Telecom News - חזרנו

חזרנו

דף הבית >> דעות ומחקרים >> עמדות ניתוחים >> חזרנו

חוזרים אליכם בגדול

רקע:

אתר TelecomNews הוא קודם כל ולפני הכל, הקול של הקוראים. TelecomNews הוא עיתון מקוון המספק באופן שוטף מידע חדשותי טכנולוגי ומקצועי בכל התחומים (למעט פוליטיקה) עם דגש לעולם ההיי-טק. הפורטל יספק מידע עדכני, עצמאי ובלתי תלוי על כל המתרחש בשוקי התקשורת וההיי-טק הישראליים ועל מגמות השוק העולמי ויביא מאמרי רקע, פרשנות מומחים והמלצות צרכניות. הפורטל ייתן במה וביטוי לתחומים, שאינם נחשפים בד"כ בהרחבה בעיתונות המקוונת בישראל, החל מתחומי העשייה האקדמית, עולם המדע, עולם הבלוגים ופתרונות מתקדמים, דרך נושאי אבטחה וסייבר, מחקרים, תוכנות ומוקדי שירות וכלה בסטארטאפים, שירותי עננים, תקנים ומכרזים. האתר מכוון בעיקר למנהלים בכירים בתעשיית ההיי-טק, רגולטורים ועורכי דין, ולכל העוסקים בתחום בחברות הסטארטאפים, עסקים קטנים ובינוניים, ארגונים גדולים, מגזר יועצי מערכות התקשורת, מגזר העובדים מהבית, המגזר החרדי ומגזר המיעוטים. זאת, לצד חובבי טכנולוגיות וגאדג'טים, גיקים, סטודנטים לתקשורת, מחשבים והנדסה ותלמידים המתעניינים בטכנולוגיות וברובוטיקה. האתר יעסוק בטכנולוגיות חדשניות ובמוצרים חדשים מכל סוג ובעולם הניו-מדיה ויתן במה לחברות קטנות, שאין להן תקציבי פרסום ויח"צנים, לבלוגרים, ולציבור הדומם שקולם לא נשמע בעיתונות המקצועית.

 

הצוות החדש, עורכים, מנהלי פורומים וכתבים, מביא עמו ניסיון מצטבר של עשרות שנים (כל אחד) של פעילות בשוק הישראלי. בעזרת קוראינו, נעשה כל מאמץ לזכות באמון הגולשים ולהפוך את העיתון לאתר "עליה לרגל" לאלפי העובדים והמנהלים בענפי ההיי-טק, שבעבודתם ובמסירותם מציבים את ישראל במקום של כבוד בזירת ההייטק העולמית. אנו מקווים, שבעבודה שקדנית וחסרת פניות יעלה בידנו לשפר ולשכלל את האתר ולהזניקו לגבהים חדשים. אנו מאמינים, ששוק ההייטק בישראל ראוי וזכאי לעיתון עצמאי ובלתי תלוי משלו, חדשני, מקצועי, עדכני, ואמין.

 

מערכת TelecomNews חרתה על דגלה את הרעיון של "אתר הבית" לכל עובדי מגזר ההייטק בישראל, מקום בו כל משתמש בסלולר, אינטרנט, מחשב ושירותי היי-טק מכל סוג, יבחר לקרוא בעדיפות ראשונה. נכבד את העקרונות והסגנון של עיתונות משובחת, שקופה, ידידותית למשתמשים ובלתי תלויה. האתר ישמור על אובייקטיביות בלתי מתפשרת למען הקוראים.

 
 

קהל היעד:

למעשה, כל הציבור, בדגש על משתמשי, מנהלי ועובדי כל המגזרים של ההיי-טק וסביבתם בישראל.

יש לא מעט פורטלים בעולם ה- ICT בישראל, שכל אחד מהם מרוכז רק בחלק קטן מאוד של שוק היי-טק, בעוד שפורטל Telecom News יכסה את כל עולמות ההיי-טק, לרבות עולמות משיקים, דוגמאות: עולם הצרכנות הפרטית והעסקית, עולם האקדמיה המדע והטכנולוגיה ועוד.

 

שפע המידע, שנמצא באתר והמתעדכן סביב השעון, מתאים לכל מי שמחפש מידע על עולם ההייטק בישראל ובעולם הרחב ומעוניין לשמוע מה קורה, מה יקרה ואיך. הקשר הישיר עם הקוראים, בין טלפונית, בדוא"ל, ב"מייל האדום" במשובים ובטוקבקים, יישמר פתוח וחופשי, כל העת. כל אחד מהגולשים יכול לתרום לאתר, בין כקורא ובין ככותב ומגיב. נהיה קשובים לרחשי הלב של הציבור, כי Social Media ו- Crowd Sourcing הם מושגי העתיד בהם אנו מאמינים.

 

  

 

מטרות ויעדים של האתר:

1. להוות פורטל עצמאי, הייטקי, חדשני ומשוחרר מלחצים סמויים או גלויים התלויים בבעלי הון או אינטרסים פנימיים או חיצוניים, שמביא את כל מה שמעניין וחשוב לקוראים.

2. להוות פורטל המשדר קו צעיר, רענן, צבעוני ועצמאי, נשכני לעיתים קרובות, שמתאים את עצמו באופן טוטאלי לצרכי הקוראים באשר הם.

3. לתת במה למגוון הדעות, שיש בכל תחום, מורכב ככל שיהיה, תוך שיקוף מגוון עמדות ודעות, מתן המלצות וכיווני חשיבה ופעולה לקוראים, בכל תחום, קטן כגדול.

4. להביא מידע אמין ועדכני, שיציג בפני הקוראים את מה שהעיתונות הבלתי תלויה מנסה להסתיר ממנו, כמובן תוך כיבוד כללי האתיקה העיתונאיים, ככל שהם מתאימים לרוח האתר, ושמירה על חוקי מדינת ישראל.

5. לספק במה להעברת מידע, נטוורקינג ויחסי גומלין בין כל העוסקים בתחום.

6. לשתף פעולה עם אתרים משלימים, לרבות שת"פ במאמרים ובקישורים, כדי להעצים את הנוכחות באינטרנט הישראלי.

7. להציג את ההיבט המקצועי, במיוחד של תחומי הטלקום וה- IT, לרבות טלפוניה נייחת, אינטרנט, התקשורת  הסלולרית, שירותי ענן, אבטחת מידע, מחשבים, פיתוחים והמצאות בעולמות ה- ICT, ניו-מדיה, מוצרים, תשתיות, ניתוחי שוק ואנליסטים. בין הנושאים שייסקרו באתר: תקשורת קווית \ סלולרית \ אלחוטית \ אינטרנט. טכנולוגיית IP \ לכידות בין הנייד לנייח \ תשתיות רחבות פס \ רשתות תקשורת ופרוטוקולים \ זכיות, מכרזים, שת"פים ופרויקטים \ תקני תקשורת מחשוב וציוד \ מערכות חיוב – בילינג \ חיסכון בהוצאות וצרכנות נבונה \ טלוויזיה על כל גווניה, כבלים, לוויינים \ שרותי דטה סלולריים. האתר יכסה תחומי עניין חדשניים כמו: ביג דאטה, Web 3.0, תעשיית השבבים הישראלית, גאדג'טים, הבלוגוספרה, חידושים בעולמות הפיתוח והאינטגרציה, חידושים בעולמות ההשכלה והאקדמיהData Centers, Security 2.0/3.0, Enterprises 2.0, BYOD, Internet of Things , Consumerization ועוד.

8. במסגרת הפתיחות והשקיפות של האתר, האתר לא יטריד את הקוראים ב"פרסומות קופצות", מסרונים מטרידים ומיילים פרסומיים. האתר לא יציב פרסומות בכותרת הראשית העליונה של האתר, כי הכותרות הן עבור הקוראים. המערכת תפעיל "רגולציה עצמית" ותאמץ, כבר כעת, את "הכללים להסדרת הבאנרים" (טיוטה הצעה, שיזמה "ועדת המידרוג לאינטרנט", שטרם אומצה ע"י אתרי האינטרנט בישראל).

9. להוות דף הבית, שבו כל קורא המתעניין בעולמות היי-טק לגווניהם, יפתח אותו דבר ראשון בבוקר, כשהוא נכנס לאינטרנט, ויכנס אליו בערב לפני שהוא הולך לישון.

10. מטרתנו היא להגיע לכ- 20 אלף "קוראים ייחודיים" ביום, תוך שנתיים עד שלוש מיום עליית האתר לאוויר (במרץ 2013). האתר יצטרף בבוא העת ל"מדרוג" (או כל כלי מדידה ציבורי שיהיה זמין באותה עת) כדי שנתוניו יהיו גלויים גם באמצעי מדידת רייטינג בלתי תלויים.

Bookmark and Share
+ שלח משוב