Telecom News - Samsung KNOX - פתרון מאובטח ל- BYOD

Samsung KNOX - פתרון מאובטח ל- BYOD

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> Samsung KNOX - פתרון מאובטח ל- BYOD
Samsung KNOX - פתרון מאובטח ל- BYOD. מספק פתרון אבטחה נייד ומקיף לצרכיי עבודה ובידור.
סמסונג
מאת: חיים חביב
25.03.13, 20:25
 
סמסונג השיקה היום (25/02/13) בברצלונה את ה- Samsung KNOX, פתרון אבטחה קצה לקצה המספק שכבת הגנה החל מהחומרה ועד לשכבת היישומים.
 
ה- KNOX של סמסונג משלב אבטחה משופרת (SE) שפותחה על ידי  סוכנות הביטחון האמריקאית (NSA)  עבור אנדרואיד לצד שירותי ניהול המיושמים בחומרה ובאנדרואיד. בשכבת היישום, מציע ה- KNOX פתרון כולל המפריד בין שימוש עסקי ופרטי במכשיר הנייד.

הפרדה זו נתמכת על ידי ה- SE Android ועל ידי הצפנה ברמת מערכת קבצים ומציעה הגנה על מידע עסקי ואפליקציות מפני דליפת נתונים, וירוסים והתקפות יזומות.

ה- KNOX קל משקל ותואם תשתיות ארגוניות נפוצות כגון MDM, VPN או שירותי הדרכה ומספק ביטחון ונוחות למחלקות ה- IT המעוניינות להטמיע ולנהל אסטרטגיות (BYOD (Bring Your Own Device.
 
ניתן להגיע ל- KNOX בקלות מאייקון במסך הבית, ולקבל מגוון יישומים ארגוניים מאובטחים, בהם: דוא"ל, דפדפן, אנשי קשר, לוחות שנה, שיתוף קבצים, שיתוף פעולה, CRM ויישומי בינה עסקית. המערכת מאפשרת ליישומי מערכות אנדרואיד קיימות ליהנות מאבטחה ברמת הפלטפורמה וממאפייני IT ללא כל שינוי בקוד המקור שלהם. באמצעות שילוב תכונות כגון VPN תואם FIPS והצפנה על המכשיר, הגנה מפני זליגת נתונים, כניסה יחידה דרך ספריית החברה ואימות גורמים מרבים בהתבסס על כרטיס חכם, מצליח ה- KNOX להקל על מפתחי יישומים מהטורח בפיתוח תכונות אלו בנפרד על מנת לענות ל דרישות התעשייה.
 
JK Shin , נשיא וראש חטיבת IT and Mobile Communications, בסמסונג: "נושאי האבטחה והפרטיות פועלים כחסמים עבור עסקים שאימצו את טכנולוגית ה BYOD. העובדים בחברה המשתמשים בטלפונים הניידים ובטאבלטים החדשים ביותר, מגיעים אל מחלקות ה- IT ודורשים להשתמש במכשיריהם. הפתרון הוא ברור, לשלב בין הצרכים העסקיים והאישיים במכשיר אחד. ה- KNOX של סמסונג מצליח להשיג את ההרמוניה שבין שליטה ארגונית ושביעות רצון העובדים על ידי מתן אבטחה בסיסית ברמת הפלטפורמה ועקביות בסיפוק חוויית משתמש".
 
KNOX הוא הפתרון הארגוני של סמסונג, בשיתוף תכנית (SAFE (Samsung For Enterprise, מאמץ מתמשך ביוזמת החברה על מנת לקדם את מוכנות המכשירים שלה לשימוש ארגוני.

 


המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר מאות פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. 
 
 
 
Bookmark and Share