Telecom News - ארמן פשאי מונה לסמנכ"ל שירותים מקצועיים ב-Software AG ישראל

ארמן פשאי מונה לסמנכ"ל שירותים מקצועיים ב-Software AG ישראל

דף הבית >> מינויים >> ארמן פשאי מונה לסמנכ"ל שירותים מקצועיים ב-Software AG ישראל

ארמן פשאיחברת Software AG-SPL ישראל הודיעה על מינויו של ארמן פשאי (49) כסמנכ"ל שירותים מקצועיים GCS (Global Consulting Services).

במסגרת תפקידו אחראי ארמן פשאי על שירותים מקצועיים בפרויקטים שמבצעת החברה בקרב לקוחותיה בדגש על ורטיקלים מובילים כגון בנקאות וממשלה.

ערן אלראי, מנכ"לSoftware AG  ישראל: "אנו שמחים לבשר על מינויו של ארמן פשאי כסמנכ"ל שירותים מקצועיים בחברה. מינוי זה פותח בפני לקוחות Software AG נגישות לשירותים מנוהלים, פיתוח יישומי ליבה (Mission Critical), פרוייקטי מודרניזציה תוך שימוש במוצר webMethods ApplinX ופרוייקטי SOA Governance."  

"חטיבת ה-GCS ב-Software AG העולמית מונה כ-3,500 מומחי תוכנה ומנהלי פרוייקטים מוסמכי PMP, האמונים על מצויינות ביישום, תוך שיתוף פעולה עם צוותי הפיתוח בקרב לקוחות החברה ומתן מענה לצרכים העסקיים של לקוחות החברה."

ארמן פשאי הינו בעל ותק של למעלה מ-25 שנה בניהול פתרונות ושירותי תוכנה – מהן 13 שנה ב-Software AG ישראל בתפקידי ניהול שונים. בתפקידו האחרון בחברה שימש כמנהל תחום שירותים מקצועיים. לפני כן, שימש כמנהל פרויקט במספר  פרויקטים כדוגמת פרויקט מערכת המשכנתאות של בנק מזרחי טפחות, וכן בביטוח לאומי ובבורסה לני"ע בתל אביב.   

ארמן פשאי הוא בעל תואר ראשון בראיית חשבון.  

Bookmark and Share