Telecom News - Dell מציגה התקן גיבוי לדיסק DR4100

Dell מציגה התקן גיבוי לדיסק DR4100

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> Dell מציגה התקן גיבוי לדיסק DR4100
Dell מציגה התקן גיבוי לדיסק DR4100
חיים חביב
מאת: חיים חביב
20.02.13, 20:25
 
ההתקן החדש של דל מסייע ללקוחות לנהל היטב את גיבוי ושחזור נתוני הארגון במצבי שברון. פתרון הגיבוי לדיסק כולל מנגנון ביטול כפילויות (deduplication) ודחיסה.

יצרנית המחשבים Dell חשפה את הדור הבא של התקן הגיבוי לדיסק שלה הבנוי בארכיטקטורת Fluid Data במטרה לסייע ללקוחות לנהל טוב יותר גיבוי ושחזור נתונים בארגון ולהפחית את עלות הפעולות האלו.
 
התקן הגיבוי לדיסק  DR4100 החדש מסייע ללקוחות להפחית את קיבולת האחסון הדרושה לגיבוי עד פי 15 תוך שימוש בטכנולוגיות ביטול כפילות (de-duplication) ודחיסה מובנות של  דל. החידושים האחרונים בהתקן הגיבוי מציעים ללקוחות מדפי הרחבה לקיבולת אחסון משופרת, יכולות שכפול מוגדלות המאפשרות התאוששות משופרת מאסונות, והסמכות נוספות לתוכנת הגיבוי המעניקות תאימות משופרת.
 
אלאן אטקינסון, סגן נשיא ומנהל כללי של Dell Storage: "חברות מכל הגדלים כורעות תחת עומס גידול נתונים מתמיד ולעתים קרובות נאבקות עם תהליכים יקרים ולא אפקטיביים של גיבוי ושחזור נתונים. למבקש לשפר או להחליף את הספריות המסורתיות של סרטי גיבוי במהירות ובאמינות, מספקת Dell DR4100 דרך פשוטה, לא יקרה וסקלבילית לניהול הגנת הנתונים."
 
התקן הגיבוי בדיסק Dell DR4100 קל להתקנה ולניהול ומבוסס על דור ה-12 של שרתי Dell PowerEdge  המסופק בטכנולוגיית ביטול כפילויות ודחיסה שנועדה לצמצם את נפח האחסון הנדרש. ההתקן מבצע את כל הפעולות הדרושות לצמצום נתונים, מסוגל להפחית או לבטל את התלות בניהול סרטי גיבוי ובמקביל לאפשר ללקוחות לשמור את נתוני הגיבוי שלהם על הדיסק למשך זמן רב יותר. בכך, הוא מאפשר שחזורים מהירים ואמינים במקרה הצורך.
 
 בין היכולות הנוספות של Dell DR4100:
  • קיבולת סקלבילית - יכולת להוסיף עד שני מדפי הרחבה (9, 18 או 27 טרבייט כל אחד). לקוחות יכולים להרחיב את הפתרון ברשותם מ-2.7 טרבייט ל-81 טרבייט של קיבולת שימושית, או עד 1.2 פיטבייט של קיבולת לוגית, במקביל  לגידול בדרישות העסקיות וגיבוי הנתונים.
  • התאוששות משופרת מאסונות - שכפול מהיר ויומיומי של נתוני גיבוי שעברו דה-דופליקציה (ביטול כפילויות) באמצעות טכניקה המפחיתה את העומס על צוות המחשוב המגבה אתרים רבים.
  • הסמכות רחבות של תוכנת הגיבוי - כהתקן שתוכנן לעבוד עם מגוון רחב של יישומי תוכנת גיבוי, ה-Dell DR4100 תומך ביצרנים מובילים לרבות דל (AppAssure ו-Quest), סימנטק, CommVault, אורקל, CA ועוד. 
דיסק גיבוי דל
 


המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר מאות פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. 
 
 
 
Bookmark and Share