Telecom News - הכשרת בני נוער להקים סטארטאפים

הכשרת בני נוער להקים סטארטאפים

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הכשרת בני נוער להקים סטארטאפים
עמותת "יזמים צעירים" מכשירה בני נוער בכל רחבי הארץ להיות יזמים צעירים
אורי ילוז
מאת: אבי וייס
21.02.13, 11:00
 
במסגרת אירוע השקת מיזם OurCrowd שדווח בנפרד, נחשפה התמיכה והתרומה של OurCrowd לארגון  בשם "יזמים צעירים ישראל", שבראשו עומד אורי ילוז (בתמונה) - מנכ"ל.

"
יזמים צעירים ישראל" הוא ארגון ללא מטרות רווח (מלכ"ר), שהוקם במתכונתו הנוכחית בשנת 1998 על ידי היו"ר אלה גליל. הארגון עוסק בחשיפתם של צעירים לעולם העסקים והיזמות, מאפשר להם להתנסות בו ומסייע להם בהבנתו. זאת, באמצעות מגוון תכניות של הארגון הבינלאומי בו הוא חבר, יחד עם כמאה מדינות נוספות.


רנה פרידור – יו"ר הוועד המנהל, עו"ד, לשעבר ראש מנהלת החממות הטכנולוגיות במשרד התמ"ת: "אנו עמותה שתורמת ישירות לקידום החברה בישראל. אני פועלת בעמותה מ- 1991 במקביל למה שעסקתי בזמנו: בטיפוח החממות הטכנולוגיות ורוח היזמות בישראל.

העמותה מקדישה את משאביה ללמד צעירים איך להפוך ליזמים. מדובר בגילאים של 14 עד 16, גיל בית הספר התיכון. התלמידים עוברים הכשרה וחונכות ע"י ציבור מתנדבים, שמלמדים אותם מה זה יזמות. זה לא לימוד תיאורטי, אלא תרגול מעשי של ממש.

בשנים האחרונות, מידי שנה, בכ- 200 בתי ספר ברחבי הארץ, חלקם הגדול באיזורי הפריפריה, אנו מעבירים הדרכה וחונכות לקבוצות של 10 עד 15 תלמידים בכל שכבה בבית הספר, סה"כ אלפי תלמידים בשנה. התלמידים מקדישים שנה שלמה כדי לבנות בעצמם, במסגרת הקבוצה, מיזם חדש: לפתח מוצר או שירות חדש, משלבי התכנון ועד הביצוע בפועל. הם עוברים את כל השלבים בהקמת חברת סטארטאפ. הם מתנסים גם במכירת המוצר והשירות בעולם הממשי - האמיתי. 

בנוסף, מידי שנה, יש תחרות ארצית בין כל קבוצות היזמים. הזוכים והמובילים יוצאים לתחרות העולמית של יזמים צעירים. יש לנו יזמים מאוד מוצלחים, שאנו יכולים להיות גאים בהם. זה תורם לשינוי פני החברה בישראל, מכיוון שאנו מעודדים את הצעירים ליזום ולפתח יזמות עסקית וטכנולוגית כבר בהיותם בגיל די צעיר.

אנו מאמינים בדרך הזו וקוראים לקהילת ההי-טק והיזמות בישראל להצטרף כמתנדבים לארגון ולהצטרף לצוות, שעוסק בהדרכה ובהנחייה בבתי הספר לפי מקומות המגורים של המתנדבים. נקבל בשמחה כל מתנדב". 

בני נוער יזמים
 
 


המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר מאות פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. 
 
 
 
Bookmark and Share