תהליך חיסול "חוק 6 הדקות" ע"י צמרת משרד התקשורת (בגיבוי\חיפוי השר) הסתיים סופית בכך, שלא תהיה יכולת לשום לקוח לדעת אם החוק הופר, כי בוטלה חובת החברות למדוד ולשמור דו"חות על מימוש החוק. מאת: אבי וייס
החשיפה שתנחית מכה כלכלית על חב' התקשורת: חשיפת הפרת חוק, שהוסתרה מהציבור ומבית המשפט. אסור לחברות התקשורת להשמיע פרסומות והצעות שיווקיות ללקוחות, והן מצפצפות על החוק בגיבוי משרד התקשורת. מאת: אבי וייס
הנחיית ממונה בעקבות כניסה לתוקף השבוע של חוק מענה טלפוני אנושי תוך 6 דקות מתחילת השיחה. העוסקים לגביהם חל החוק הם, בין היתר, נותני שירותי טלפון נייח, נייד, שידורי כבלים ולוויין ואינטרנט. Telecom News
מיקרוסופט מסיימת בקרוב תמיכה בשורה של מוצרים שלה, כולל Window 7. מהן האפשרויות העומדות בפני המשתמש, העסק והארגון? מהן ההמלצות לפעולות אפשריות בהתאם למגבלות טכניות או מסחריות שכיחות? מאת: שלומי טרי
סוף האביב ותחילת הקיץ והזמנות גם מסמארטפונים: 2 המגמות מותירות את התיירים רגישים להונאות. התקפות פישינג התחפשו לאתרים פופולריים להזמנת מקומות לינה, כגון Airbnb. איך זה נראה? מאת: מערכת Telecom News
אנליסטים במרכז מעניקים מענה ראשוני לאזרח ולעסק - הכוונה וכלים לטיפול באירועי סייבר ומטפלים בעשרות עד מאות פניות ביום מארגונים ומהציבור. באילו מקרים ניתן לפנות למרכז לניהול אירועי סייבר? Telecom News
נראה, שמשרד התקשורת איבד כל שליטה על הנעשה בשוק התקשורת. איש לא שואל את המשרד מה לעשות. הוט מובייל החליטה, שהיא מקפיצה את מחירי ה-SMS העסקי פי 71 עד פי 117 במכה אחת בניגוד לחוק ולתקנות. מאת: אבי וייס
סיני ליבל, מי שהביא לחיסול תעלול קודם מסלקום בשם "החזרת סים", חושף פרשה חדשה: "ספאם טלפוני" מסלקום, בעצימת עין של מש' התקשורת (וטענה ממוקד סלקום, שמש' התקשורת הוא זה שאישר את הפרת החוק). מאת: אבי וייס
ככל שיותר חברות וארגונים מכירים בחשיבות של טכנולוגיה מתקדמת לקידום חוויית לקוח חיובית, כך מפציעים יותר פתרונות מבוססי בינה מלאכותית ולמידת מכונה, שניתן לרכוש מהמדף ולהטמיע. מאת: ערן בראון
אלפי לקוחות מוצרי פנסוניק, מותג יפני, שהיה חלק מקבוצת יורוקום (של שאול אלוביץ'), קבוצה, שפשטה את הרגל, היו "תלויים באוויר" במשך חודשים ללא "אבא ואמא". כעת, הם בידיים של תדיראן טלקום. מאת: אבי וייס
משתמשי iOS (בלבד) יכולים להזמין ולשמור את הקורקינטים של LIME עד ל-15 דקות מרגע מציאת הקורקינט המבוקש על המפה ועד התחלת הנסיעה. דרך חדשה בתחום התחבורה השיתופית. איך עובד מצב השמירה? Telecom News
המיזם בשיתוף בית הספר למנהל עסקים INSEAD, מיועד לאנשי עסקים, מהנדסים ומפתחים ומתמקד באסטרטגיית הטמעת בינה מלאכותית בגופים מכל הסוגים, תרבות AI ושימוש אחראי בטכנולוגיות AI. מאת: מערכת Telecom News
שר הכלכלה והתעשייה, ח"כ אלי כהן, הטיח אשמה כבדה בחברת נילסן (Nielsen) בכך, שלמרות שהמשרד שילם, נתוני השוואה בינלאומיים, שהמשרד ביקש, עוכבו ולא נמסרו בזמן או בכלל, בגלל לחצים שעוד ייחקרו. מאת: אבי וייס
הוט מובייל הצטרפה לטנרד הבלתי חוקי החדש ורוצה לגבות ממני (ומשאר בני משפחתי) 58.8 ש"ח לשנה, לכל מנוי, על שימוש בתא קולי, שעולה לה קרוב לאפס ש"ח לשנה. הכל בחסות משרד התקשורת. שערורייה! מאת: אבי וייס
האם החל מ-21.3.19 יקבלו מנויי חברות הסלולר מענה לגבי כל תקלה בקבלת שירותי רט״ן 24X7 במשך 364 יממות בשנה (נכון להיום מפנים מנוי המתקשר אחרי 18:00 לפנות למוקד הטכני החל מ-08:00 למחרת)? מאת: סיני ליבל
התשובה: תלוי את מי שואלים. רוב הרגולטורים והמומחים טוענים, שהממשלה היא הנושאת באחריות לכך, שמוצרים ושירותים בארץ יקרים מאלה ב-OECD. לרמי לוי יש בכלל גישה אחרת. לדבריו, הצרכנים אשמים! מאת: אבי וייס
אהרון אהרון, מנכ"ל רשות החדשנות: אני מסתכל על ההייטק הישראלי והשנה הייתה עוד שנה מוצלחת. כל הפרטים ודברי עדי סופר מפייסבוק, יוסי מטיאס מגוגל, שלי לנצמן ממיקרוסופט, ענת גואטה מרשות לני"ע. Telecom News