Telecom News - ברצלונה: טלפוניקה מאמצת את מערכת ההפעלה Firefox OS

ברצלונה: טלפוניקה מאמצת את מערכת ההפעלה Firefox OS

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> ברצלונה: טלפוניקה מאמצת את מערכת ההפעלה Firefox OS
ברצלונה: טלפוניקה מאמצת את מערכת ההפעלה Firefox OS בקוד פתוח, שפותחה, בין היתר, בישראל
גיל כהן
מאת: חיים חביב
24.02.13, 22:45
 
מערכת ההפעלה הפתוחה לסלולר תופץ ללקוחות בסמארטפונים החדשים כבר בחודשים הקרובים.
 
ערב פתיחת כנס המובייל בברצלונה, הודיעה חברת טלפוניקה, שבסיסה בספרד, עם מרכז פיתוח בישראל, על אימוץ מיידי של מערכת ההפעלה הפתוחה למובייל, Firefox OS, של חברת מוזילה ועל תכניותיה לתחילת מכירה מסחרית של טלפונים מבוססי המערכת בברזיל, קולומביה, ספרד וונצואלה כבר בחודשים הקרובים. ההפצה באירופה ובאמריקה הלטינית תתבצע במהלך השנה. המכשירים הראשונים, הפועלים באמצעות מעבד ה-Snapdragon של קואלקום, יהיו מתוצרת Alcatel, LG ו-ZTE.
 
סיזר אליירטה, יו"ר ומנכ"ל טלפוניקה: "מערכת ההפעלה החדשה והפתוחה מסמנת צעד משמעותי עבור תעשיית המובייל, שכן לראשונה, היא מאפשרת ייצור של סמאטרפונים וטאבלטים בסטנדרטים פתוחים לחלוטין. זוהי אלטרנטיבה מבטיחה לעולם הסגור של מערכות ההפעלה שיש כיום בשוק".
 
גיל כהן (בתמונה), מנכ"ל Jajah ישראל, מרכז הפיתוח של טלפוניקה דיגיטל בישראל: "עם המערכת החדשה, הצרכנים יקבלו את כל שהם צריכים לשימוש השוטף בסמארטפון, לצד יכולות רבות נוספות המוכרות מסביבת ה-Firefox המוכרת והאהודה על רבים, כולל אפשרויות חיפוש חדשניות".

"עבור טלפוניקה ותעשיית הטלקו בכלל, Firefox OS היא יוזמה בעלת חשיבות אסטרטגית שתשנה את העולם הדיגיטלי. היא מביאה חופש ואת החדשנות שבסביבה הפתוחה ונטולת המגבלות. טלפוניקה לוקחת חלק בחזון הפתיחות וביוזמה מיומה הראשון ויש לה חלק חשוב בהפיכת החזון למציאות", הוסיף גיל כהן.
 
בין החברות הנוספות שהכריזו על תמיכה ביוזמת מוזילה, מפעילי מובייל נוספים, דוגמת América Móvil, China Unicom, Deutsche Telekom, Etisalat, Hutchison Three Group, KDDI, KT, MegaFon, Qtel, SingTel, Smart, Sprint, Telecom Italia Group, Telenor, Telstra, TMN ו-VimpelCom

 


המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר מאות פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. 
 
 
 
Bookmark and Share