Telecom News - לנובו מכריזה על טאבלטים חדשים מבוססי אנדרואיד

לנובו מכריזה על טאבלטים חדשים מבוססי אנדרואיד

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> לנובו מכריזה על טאבלטים חדשים מבוססי אנדרואיד
 
ליין הטאבלטים החדש כולל איפיונים חדשים ומגוון תצורות ימכר בארץ החל מ-1,000 ש"ח  
Telecom News, 26/02/13, 14:40
 
לנובו  הכריזה על קו חדש של טאבלטים מבוססי אנדרואיד המציע תצורות הפונות למגוון רחב של צרכים וקהלים. הקו החדש מועשר גם במאפייני קישוריות ייחודיים, ויהיה זמין בארץ החל מאוגוסט השנה.
 
טווח המכשירים מתחיל בשני דגמי 7 אינץ' מסדרת  IdeaTab, המיועדים לספק ניידות מרבית, לצד עוצמת ביצועים. ה- A1000 אידיאלי כטאבלט ראשון עבור משתמשים חדשים ומציג אודיו משודרג. ה- A3000 מציע מעבד מרובע ליבות לביצועים מהירים עבור גיימינג או גלישה ברשת. לצד דגמים אלה, לנובו גם הכריזה על S6000 IdeaTab בגודל 10 אינץ', המציע אפשרויות קלט/פלט מורחבות, מסך גדול עם צבעים חדים ועובי דק המשלים מראה מתוחכם ואלגנטי.
 
"משפחת ה- IdeaTabהחדשה של לנובו תוכננה כדי לעמוד בדרישות טווח רחב של משתמשים, בייחוד צעירים ופעילים, שנמצאים תמיד בתנועה ומעדיפים את תצורת ה-7 אינץ'. במסגרת משפחת הטאבלטים החדשה, יצרנו מכשירים העונים על צרכי משתמשים אלה, וכן מכשירים עבור גיימרים ומשתמשי מולטימדיה תובעניים יותר", אמר צ'ן וונווי (Chen Wenhui), סגן נשיא לנובו ומנהל חטיבת Business Mobile. "בנינו את המוצרים כדי שיהיו נגישים וגמישים וכדי שישרתו טווח רחב של צרכים ותקציבים, ואנו מאמינים כי משפחת הטאבלטים מבוססי האנדרואיד תמשוך משתמשים ברחבי העולם".

לנובו
 
S6000 IdeaTab – מרכז בידור ביתי נייד
על רקע הביקושים המתרחבים למסכים גדולים יותר, הגיבה לנובו עם ה- S6000  IdeaTab- דגם דק ועוצמתי עבור לקוחות המחפשים מכשיר המספק גישה חלקה לבידור ומדיה חברתית. המכשיר המבוסס על מעבד מרובע ליבות MTK 8389/8125 1.2 GHz, מתבלט כטאבלט למשחקים ומולטימדיה בזכות  מסך IPS 1280X800 בגודל 10.1 אינץ' עם זווית צפיה של 178 מעלות, יציאת מיקרו HDMI ומיקרופון דיגיטלי. ה-S6000 מציע גם תוספות להגברת הקישוריות והוא כולל HSPA+ אופציונאלי וסוללה חזקה המאפשרת יותר מ- 8 שעות של גלישה רציפה. אפילו עם המפרט הזה, ה- S6000 אינו מוותר על סגנון ונוחות, ואורז את הכל במסגרת דקה (8.6 מ"מ) וקלה (560 גרם) המרגישה טוב ביד.
 
A3000 IdeaTab - ביצועים מלאים באריזה קומפקטית
בעולם המקושר של היום, מכשירים חייבים להיות ניידים, ללא פשרה על ביצועים. ה- A3000 IdeaTab מצויד במפרט שנמצא לרוב במכשירים גדולים יותר, כשהוא ארוז בתצורה קלה ודקיקה של 7 אינץ'. המכשיר מבוסס על מעבד MTK 1.2GHz מרובע ליבות, ומספק חוויית משתמש אופטימלית עבור משחקים, וידאו, שיתוף תמונות וגלישה באינטרנט, ומציע ניווט חלק וביצועים עם תגובה מהירה. ה-A3000 מצויד במסך IPS 1024X600, שוקל פחות מ- 340 גרם ועוביו 11 מ"מ בלבד, והוא יכול להכיל עושר של תכנים בעזרת זיכרון רחב, שניתן להרחיבו ל- 64 גיגה עם כרטיס מיקרו SD. 3G HSPA+  אופציונאלי יבטיח למשתמש קישוריות בלתי מוגבלת.
 
A1000 IdeaTab, סטודיו נייד עם דולבי
ה- A1000 IdeaTab מספק חוויית אודיו השמורה בדרך כלל לטאבלטים יקרים יותר. עם דולבי דיגיטל פלוס המוטמע בתוך המכשיר, ורמקולים קדמיים גדולים המבטיחים כי הסאונד מופנה אל אוזני המשתמש ולא אל הרצפה, ה- A1000 מושלם לאוהבי מוזיקה המחפשים אחר סטודיו נייד עבור מוזיקה וסרטים. ה- A1000 מבוסס אנדרואיד Jelly Bean 4.1, יש לו מעבד כפול ליבה 1.2GHz והוא מכיל אחסון פנימי של 16 גיגה ביט, הניתן להרחבה עד ל- 32 גיגה באמצעות כניסת מיקרו SD. ה- A1000 מגיעים בצבעי שחור או לבן.
 
Lenovo Mobile Access
כל דגמי ה-IdeaTab  החדשים מצוידים ב-Lenovo Mobile Access, שירות ייחודי המאפשר למשתמשים להתחבר מיידית "מחוץ לקופסא". כאשר המשתמש יפעיל לראשונה את המכשיר, יעלה אייקון המציג את לנובו כספק הגישה. ללא צורך להפעיל תוכנית נתונים מיוחדת, יכול המשתמש להתחיל לגלוש בדפי אינטרנט, לגשת לדואר ולשתף תוכן עם חברים באמצעות HSPA+ 3G או באמצעות WiFi, על פי הגדרותיו. כאשר תסתיים התקופה הראשונית של Lenovo Mobile Access, יקבל המשתמש הודעה לחדש את התוכנית או לבחור בשירות חלופי.
 
תמחור וזמינות
דגמי ה-IdeaTab  החדשים יהיו זמינים בארץ מאוגוסט 2013, במחיר החל מ-999 ש"ח ל-7 אינץ' ועד 1499 ש"ח ל-10 אינץ'.
 
Bookmark and Share