Orange ממשיכה לשכלל את ערוצי השירות באתר החברה ובמכשיר הנייד

דף הבית >> חידושים הכרזות >> Orange ממשיכה לשכלל את ערוצי השירות באתר החברה ובמכשיר הנייד

Orange ממשיכה לפתח ולשכלל את ערוצי השירות הדיגיטליים באתר החברה ובמכשיר הנייד.

מאת: מערכת Telecom News, 31.7.13, 19:45פרטנר

 

תעניק ללקוחותיה עד 15% הנחה על מגוון פעולות המבוצעות בדיגיטל, באתר ובאפליקציה בסמארטפון, לרבות רכישת מכשירים, תכניות תעריפים ומוצרי ערך מוסף.

 
החברה השקיעה מיליוני שקלים במערכות מחשוב וטכנולוגיה מתקדמות להנגשת פתרונות שירותיים ידידותיים, נוחים ופשוטים בסביבת הדיגיטציה ללקוחות פרטיים ועסקיים
 
בין החידושים : דף בית חדש- המאפשר לבצע מגוון גדול ביותר של פעולות בקליק אחד, בעולמות השירות, רכישה, ומידע שימושי, בהתאמה אישית. חנות דיגיטלית בפייסבוק שתאפשר ללקוחות החברה ליהנות מחוויית קנייה חדשנית של מגוון מכשירים סלולריים וטאבלטים במחירים מיוחדים, אפליקציית שירות my orange בגרסה חדשה ועדכנית וכלים חדשניים לשירות עצמי ללקוחות עסקיים המעניקים ממשקי ניהול יכולת בקרה ומעקב עצמית.

 

צביקה שיינפלד סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר ציין: " הרחבת השירות העצמי, מהירות המענה, מחיר הוגן ומידע שימושי ורחב הינם צעד נוסף במסגרת התחייבותנו ללקוחותינו לשירות איכותי וקדמה טכנולוגית תוך חשיבה מתמדת על רווחתם. אנו משקיעים משאבים רבים בתשתית הטכנולוגית, ברשת המתקדמת והמהירה Orange ultranet  וכעת בהתאמת השירותים הנדרשים ללקוח בממשק דיגטלי חדשני לחוויית משתמש ידידותית ומהירה. העולם הדיגיטאלי הפך בשנים האחרונות לחלק אינטגרלי בחיינו: שירותים יומיומיים, צריכת מידע, עדכונים ומערכות יחסים חברתיות מנוהלות באמצעות האינטרנט. האתגר הוא להנגיש ולהתאים כל העת את הצרכים למציאות הדינמית המשתנה תדיר."             
 
במהלך החודש האחרון הושקה my Orange - אפליקציית השירות לסמארטפון, בגרסה חדשה ועדכנית, המציעה מספר רב  של פעולות: צ'אט online עם נציג, הזמנת חבילת חו"ל מוזלת על פי יעד הנסיעה, צפייה במצב החשבון ונתוני מנויי הלקוח, ממשק משתמש משופר וגישה ישירה ומהירה לשירות הלקוחות של Orange בצ'אט, או באמצעות ממשק ויזואלי ידידותי המאפשר לנווט את הפניה לנציג השירות המתאים ביותר לענות עליה (VIVR) ועוד.
 
"150,000 לקוחות הורידו תוך חודש את האפליקציה אשר זוכה להצלחה רבה",  ציין שיינפלד.
 
 
Orange ממשיכה להרחיב ולעדכן את השירותים העצמיים ולהתאימם לצרכי הלקוחות בעולמות השירות, המכירה והמידע השימושי לתועלתם. השירותים המוצעים מוגשים במגוון אמצעיים טכנולוגיים כגון: הדרכות, צ'אטים, סרטונים ב- you tube ושאלות ותשובות מפי מומחי Orange לתפעול מכשירים online. השירותים החדשים מציעים: רכישת מכשירים, עדכון ורכישת חבילות ושירותים, פעולות ומידע לנוסע לחו"ל, צפייה בניצול חבילות הגלישה והתוכן, צפייה במצב החשבון העדכני, יצירת  קשר באמצעות פנייה מקוונת למוקד שירות הלקוחות, קבלת מענה לשאלות נפוצות, עדכון פרטים אישיים, מידע שימושי לתפעול המכשיר ועוד.
 
 
עבור לקוחות מועדון Orange One נבנה ממשק דיגיטלי המעניק גישה ישירה לערוצי השירות האישי (צוות שירות אישי באמצעות SMS ומייל, live chat) הזמנת כרטיס מועדון Orange one המעניק 18% הנחה במגוון רשתות מובילות וטעינה של הכרטיס באמצעות אפליקציה סלולרית ייחודית, באתר החברה.
 
הפעילות תושלם במהלך ספטמבר 2013.  
תמונות של האפליקציות בסלולר:
פרטנר
פרטנר
פרטנר
 


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקים, תוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקים, תוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

2/11/17 - 28/10/17 - German Tel Aviv Week 2017  

12-19/11/17 - שבוע היזמות העולמי 2017     

14/11/17 - Red Hat Forum Israel 2017

12/12/17 - Video Trends For 2018 Conference   

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם ליוני 2017 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

קריאה לפיטורים של מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים למיבור - כאן

 
זרקור חברות
 
TLV-Generator
 
TLV-Generator
 
מידע
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Ruckus
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים