Telecom News - מארוול ישראל תחשוף טכנולוגיות סלולר דור 4 שפותחו בישראל

מארוול ישראל תחשוף טכנולוגיות סלולר דור 4 שפותחו בישראל

דף הבית >> חידושים הכרזות >> מארוול ישראל תחשוף טכנולוגיות סלולר דור 4 שפותחו בישראל
טכנולוגיה ישראלית מתקדמת בברצלונה
מארוול
מאת: חיים חביב
18.02.13, 22:00
 
מארוול ישראל תחשוף טכנולוגיות סלולר דור 4 שפותחו בישראל. במוקד: פתרונות  תקשורת בקצבים מהירים למכונית חכמה.

מארוול ישראל תחשוף בסוף החודש בברצלונה במסגרתMWC  פתרונות סלולר דור 4 ודור 3 מפיתוח החברה בישראל.

בתערוכה יוצגו יכולות שידור וקליטה של דור 4 בטכנולוגיות LTE -TDD ו-FDD ושידור נתונים ברוחב פס מירבי בטכנולוגיה דור 3. כן ייחשפו  פתרונות לתעשיית הרכב המשדרגים ללא הכר את חוויות הנהיגה ומספקים שירותים רבי ערך לנוסעים. הפלטפורמה הסלולרית PXA1801 של מארוול לתעשיית הרכב תומכת ברשתות LTE ומאפשרת הזרמת מידע בקצב של 150Mbps ושליחת מידע בקצב של 50Mbps, בנוסף לתמיכה ברשתות דור 3, המאפשרות הורדת נתונים בקצב 42Mbps. הפלטפורמה כוללת את המרכיבים: מודם סלולרי, WiFi, BT, GPS, RFIC, PMIC.

בתעשיית הרכב משולבת הפלטפורמה הסלולרית ב'קופסה שחורה' שמאפשרת קישוריות עם גורמים חיצוניים מחד ועם כל חיישני הרכב מאידך. קישוריות מקיפה זו מאפשרת הפעלות מגוון רחב של יישומים  שחלקם יודגמו בתערוכה הבינלאומית בברצלונה, בהן: 

שידורי מידע בפס רחב ברכב
הפתרונות החדשים של מארוול יאפשרו שידורי מידע בפס רחב לנוסעי הרכב, כולל  שירותי בידור, גלישה, הורדת מידע ועוד. נוסעי הרכב יוכלו להתחבר לאינטרנט דרך רשת ה-WiFI של המכונית וליהנות מתעבורת אינטרנט במהירות גבוהה. כך לדוגמה, 4 נוסעים יוכלו לצפות במקביל בסרטי ווידיאו שונים באיכות HD  בטבלטים שלהם או במסכים שיותקנו על ידי יצרן הרכב.
     
"גנבו אותי, ממתינה לחילוץ"
קישור לחיישני הרכב מאפשר מגוון אפשרויות לשליחת נתונים אוטומאטית בזמן אמת מהרכב למגוון מכשירים חיצוניים ומהם אליו.  יישומי החירום של טכנולוגיה זו עתידים להפוך לתקינה אירופית בשם eCall הצפויה להיכנס לתוקף במדינות האיחוד כבר בשנת 2014.
 
לדוגמה, בהתרחש תאונה ובהפעלת כריות האוויר - המכונית משדרת אוטומאטית הודעה למוקד החירום בדבר התאונה ומיקום הרכב. או, בעל רכב שמכוניתו נגנבה יוכל להתקשר אליה ב-SMS, לוודא מיקום ולהורות לצלם את הסביבה. זאת לאור העובדה שהקופסה השחורה תמשיך לפעול באופן מלא גם כשהמכונית כבויה.
 
הנהג משדר פקודות אל המכונית – "התניעי את עצמך בבקשה"
בעל רכב שמתקרב למקום החנייה יוכל לשלוח למכונית הוראה להניע את עצמה ואת המזגן לטמפרטורה שנוחה לו ולהדליק את הרדיו לערוץ החביב עליו. בהיכנסו לרכב היא תהיה מוכנה לגמרי לנסיעה, עם המיזוג המתאים והמוסיקה המועדפת.  כמו-כן הנהג יוכל לבדוק את מצב הדלק ולתכנן את מסלול הנסיעה בהתאם כשעודנו בבית.

ד"ר יוסף פרל, סמנכ"ל חטיבת הסלולר מארוול ישראל: "תעשיית הרכב העולמית נערכת לספק מכוניות חכמות למאות מיליוני נהגים ברחבי העולם. הדור הרביעי של הסלולר יספק ליצרנים פלטפורמה מצוינת לשדרג ללא הכר את חוויית הנהיגה לא רק ברכבי יוקרה יקרים אלא גם במכוניות עממיות. בנוסף, התקינה של האיחוד האירופי תחייב כל רכב החל משנת 2014 לשדר אוטומאטית נתונים למוקדי חירום בעת מצוקה או תאונה. מארוול ישראל תציג בברצלונה את הטכנולוגיות החדשניות ביותר פרי פיתוחה שתוכננו לשוק הגדול שיתפתח בשנים הקרובות".    
 
 
 
 
 
Bookmark and Share