה כ-4,200 מנהלים בכירים, מצביע, שלמעלה ממחציתם מעצבים מחדש את ארגוניהם במטרה להדק יותר את הקשר עם לקוחותיהם. המחקר מצא, שחברות, שמציגות ביצועים משופרים מאלה של מתחריהם בשוק, ממוקדות בהצעת ערך מוסף ללקוח בכל מגע עמו, ובכלל זה באינטראקציות אותן הוא מנהל עם שותפיו העסקיים. השאיפה לביסוס התקשרות עמוקה יותר משותפת ל-90% מהמנהלים הבכירים.

החבילה החדשה נשענת על טכנולוגיות חדשניות, שפותחו בחטיבת המחקר והפיתוח של יבמ בהשקעה של יותר משלושה מיליארד דולרים, כמו גם למסע רכישות דוגמת Sterling Commerce, Tealeaf, Coremetrics, Unica, DemandTec, Xtify, ולאחרונה גם Silverpop, שמספקת פתרונות שיווק מותאמים אישית ומבוססי ענן. יבמ מספקת כלי תוכנה אלה לצד שירותי ייעוץ מתקדמים, שירותי סוכנות פרסום ושיווק דיגיטלי, ושירותי שילוב מערכות. במקביל, מפעילה החברה ברחבי העולם רשת בת 10 מעבדות חוויה אינטראקטיבית, שהקימה בהשקעה של 100 מיליון דולרים ומקצה 1,000 עובדים נוספים להעמקת הפעילות בתחום.

במהלך הנוכחי הוסיפה יבמ לסל הכלים שלה יכולות תוכנה משופרות לתמיכה בפעילויות מרכזיות בעולם קשרי הלקוחות. להכרה מעמיקה יותר של אוכלוסיית הלקוחות, שילבה יבמ בחבילות התוכנה כלי חיזוי אנליטי על בסיס ניתוח התנהלות ופעילות הלקוח ברשתות חברתיות. כלים אלה מסייעים בזיהוי בזמן אמת של מגמות בשוק על בסיס מידע ממקורות שונים. בין השאר, בנתה יבמ כלים אנליטיים המסוגלים להציג הילוך חוזר של תהליכי תקשורת עם הלקוח באפליקציות אנדרואיד ו-iOS, באופן המאפשר לאנשי השיווק ומומחי המסחר האלקטרוני להצביע על העיתוי המדויק בו החליט הלקוח להמשיך ולגלוש באתר, לבצע רכישה או לנטוש את התהליך.

יבמ מציגה גם 3 פתרונות למודלים עסקיים חדשים בסביבת ענן המציעים גמישות באופן הרכישה, הפריסה והתפעול של כלי ExperienceOne. הפתרונות משלבים שירותי ייעוץ, כלי תוכנה ותשתיות ענן בסביבת SoftLayer.

חבילת "נתוני לקוחות כשירות" מאפשרת לשלב נתונים ממגוון מקורות פנימיים וחיצוניים, על מנת לשפר את ביצועי השיווק ולהאיץ את צמיחת ההכנסות.

חבילת ניתוח אנליטי כשירות מסייעת בזיהוי מהיר של מגמות חדשות באוכלוסיית הלקוחות ובצפייה מראש של מאפייני התנהגות עתידיים שלהם, על מנת להציע מודל מדורג לפעילויות המתאימות ביותר בכל נקודת זמן, בשיטת "הפעולה הבאה הטובה ביותר", next best action.

חבילת המסחר האלקטרוני כשירות של יבמ מאפשרת לעסקים להציע חוויה דיגיטלית באיכות גבוהה, ולהאיץ את תהליך ההצגה לשוק של מגוון רחב של פתרונות ללקוחות.
 
עננים



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נפתחה ההרשמה למחזור הראשון של TLV Generator. ההרשמה - כאן

חנות המוצרים המובילה מסין -Chinabuy בעברית ובמחירי מבצע מטורפים

ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקים, תוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקים, תוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.
 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

15-16.2.17 - GLOBAL INVESTOR SUMMIT OurCrowd    

6-7.3.17 - BrainTech 2017 

22.3.17 - GEMIC - TLV

29/3/17 - Telco2017 - תערוכת מוקדים טלפוניים  

25-29/6/17 - Cyber Week 2017  

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לדצמבר 2016 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

התרגיל לחיסול "השוק הסיטונאי" כבר כמעט מוכן, קוראים לו Vectoring - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

הפלופ הבא של "השוק הסיטונאי" שירות SLU (שבלעדיו הנוטשים יחזרו לבזק) - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

חי בסרט: סמנכ"ל הכלכלה במש' התקשורת בטוח שהתכנית שחיבר תצא לפועל - כאן

מכרז התדרים ל-LTE הסתיים (בחלוקת תדרים) בדיוק כמו שהחל: בפלופ - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2015 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן

האם נטפליקס זקוקה לרישיון כדי לפעול, לשדר ולמכור שירותים בישראל? - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

איגוד האינטרנט התקין מערכת המסכנת את חברות האינטרנט וגולשי האינטרנט - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2016 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
MediaVenus
 
TLV-Generator
 
 
Telecom Experts
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
TLV-Generator
 
ChinaBuy
 
טלי וייס
 
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים