Telecom News - סאנדיסק / NVIDIA

סאנדיסק / NVIDIA

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> סאנדיסק / NVIDIA
ברצלונה - סאנדיסק הכריזה על שת"פ עם NVIDIA
דן ענבר
מאת: חיים חביב
25.02.13, 23:00
 
כונני פלאש מתקדמים של סאנדיסק ישולבו בטאבלטים רבי עוצמה מהדור הבא, המבוססים על מעבד ה-Tegra 4 מבית NVIDIA, מעבד המובייל המהיר ביותר בשוק.
 
סאנדיסק, מובילה עולמית בפתרונות אחסון בטכנולוגיית הפלאש, הכריזה בפתיחת כנס המובייל בברצלונה ביום 25/02/13 על שיתוף פעולה עם יצרנית המעבדים NVIDIA, במסגרתו יתמוך כונן הפלאש, ה-iNAND Extreme, של סאנדיסק, בטאבלטים רבי עוצמה מהדור הבא, המבוססים על מעבד Tegra 4 מבית NVIDIA, מעבד המובייל המהיר ביותר בשוק.
 
דן ענבר (בתמונה), סגן נשיא בכיר, מנהל חטיבת ה- OEM ומנכ"ל סאנדיסק ישראל: "מיליוני האפליקציות המורדות כיום בעולם מדי יום לסמארטפונים וטאבלטים הם חלק בלתי נפרד מסגנון החיים הדיגיטלי שדורש יותר עוצמת מחשוב, תגובות מהירות יותר ואמינות חסרת פשרות. שילוב פתרון האחסון שלנו עם מעבד ה- Tegra 4 הוא שילוב מנצח. סאנדיסק ידועה בקשר החזק שיש לה עם יצרני הסמארטפונים והטאבלטים הגדולים בעולם, עם ספקי השבבים ומפתחי מערכות ההפעלה, כמו גם מגוון גופי הסטנדרטיזציה, והשילוב הנוכחי הוא עוד דוגמה חיה להובלה של הטכנולוגיה שלנו בזירה הגלובלית".
 
כונן ה- iNAND Extreme המובנה, מבוסס טכנולוגיית 19 ננומטר של סאנדיסק, מצויד בבקר מתקדם, מאפשר להעלות עמודי אינטרנט, לצלם ולהריץ אפליקציות מהר יותר ולאחסן מידע באמינות רבה יותר. הכונן מהווה כיום אופציה מועדפת לאחסון משובץ במגוון סמארטפונים וטאבלטים. "הכונן המגיע בקיבולות של 8GB ועד 32GB, ושילובו עם ה-ה-Tegra 4 יאפשר תכנון מוצרי רבי עוצמה, דקים וניידים במיוחד שיתרמו לחויית המשתמש", אומר ענבר.
 
כונני הפלאש מסדרת ה- iNAND Extreme, המיועדים למערכות ניידות המריצות מערכות הפעלה מתקדמות ויישומים זוללי משאבים, משולבים כבר כיום במוצרי שותפי סאנדיסק, בהן אינטל, קואלקום וטקסס אינסטרומנטס.

 
צ'יפים של סאנדיסק
 
 


המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר מאות פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. 
 
 
 
Bookmark and Share