Telecom News - לקראת חג הפסח: השוואת מחירי שיחות לחו"ל באפליקציה בחינם Wizcall

לקראת חג הפסח: השוואת מחירי שיחות לחו"ל באפליקציה בחינם Wizcall

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לצרכנות >> לקראת חג הפסח: השוואת מחירי שיחות לחו"ל באפליקציה בחינם Wizcall
WizCall מספקת שירות חינמי של השוואת מחירי שיחות בינלאומיות מהארץ לחו"ל. 
WizCall
מאת: מערכת Telecom News
25.02.13, 21:00
 
לקראת חג הפסח ועונת היציאה לחו"ל, רבים מחייגים מישראל לחו"ל. עד כה לא הייתה כל דרך מעשית לבדוק בזמן אמת את מחירי המתחרות בתחום השיחות לחו"ל (חברות המב"ל). לא עוד. 

חברת ההזנק WizCall החלה לספק שירות חינמי (גרסה ראשונה לאייפון יצאה לדרך), התוכנה "מתלבשת" על החייגן בסמארטפון, ובטרם החיוג לחו"ל היא מציגה למחייג את כל המתחרים בחיוג לחו"ל ותעריפי השיחה ליעד המחויג.

WizCall אוטומטית ובאופן מיידי מחשבת ומשווה את התעריפים לפי היעד המחוייג. כך, היא מאפשרת בחירה כלכלית חכמה שלאחריה ניתן לחייג מיידית תוך שימוש בתעריף הטוב והזול ביותר לאותו יעד. בסיס הנתונים מתעדכן באופן רציף לגבי כל החברות הבינלאומיות והמבצעים לצרכנים. 

עדכון 8.3.15, 10:33: הושקה גרסה בחינם לאנדרואיד. מחייגים, משווים ומתקשרים דרך הספק הזול ביותר גם בסמארטפונים אנדרואיד.
אם יש חבילה של שיחות לחו"ל חינם  יש  להגדיראותה בהרשמה וניתן ליהנות מכל העולמות – חסכון מרבי ושליטה בהוצאות ע"י השוואת מחירים לכל יעד בעולם, נייד או נייח
 
שיחות בינלאומיות


המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר מאות פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. 
 
 
 
Bookmark and Share